Dag Highflow,
2 van de 3 keer dat DPD bij mij iets moest bezorgen is het compleet mis gegaan. Vandaag was het dus weer zo ver.
Om iets voor 10 's ochtends werd er bij mij aangebeld bij de deur beneden (ik woon op de 10de verdieping in een flat). Ik deed de deur beneden open, keek even naar buiten en zag de auto van de bezorger bij de deur beneden staan. Na een aantal minuten staat er nog steeds niemand voor mijn voordeur. Ik kijk naar buiten en de bezorger is weg. Er is geen bericht achtergelaten in mijn brievenbus, welke ook op de 10de verdieping is. Dit is bijna precies hoe het de vorige keer ook was gegaan. De bezorger was dus te beroerd om 10 verdiepingen met de lift omhoog te gaan. Hij heeft niet eens voor mijn voordeur gestaan laat staan een bericht achter gelaten.
Nu geeft DPD's track en trace aan dat in het bericht in mijn brievenbus staat hoe ik mijn pakket alsnog kan krijgen, maar ik heb dus geen bericht. Op DPD's website is er voor mij geen manier om een contactformulier in te vullen - die bestaat alleen voor bedrijven die een pakket hebben verstuurd, niet voor particulieren die een pakket moesten ontvangen. Dit is een belachelijke situatie van DPD. DPD's bezorgers lijken ontzettend lax te zijn, en de klanten moeten daar dan maar voor opdraaien.
Het vervelende hier aan is dat Highflow als ongevraagde extra service mijn bestelling had opgestuurd met DPD zaterdag service zodat ik niet tot maandag hoefde te wachten. Ik zou het namelijk bij Highflow zelf ophalen. Nu moet het maandag op mijn werk worden bezorgd, terwijl mijn werk zo'n 5 minuten van Highflow vandaan is (en, kwam ik achter, zo'n 2 minuten van DPD's depot). Highflow's service was dus ontzettend goed, maar DPD heeft dat dan weer compleet verpest. Erg jammer.
Hebben anderen ook zulke ervaringen met DPD of heb ik gewoon ongeluk gehad?
2 van de 3 keer dat DPD bij mij iets moest bezorgen is het compleet mis gegaan. Vandaag was het dus weer zo ver.
Om iets voor 10 's ochtends werd er bij mij aangebeld bij de deur beneden (ik woon op de 10de verdieping in een flat). Ik deed de deur beneden open, keek even naar buiten en zag de auto van de bezorger bij de deur beneden staan. Na een aantal minuten staat er nog steeds niemand voor mijn voordeur. Ik kijk naar buiten en de bezorger is weg. Er is geen bericht achtergelaten in mijn brievenbus, welke ook op de 10de verdieping is. Dit is bijna precies hoe het de vorige keer ook was gegaan. De bezorger was dus te beroerd om 10 verdiepingen met de lift omhoog te gaan. Hij heeft niet eens voor mijn voordeur gestaan laat staan een bericht achter gelaten.
Nu geeft DPD's track en trace aan dat in het bericht in mijn brievenbus staat hoe ik mijn pakket alsnog kan krijgen, maar ik heb dus geen bericht. Op DPD's website is er voor mij geen manier om een contactformulier in te vullen - die bestaat alleen voor bedrijven die een pakket hebben verstuurd, niet voor particulieren die een pakket moesten ontvangen. Dit is een belachelijke situatie van DPD. DPD's bezorgers lijken ontzettend lax te zijn, en de klanten moeten daar dan maar voor opdraaien.
Het vervelende hier aan is dat Highflow als ongevraagde extra service mijn bestelling had opgestuurd met DPD zaterdag service zodat ik niet tot maandag hoefde te wachten. Ik zou het namelijk bij Highflow zelf ophalen. Nu moet het maandag op mijn werk worden bezorgd, terwijl mijn werk zo'n 5 minuten van Highflow vandaan is (en, kwam ik achter, zo'n 2 minuten van DPD's depot). Highflow's service was dus ontzettend goed, maar DPD heeft dat dan weer compleet verpest. Erg jammer.
Hebben anderen ook zulke ervaringen met DPD of heb ik gewoon ongeluk gehad?
Laatst bewerkt: