Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Komt begin volgende week op voorraad.
Pre-orders is aan te raden (weten nog niet hoeveel EK ons gaat opsturen, dus als je besteld/reserveert is aanrader).
Weet iemand of er een eerste slechte batch was van de asus HD7970 DC2T? Sommige zeggen van wel en sommige weer niet. Dan moet ik daar even op letten als ik hem deze week ophaal.
Nog beter! Hoe meer ik lees van de Asus HD7970 DC2T hoe meer problemen ik tegen kom met het vram dat te heet wordt enzv...
Voor Nvidia GTX680 ga ik ook niet. 225watt max en die GPU boost zou een killer zijn voor overclocken tijdens het gamen. En hij schijnt ook niet ui te kunnen gezet worden.
Added after 37 minutes:
Ik heb mijn keuze gemaakt XD. Het wordt nu weer een R7970..... Deze is toch weer stukken beter dan de rest en er wordt ook nog een waterblock voor gemaakt. Perfect dus Ik zie er nog 3 op voorraad dus ga ze snel bestellen zodra de webshops weer online zijn..
De GTX680 gaat vaak tot een goede 1300 op de core en over de 7100 op het ram stabiel. Zo'n zogenaamd voor overclocking gemaakte R7970 Lighting haalt vaak niet eens de 1200 op de core, dat kunnen reference HD7970's ook. Beetje jammer dus. Show no go!
De GTX680 gaat vaak tot een goede 1300 op de core en over de 7100 op het ram stabiel. Zo'n zogenaamd voor overclocking gemaakte R7970 Lighting haalt vaak niet eens de 1200 op de core, dat kunnen reference HD7970's ook. Beetje jammer dus. Show no go!
Ik ben geen AMD fan of Nvidia fan. Ik ga altijd voor het beste. Houd er ook rekening mee dat er verschil kan zitten tussen de ene GPU en de andere (dat zeiden ze op hardwareinfo ook.)Voor zowel amd of nvidia. Alleen vind ik die GTX680 een beetje faal kaart. PCI 3.0 werkt niet. ( nee PCI 2.0 is genoeg zeggen de nvidia fanboys... tuurlijk ook op 8 lanes?) Die GPU boost schijnt een game overclock killer te zijn omdat het voltage telkens verspringt. Deze kan nog geen eens uit gezet worden... En voor dat geld mag je toch wel een iets grotere geheugenbus verwachten.
En ik denk dat als AMD haar drivers fixed dat de HD7970 toch sneller zal zijn.
Als Nvidia haar topmodel (GK110) had uitgebracht dan had ik waarschijnlijk die gekocht.