• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

HAF922 rebuild V2

@ dustyrick : ben ik met je eens , maar volgens mij kan ik ze niet achterdoor legen , ik moet zowiezo even een boormachine halen zodat ik hem met schroeven vast kan zetten dan zou het misschien wel mogelijk zijn .
 
mini update.

ALLO !

Weer even bezig geweest alle leds gemonteerd . gaatjes geboord in de mobo-tray en reservoir goed stevig vast gezet zodat ik de kables er achter door kon weg werken .
En mijn side panel met window afgemaakt is er mooi uit gekomen vind ik zelf.


verder nog een kleine bestelling geplaats bij freddy ( die ik morgen binnen krijg ) met het volgende er in :

-FlexLight Dip Leds - 24x 4mm Leds UV - 25CM
-PSU 8-Pin CPU Verleng Kabel 25CM Premium Sleeved Black
-HighFlow Casebadge Aluminium Black/Silver Smooth
-En krijg nog een na levering van de vorige bestelling de stand holder voor de pomp .

Wat moet nog gebeuren ? :

-De 8pin psu kabel waar ik me nu gruwelijk aan irriteer hoe die door mijn case loopt weg werken door de gesleeved extender die ik me heb bestelt kabel was te kort om achter de mobo tray te hangen .

- Iets verzinnen op de 2 drive bay's die ik in de front mis , zat zelf te denken aan plexi glas uitdremelen met Core i5 er in gedremelt . moet ik even kijken .

Morgen weer updatje als het goed is !

j63pub.jpg


2you7i9.jpg
 
mooi gedaan,!:icon_fU:


alleen misschien nog even die ene groene stekker aanpassen bij je voeding,, staat een beetje raar vind ik dat ene stukje vel groen...
 
Laatst bewerkt:
Vet gedaan man,

cosmos is echt een mooie kast.

na de stacker vond ik de kasten niet meer zo, de haf vind ik persoonlijk erg lelijk.
maar dit maakt van de mooie cosmos helemaal een plaatje.

maar kan je ze niet los bestellen?
ik weet dat er een site is met Coolermaster onderdelen, reservedelen van voedingen, kasten e.d.

freddy weet vast wel welke ik bedoel.

peace en veel succes nog
 
Update

yo !

tijdje niet meer geupdate , ook geen tijd meer voor gehad .

Wat is er allemaal gebeurt : Ram is watergekoelt , tubing hier en daar verandert
, fittingen verplaats . pomp op een holder gezet . lang liggen te klooten hoe ik mijn sidepanel er op kan krijgen wat zowat onmogelijk is .

maar hier de pics :

29o6793.jpg

2yjwj8m.jpg

10f5gcg.jpg

30dl1qe.jpg

fbdg13.jpg

js0f2p.jpg

Ben vandaag ook bezig geweest met mijn bureau eens wat opruimen en toen besloot ik ook maar mijn monitor op te hangen aan de muur .
28vfxo5.jpg


tot de volgende update , comments zijn welcome :)
 
Laatst bewerkt:
@Cney : hahahhaha dat laatste doet het hem , Ik haat je . geniaal !: P

@ vincent : Gozer thx :) jij blijft voor mij een voorbeeld met je builds hoe strak je alles voor elkaar krijgt. Jou cosmos build blijft petje af .

@ The_Saviour: je hebt ergens wel gelijk hoor ik zou persoonlijk ook liever gaan voor zwarte fans met rode leds . moet ik ooit eens bestellen (binnen kort dus :p )

@ BlackWhizz: thx :)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan