Na 3 jaar trotse eigenaar te zijn geweest van een Logitech MX510 (versleten) en MX518 (overleden +), ben ik vorig jaar overgestapt naar een Cooler Master (CM) Storm Inferno. Deze laatstgenoemde bevalt nog niet in deze mate dat hij mag blijven. Vooral de reactietijd en de gevolgen van het incidenteel optillen van de muis bevallen mij niet. Met andere woorden: ik ben weer aan het kijken voor een nieuwe muis.
Wat zoek ik in een muis:
*Palm grip
*Minimaal 2 duim-knoppen aan linkerkant
*Absoluut geen grippy/sandpaper oppervlak!
*Strak/tijdloos ontwerp
*Niet snel smerig worden
*Sterke sensor (ik werk nu met 4000 DPI)
*Moet goed werken op een Steelseries S&S hard kunststof muismat
*Budget: max 60-70euro
Wat valt naar mijn mening hier binnen:
*Logitech G9X
*Steelseries Sensei
Helaas kun je niet zomaar testen met deze muizen. Met een beetje geluk kun je de vorm van de muizen proberen als ze ingepakt zitten in de doos.
De CM Storm Inferno heb ik ook maar op de gok gekozen via een website...en dit keer wil ik wel een goede keuze maken want ik zit VEEL achter de pc.
Heeft er iemand tips qua muizen? Ik kan 101 reviews vinden van de Xai vs Sensei..maar nergens een G9X vs Sensei. Ook tips met betrekking tot een ander merk zijn welkom!
OUD
Logitech MX518
CM Storm Inferno
NIEUW?
G9X
Steelseries Sensei
Wat zoek ik in een muis:
*Palm grip
*Minimaal 2 duim-knoppen aan linkerkant
*Absoluut geen grippy/sandpaper oppervlak!
*Strak/tijdloos ontwerp
*Niet snel smerig worden
*Sterke sensor (ik werk nu met 4000 DPI)
*Moet goed werken op een Steelseries S&S hard kunststof muismat
*Budget: max 60-70euro
Wat valt naar mijn mening hier binnen:
*Logitech G9X
*Steelseries Sensei
Helaas kun je niet zomaar testen met deze muizen. Met een beetje geluk kun je de vorm van de muizen proberen als ze ingepakt zitten in de doos.
De CM Storm Inferno heb ik ook maar op de gok gekozen via een website...en dit keer wil ik wel een goede keuze maken want ik zit VEEL achter de pc.
Heeft er iemand tips qua muizen? Ik kan 101 reviews vinden van de Xai vs Sensei..maar nergens een G9X vs Sensei. Ook tips met betrekking tot een ander merk zijn welkom!
OUD
Logitech MX518
CM Storm Inferno
NIEUW?
G9X
Steelseries Sensei