• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

HAF922 rebuild V2

@oli4v : hahah :D helemaal gelijk in is jou idee ! maar het is gewoon nice !:p ik moet ze alleen nog een keertje met brunso opnieuw opboenen .

@ lakigucci : Klopt het is niet verkeert ofz maar aangezien elke andere slang netjes in 90 graden of precies recht overloopt wil ik die laatste 2 ook netjes hebben :p
 
@oli4v : hahah :D helemaal gelijk in is jou idee ! maar het is gewoon nice !:p ik moet ze alleen nog een keertje met brunso opnieuw opboenen .

@ lakigucci : Klopt het is niet verkeert ofz maar aangezien elke andere slang netjes in 90 graden of precies recht overloopt wil ik die laatste 2 ook netjes hebben :p

Eigenlijk zelfs dat van coolfris, toen hij begonnen was met z'n RX120 een dik jaar geleden te ontverven en in de zomer waren ze ineens gepolijst :D

Logische reactie daaruit => ik vond dat verschrikkelijk mooi, dus had ik wat zitten schuren op een RS120, en dan uiteindelijk ook al mijn PA's en RX-en gedaan, er ligt enkel nog een PA160.1 te wachten op zijn beurt...
 
mini update

hier 2 pics die ik gister nacht even heb gemaakt dinsdag komt een fatsoenlijke update !

2koviq.jpg

2096mg6.jpg
 
Erro !

lang geleden ! . De pc draait nu en de tubing ,kabel management is af .
Waar ik nog mee bezig ben is mijn side panel daar zit ik wat mee te kloten.
Ik post morgen pics van hoe de pc er nu bij staat hij is bijna af , op de sidepanel na.

tot moggel

ps : BFBC2 FTW
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan