Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Krat met bier erop is niet heel effectief om het bier koud te houden haha :040:
En de krat zelf is denk ik te licht om hem dicht te houden, achja ik verzin wel wat.
Gooi wel een zak houtskool erop ofzo.
Ik zou het trouwens fijn vinden als Xtrafresh ff zegt wat we allemaal precies mee moeten nemen. Tafel, stoelen, enz enz enz.
En xtrafresh, jij bent daar om 12 uur snachts om een plaats voor ons te kiezen?
Als je hebt is denk ik klein tafeltje wel handig met een stoel
ik neem in ieder geval een campingtafel mee , zo handig ding met losse poten
van kunstof , weegt niks en kost ook niet veel geloof ik , 8 jaar terug es gehaald bij blokker ofzo
desnoods tafel inproviseren met bierkratten en planken ...
kwa games ben ik een total newbie lol
maar mischien voor de lol es proberen als ik hulp krijg -) ben de game leeftijd wel een beetje gepasseerd eigenlijk.
Als je hebt is denk ik klein tafeltje wel handig met een stoel
ik neem in ieder geval een campingtafel mee , zo handig ding met losse poten
van kunstof , weegt niks en kost ook niet veel geloof ik , 8 jaar terug es gehaald bij blokker ofzo
desnoods tafel inproviseren met bierkratten en planken ...
kwa games ben ik een total newbie lol
maar mischien voor de lol es proberen als ik hulp krijg -) ben de game leeftijd wel een beetje gepasseerd eigenlijk.
Jahoor je kan gewoon in de tent erbij.
een tafel van 2meter bij 75 word mischien wat krap ...dat zal erom spannen
maar als t niet zo probleem is om mee te nemem .. alles ook een beetje met t weer te maken hoe we dingen gaan doen he .
extra tafel voor eten ofzo is natuurlijk ook niet verkeerd
maarja camperen is behelpen en inproviseren dat maakt t altijd wel leuk juist.
Heb ook nog een kleiner tafeltje gevonden, een halve meter of wat kleiner.
Staat wel op scharnierpoten, iets minder stevig dus.
Maar neem wel een stuk minder ruimte in ;D
ik zal waarschijnlijk dit jaar enkel een dagbezoekje brengen, ik wil de sfeer eens opsnuiven, en volgend jaar komen we waarschijnlijk met onze volledige clan +20 naar Campzone..
Niet verkeerd ziet er goed uit voor weinig
als je wilt meebestellen Easy Camp Cosmos Plus Sleeping Bag in t zwart heel graag lijkt me goed genoeg voor wat simpel camperen
een slaapmatje heb ik nog liggen die nog bruikbaar is
dus dat kan nog wel effe een keer mee
Moet van de week nog naar Obelink voor andere diverse spullen die ik uit wil zoeken in de winkel , ik zag dat ze daar ook aardige collectie hebben met vergelijkbare slaapzakken , ik zoek me daar wel een uit dan kan ik t ook bekijken en ook de lengte is voor mij van belang met me lange lijf :033:
Aanbiedingen genoeg daar ik moet daar kunne slagen.
Heb ook nog een kleiner tafeltje gevonden, een halve meter of wat kleiner.
Staat wel op scharnierpoten, iets minder stevig dus.
Maar neem wel een stuk minder ruimte in ;D
Moet van de week nog naar Obelink voor andere diverse spullen die ik uit wil zoeken in de winkel , ik zag dat ze daar ook aardige collectie hebben met vergelijkbare slaapzakken , ik zoek me daar wel een uit dan kan ik t ook bekijken en ook de lengte is voor mij van belang met me lange lijf :033:
Aanbiedingen genoeg daar ik moet daar kunne slagen.
Altijd handig , en mischien ook wel wat steviger te maken dan ter plekke als t nodig is met beetje inprovisatie
Oops lol ah ook geen probleem dan
dacht dat je dinsdag er heen wou ..
maakt niet uit dan neem ik em over daar op CZ
geen probleem ik zorg dat ik contant bij me heb
denk dat t wel goedkomt al;s geplanned , maar mischien kan Xtra nog even update doen hier van
Ik ben er gewoon maandag 2 aug. met me tent tot vrijdag en heb nog een plaatsje in me auto over ...
niet vergeten straks effe telefoonnummers uit te wissellen kan iedereen elkaar vinden e.d.
Dat is een goeie .. op de cz site was wel ergens hier iets over te lezen
denk dat t wel raadzaam is zowiezo om er een mee te nemen ,
heb er wel een maar dan zit ik met een probleem bedenk ik me als ik die meeneem heb ik een probleem
om ftp te draaien thuis en de webserver tijdens cz
ik heb wel flinke lange utp kabel daar moet ik nog effe 2 stekkertjes aanzetten van de week
de afstand kon tot 35 meter zijn maar met overleg met een veldadmin konden er oplossingen bedacht worden in geval van problemen.