• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

HAF922 rebuild V2

@ freddy thx !

Lees updatje​


Yo . Heb de case eens goed bekeken en heb aantal fouts gevonden in de paint dus wat doe je dan . juist alles leeg trekken en opnieuw . dit keer ben ik ook met de gedachten dat ik alles zwart wil en de binnen kant rood .(qua leds en vloeistof) . Ook heb ik paar gaten geboord voor kabels weg te werken . Wat de bedoeling is van de hele build is een strakke solid case en het van binnen strak uit te laten zien zowel als binnen als buiten . De case was al hoog glans zwart .Ik ga er een schepje boven op proberen te doen en hem nog meer shiny te krijgen .Ik wil eigenlijk alles hoog glans ik ga eens kijken of het ook mogelijk is met de sidepanels :)

Soon update !
 
@ lakigucci : thx zal wel snelle update zijn zo veel werk is dat niet . en sorry dat ik over je laaste post heb heen gelezen :p Ja heb een nieuwe ramcooler werkt redelijk goed , was niet echt nodig maar vond mijn tubing er kut uit zien wat ik met de ramplex toch wel mooi oplos al zeg k het zelf :p
 
Update.

verhaaltje hoe het fout is gegaan

Goed na eindelijk 3 uur geschuurt te hebben en alles gecoat te hebben was mijn case af en strak . Wilde net de hardware gaan monteren tot dat mijn moeder riep en mij vroeg om boodschappen te doen ( ouders hebben een frans restaurant ) En ze had azijn nodig .en ik had een pak gehaalt met 6 flessen er in waar van mijn moeder dus 4 onder nodig had in het restaurant dus de overige 2 wilde ik mee naar boven nemen naar de spoel keuken waar alles staat (waar k ook met mijn case bezig was ) tot dat ik over de drempel struikelde en de hele fles azijn over mijn half natte gecoate case ging .En dus een over andere reactie ontstond en nu is letterlijk de hele paint naar de kl**tten en zitten allemaal maar scheurtjes in het plastic .

Ja wat doen je dan niks je kijkt en je denkt dat is zwaar KUT !:p

dus even na gedacht en naar zolder gerent en mijn HAf922 gepakt .

Bij deze dus ik ben opnieuw begonnen met de HAF922.

Alleen wil ik nu dus geen gezeurs meer en alles picobello in orden .

Dus wat heb ik nog met de overige tijd gedaan ? alle pop nagels er uit geknalt in de case en ligt helemaal uitelkaar .Dit heb ik gedaan zodat ik alles stuk voor stuk kan schuren en dus ook niet meer gezeurs krijg van waar ik iets minder heb geschuurt en de lak los laat. naast dat blijft de HDD ruimte weg ( ik heb 2x ssd die ik ergens anders vast zet).

De paint word helemaal hoog glans zwart van binnen en hopelijk ook van buiten !

ups en downs heb je dus blijkbaar altijd .

binnenkort update doe mijn best !
 
Geen idee wat ik met de cosmos doe ik denk dat ik al het plastic weg doe en alleen de alu case zelf hou . en dan voor de volgende build . alles nieuw order van het plastic gedeelte en hem dan prof laat coaten ergens .

Zou een mod aub ook de topic naam kunnen veranderen in : HAF922 rebuild V2

voor de rest ben ik al aardig een eindje op weg . al met al ik wil niet meer schuren :( TE VEEL

binnenkort update !
 
Kenny het zijn . beide panelen , ook de panel waar de uit en aan touch knop zit is helemaal ********* het was een soort van chemische reactie zo leek het wel stond gewoon schuim op lol. en toen waren er op alle plastic onderdelen diepen krassen .

echter ja je kunt het opnieuw bestellen maar dan moet ik paypal account aanmaken , online bankieren aanvragen (FAIL JA heb het gehad en nooit gebruikt en toen opgezegt ).

Ik maak gewoon een rebuild van de haf en mod de hele cosmos S voor de volgende build .
 
Update

I haz been buzy !

wat heb ik allemaal al gedaan ?

-Popnagels overal uit geboort

- Alles in super verfafbijter gezet ( wat een kut werk is dat)

- alles op geschuurt

- alles aan het coaten

Hier een kleine preview van hoe het al glanst naar 1 goede laag vernis

zknwnd.jpg

a9s9xc.jpg
 
Update

Heb een hoop vandaag klaar gekregen .
Gister had ik al het coating af, ik moet zeggen ik ben er erg blij mee is er goed uit gekomen .

wat heb ik allemaal gedaan :

- Alle schroefjes op maat gemaakt
- Pomp gemonteerd
- Gaatjes voor reservoir gemaakt , en gemonteerd
- bestelling binnen gekregen ( alles zit al verwerkt in de case zie je op de pics)
- Radiators in de verfafbijter gezet en lichtjes geschuurt en met koper schoonmaakmiddel opgeboend

- mobo gemonteerd , met waterblok
- ssd's gemonteerd
-Kabels gesleeved ( ben ik nog mee bezig , moet nog een hoop )


2q1eas8.jpg

6svsle.jpg

2hzlbg0.jpg

1zf0v20.jpg

154dbar.jpg

nearrp.jpg

tot de volgende
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan