• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

HAF922 rebuild V2

update 3

Vandaag nog hier en daar wat gesleeved. En met de tubing begonnen !

hier pics
a8k6r.jpg

70jsyt.jpg

2ahf8jn.jpg


maak er straks wel wat meer of morgen moet zo werken
 
Geen idee wat ik met de cosmos doe ik denk dat ik al het plastic weg doe en alleen de alu case zelf hou . en dan voor de volgende build . alles nieuw order van het plastic gedeelte en hem dan prof laat coaten ergens .

Zou een mod aub ook de topic naam kunnen veranderen in : HAF922 rebuild V2

voor de rest ben ik al aardig een eindje op weg . al met al ik wil niet meer schuren :( TE VEEL

binnenkort update !

Moet hij nog veranderd worden?
Erg jammer van je Cosmos vond het érg netjes gedaan!
 
btw, op de foto het water van jou res naar je pompje.. lukt dat lekker? want het loopt omhoog zegmaar.... --> naar de inlet van de pomp

Je bent de eerste die het ziet of zegt:p, heb gister mijn loop gevult en alles loopt gewoon zo als het hoort. als ik mijn reservoir 1/4 vul dan hoor je de pomp er moeiten mee hebben ja . maar als ik hem voor 3/4 vul dan is het probleem weg . zal wel komen door het gewicht wat er dan op staat en het water van zelf de pomp in glijdt .

Verder wou ik gister mijn pc voor de eerste keer upbooten tot dat mijn voeiding uit het niets PATS zei en kon die ook weer de prullebak in ( wel garantie gekregten bij paradigit ) en daar voor in de plaats een heuse UCP 900 watt coolermaster gehaalt hier een pic .
5tuaeo.jpg
 
lol, ik wil nu een niet-modulaire voeding hebben waarmee ik wat ideetjes heb.:p

Je kunt het ronde gat aan de voorkant waar de kabels uitkomen verplaatsen naar de zijkant van de voeding.(een nieuw gat dremelen)
Dan komen de draden mooi aan de achterkant van de mobo-tray

Draden afknippen die je niet gaat gebruiken, en dan die draden voorzien van male/female connectoren om als nog als je nodig bent de kabel te kunnen gebruiken.

dit geeft een mooie cleane look in je case:p

maargoed, dan vervalt de garantie wel:p.
 
lol, ik wil nu een niet-modulaire voeding hebben waarmee ik wat ideetjes heb.

Je kunt het ronde gat aan de voorkant waar de kabels uitkomen verplaatsen naar de zijkant van de voeding.(een nieuw gat dremelen)
Dan komen de draden mooi aan de achterkant van de mobo-tray

Draden afknippen die je niet gaat gebruiken, en dan die draden voorzien van male/female connectoren om als nog als je nodig bent de kabel te kunnen gebruiken.

dit geeft een mooie cleane look in je case

maargoed, dan vervalt de garantie wel.


Is een erg goed idee ja ! , maar volgens mij vergeet je dat ik niet meer met een cosmos werk ?:p , een haf922 heeft al een mooi gat onder aan de mobo tray waar door alles al aan de achterkant in het midden uit komt . of ik moet je echt verkeert begrijpen ?
 
Ga je het sinaasappel huidje nog wegpoetsen?

mijn vrouwtje heeft ook een sinasappel huidje op haar bips, helaas is die niet weg te poetsen. :087:

maargoed back on topic.

lol, ik wil nu een niet-modulaire voeding hebben waarmee ik wat ideetjes heb.

Je kunt het ronde gat aan de voorkant waar de kabels uitkomen verplaatsen naar de zijkant van de voeding.(een nieuw gat dremelen)
Dan komen de draden mooi aan de achterkant van de mobo-tray

Draden afknippen die je niet gaat gebruiken, en dan die draden voorzien van male/female connectoren om als nog als je nodig bent de kabel te kunnen gebruiken.

dit geeft een mooie cleane look in je case

maargoed, dan vervalt de garantie wel.


Is een erg goed idee ja ! , maar volgens mij vergeet je dat ik niet meer met een cosmos werk ?:p , een haf922 heeft al een mooi gat onder aan de mobo tray waar door alles al aan de achterkant in het midden uit komt . of ik moet je echt verkeert begrijpen ?

ik bedoel dat je alleen de voeding ziet zonder kabels.
 
mijn vrouwtje heeft ook een sinasappel huidje op haar bips, helaas is die niet weg te poetsen. :087:

maargoed back on topic.



ik bedoel dat je alleen de voeding ziet zonder kabels.

LOL op het eerste antwoord van je !:p , heb de kabels al weg gewerkt was wel kut werk maar je ziet er niks meer van :D strak schiet ik even een foto .
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan