• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

HD7970 waterblokken

Die van Watercool zullen binnenkort ook komen. Op hun forum vond ik net een tekening (waar niet veel uit op te maken valt, maar ik vertrouw erop dat het er goed uit gaat zien :D):

GPU_X3_79X0.JPG


En een plechtige belofte:

Yesterday, 9:15pm
 
Ik weet niet welke bestelling bij jouw forumnaam hoort, maar gisteren zijn wel vele bestellingen verwerkt.
Grote kans dat jouw bestelling erbij zat, als het verzonden is, moet je een bevestiging per e-mail hebben ontvangen.
 
Produktinfo -> HEATKILLER® GPU-X³ 79X0 - WATERCOOL Support - Watercool - Support Forum

De heatkiller blokken voor de 79X0
drool.gif



Vrijdag de 3 februari 2012, 12:39
We hebben nu een koeler voor de nieuwe AMD-videokaarten serie Radeon 7970 en Radeon 7950 in het programma. De HEATKILLER ® GPU-X ³ 79X0 is een volledige dekking koeler en combineert alle eigenschappen van de bewezen HEATKILLER ® GPU-X ³-serie op zich. Hoewel de spanning converter kan worden bereikt over de rechterkant met een water kanaal is vrij moeilijk, we hebben geen afstand gedaan van deze coole actief. Het koelmedium is met behulp van het bovenste element koper direct gerouteerd via de spanning converter. De koeler zal beschikbaar zijn voor een EPP van € 94,95 zijn vanaf volgende week. Een bijpassende backplate moet worden volgende week gepresenteerd. Hieronder vindt u een aantal impressies van de nieuwe koeler en de achterplaat: KILLER HEAT ® GPU-X ³ 79X0 (15020)

GPU_X3_79X0_2.jpg


GPU_X3_79X0_4.jpg


GPU_X3_79X0_1.jpg


GPU_X3_79X0_3.jpg
 
Ik hoop eind deze week, gisteren kreeg ik een bevestiging dat de blokken gereed waren voor onze order, maar heb helaas nog geen verzendbevestiging ontvangen.
Zodra ik die heb, laat ik het hier weten.
Het is in ieder geval wel klaar en voor ons gereserveerd, dat is een opluchting :)
 
Iemand wat meer testen kunnen vinden? Heb lopen googlen maar niks kunnen vinden. Maar dat duitse ding is volgensmij wel helemaal van geleidend metaal en die van EK maar voor de helft. Als ik nog wat te weten kom post ik het wel...
 
Liever een goede test over wat de invloed is van een kleine tempschommeling van een graad of twee tot drie op de prestaties van de hardware. :) Maar daar zit de hardwarekoelindustrie denk ik niet op te wachten. ;)
 
Liever een goede test over wat de invloed is van een kleine tempschommeling van een graad of twee tot drie op de prestaties van de hardware. :) Maar daar zit de hardwarekoelindustrie denk ik niet op te wachten. ;)

Heb spijtig genoeg niks kunnen vinden dus waarschijnlijk heb je gelijk. Ik dacht wel dat er bepaalde mensen die te veel geld hadden het leuk vonden om alles te tesen. :(
 
Ik hoop eind deze week, gisteren kreeg ik een bevestiging dat de blokken gereed waren voor onze order, maar heb helaas nog geen verzendbevestiging ontvangen.
Zodra ik die heb, laat ik het hier weten.
Het is in ieder geval wel klaar en voor ons gereserveerd, dat is een opluchting :)

Helaas nog geen update, mijne staat bij jullie in backorder.
Freddy, weet je al hoeveel stuks binnen komen en er nu bestelt zijn? Als in, kunnen somige van ons het korte rietje trekken?
 
We krijgen telkens maar 1 of 2 stuks binnen van EK -_-
De bestellingen die langste wachten worden als eerste verzonden als er weer voorraad is, daarom hebben enkele klanten hier al hun blokken ontvangen en andere nog niet.
Maar uiteraard komt iedereen aan de beurt!
 
XSPC waterblokje. Zal wel goede prestaties zijn maar dan vind ik die van koolance toch mooier denk.

XSPC Razor 7970 [XSPC7970] from XSPC Online Store

Full Cover VGA Water-Block
- CNC machined copper base
- CNC machined aluminium VRM cooler
- 1mm fins for high performance
- CNC cut stainless steel top
- Dimensions 220 x 142 x 9mm (18mm at ports)
- Prepared for crossfire with 4 G1/4″ ports- Supports ATI 7970 cards

(ATI reference design only)

XSPC7970-1.jpg


XSPC7970-3.jpg


XSPC7970-4.jpg
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
H Koelblok voor 4x Radeon HD7970 Waterkoeling 1
M Universele blokjes voor HD7970? (in crossfire) Advies Waterkoeling Setup 6
B [Waterkoelen] I7 4770k, r9 280x en hd7970 Advies Waterkoeling Setup 2
Source Swiftech HD7970 accesoires HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
volcom [Gezocht] HD7970 met reference design Gevonden 0
R XFX HD7970 Double Dissipation BLACK Overige Koeling 2
R graag advies: I7 3770K, formula V, HD7970, corsair 800D Advies Waterkoeling Setup 9
I Swiftech HD7950-HS / HD7970-HS Heatsinks? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
bundymania [Bundymania User Review] 6 Waterblocks for HD7970 - Roundup - ENGLISH Version HighFlow Product Reviews 1
Bullus EK-VGA Supreme HF HD7970 Cu Adapter HighFlow Product Suggesties en Nieuws 13
Vissa Swiftech HD7970 Fullcover HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
D 2x HD7970 in CF Advies Waterkoeling Setup 5
J [Waterkoeling] i7 2600k, HD7970, Corsair 800D Advies Waterkoeling Setup 13
S dual loop WC opstelling voor tripple CF HD7970 en CPU, memory, Chipset, NB Advies Waterkoeling Setup 8
Luculenus Waterkoeling LGA2011 Rev 2.0~ ( HD7970+meer) Advies Waterkoeling Setup 8
Bullus AMD HD7970 reviews AMD / ATI 47
Jason EK-Quantum Vector² Strix RTX 3080/90 D-RGB GPU waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason EK-Quantum Vector² FTW3 RTX 3080/90 D-RGB GPU waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason EK-Quantum Velocity² D-RGB CPU waterblokken voor Intel 1200 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason EK-Quantum Velocity² D-RGB CPU waterblokken voor AM4 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason EK-Quantum Velocity² D-RGB CPU waterblokken voor Intel 1700 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nieuwe Corsair Hydro X Series XC5 & XC7 RGB PRO CPU Waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason EK-Quantum Magnitude D-RGB waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow EK-Quantum Vector RTX 3080/3090 Waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Freddy Tot 40% korting op EKWB RTX 2080 en Radeon VII GPU waterblokken! HighFlow Computer Cooling Shop 4
Hightower Barrow gpu waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
A 2x Phanteks glacier waterblokken met custom backplate's. Verkocht 4
Freddy NVIDIA RTX 2080 Waterblocks / Waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Freddy 40% Korting op Fittingen met EKWB Supremacy EVO waterblokken HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy Nieuwe EK-Supremacy sTR4 AMD Threadripper waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy ASUS ROG Rampage VI Extreme / Apex Waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy XSPC RayStorm NEO CPU waterblokken, met RGB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy AMD Threadripper Waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy NVIDIA GTX1080 waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
FactoryDefaults [TKA-GPU]2X KFA2 GTX 980 HOF + waterblokken Verkocht 3
Hightower Liquid extasy waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 41
M Leds van waterblokken en D5 Pomp + Lamptron Touch Waterkoeling 12
Hightower GTX 970 Waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 35
WiSK GTX 980 waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 24
Mannozels Diversen waterblokken en 1 ddc pomptop Verkocht 4
Freddy Nieuwe EKWB Supremacy EVO CPU waterblokken! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy Opruiming! OP = OP, behuizingen, accessoires, waterblokken en meer! HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy Extreme korting op waterblokken voor oudere hardware! HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy Gebruikte GPU waterblokken tegen dumpprijs HighFlow Computer Cooling Shop 10
D [VERKOCHT] 2 x GTX 580 (+ EK waterblokken + orginele luchtkoelers) Verkocht 3
sir serial Ledjes in waterblokken vraagje Waterkoeling 6
sir serial GTX690 waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
T AMD Radeon R9 290X en waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
NAVYVIPER [Gezocht] 2x waterblokken gtx 570 dc2 Gevonden 2
sir serial GTX 780 waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan