• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[IN-ACTIVE] Laptops voor het goede doel

Status
Niet open voor verdere reacties.

joey

New member
Beste allemaal,

Voor het goede doel zijn wij (Stichting nyatouta.nl) opzoek naar (oude) laptops.
De opbrengst van deze laptops gaan we gebruiken om de scholen in Gambia te verbeteren.
Sommige scholen in Gambia hebben bijvoorbeeld geen daken, en onze stichting zet zich hiervoor in. Zodat leerlingen veilig en met een onderdak kunnen studeren.


Onze stichting heeft een eigen site draaien, voor meer informatie kun je kijken op: www.nyatouta.nl

Dus ken jij iemand die een oude laptop heeft staan, welke heel weinig gebruikt wordt en onze stichting wilt steunen?
Dan kunt u contact met ons leggen, door middel van het formulier in te vullen.

Bedankt voor jullie begrijp en eventuele steun!


Met vriendelijke groeten,

Joey
Nyatouta.nl
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nu vraag ik mij af:

Waarom moeten wij onze laptops geven aan jullie stichting?
Aangezien de grote computer bedrijven meer geld en middelen hebben om dat voor elkaar te krijgen.
Al contact opgenomen?

En wat schieten die kinderen daar op met laptops? volgens mij hebben die kinderen meer aan goede schoolboeken, potloden, pennen en goede leraren. Dus waarom jullie stichting? en wat doen jullie beter dan andere stichtingen?

Leg mij dat eens uit. :)
 
wat ik ervan snap is dat zij de laptops verkopen en het geld in onderwijs daarzo steken, ofwel gaat het puur om geld ;)
 
Joey,

Ik heb om jouw te helpen je startpost aangepast naar een leesbare tekst en heb er wat extra aan toegevoegd ;):).
Zo komt het iets professioneler over ;)

Succes met de stichting!

Edit:

Ook maar even de topictitel aangepast :)
 
Laatst bewerkt:
100 jaar geleden waren er nog geen computers / laptops. Dus vind het een vreemde stelling en dan bijzonder vreemd om dan om laptops te vragen :S.

Verder, ik heb eerder zelf te maken gehad met zo'n stichting en weinig middelen kwamen bij de mensen terecht bij wie het daadwerkelijk behoorde.

ja ik ga het egt regelen dat ze daar naar toe gaan en dat van dat ze 200 jaar achter liggen bedoel ik voor de school dus ik wil de scholen modernieseren en van daar deze actie ik hoop dat je er begrip voor heb m.v.g joey
 
Nounou..

Heb de topic maar even opgeschoond, want dit ging nergens over.
Enkel on-topic reacties please!

@ Joey

Je kunt ook normaal reageren ;)


Vanaf nu puur ontopic berichten
 
ja ik ga het egt regelen dat ze daar naar toe gaan en dat van dat ze 200 jaar achter liggen bedoel ik voor de school dus ik wil de scholen modernieseren en van daar deze actie ik hoop dat je er begrip voor heb m.v.g joey

Ik werk zelf bij een stichting (video, theather, muziek voor gehandicapten en revaliderende) in Arnhem.
Ik weet uit ervaring dan je van goede huizen moet komen om mensen/bedrijven over te halen om geld en/of middelen te geven.

Nu zie ik jou als 1 van de vertegenwoordigers van die stichting.
Als je echt succes wilt hebben moet je wel wat aan je schrijftaal gaan doen. Zoals punctuatie.

Ik heb namelijk nog steeds geen antwoord op mijn eerder gestelde vraag. Want er zijn misschien wel tig stichtingen die hun best doen om mensen te helpen in Afrika. Ook al is het naar mijn mening een bodemloze put. Maar dat terzijde.

Want met alleen een post van een link + je doelstelling in een topic kom je er niet.
 
wat was je vraag ook alweer ik wil hem met alle plezier beantworden
Nu vraag ik mij af:

Waarom moeten wij onze laptops geven aan jullie stichting?
Aangezien de grote computer bedrijven meer geld en middelen hebben om dat voor elkaar te krijgen.
Al contact opgenomen?

En wat schieten die kinderen daar op met laptops? volgens mij hebben die kinderen meer aan goede schoolboeken, potloden, pennen en goede leraren. Dus waarom jullie stichting? en wat doen jullie beter dan andere stichtingen?

Leg mij dat eens uit. :)


Dat dus :D!
 
ik heb contact op genomen en ze denken er over na en dit is een van de opties die ik heb 1 van de 5 opties ik dacht dat julie me wel wilde helpen maar ik vergiste me blijkbaar
 
Hey Joey, is het puur alleen laptops of ook pc's

een vriend van me en ik zijn op zoek naar stichting waar wij hergeinstalleerde pc's aan willen doneren voor arme landen.

we krijgen met regelmaat oude pc's (HP p4) binnen die worden weggegooid.
 
moet ik even overleggen met de stichting baas want die weet net iets meer dan ik maar daar valt ook vaak de stroom uit en duurt heel lang om het weer te maken dus ik ga eerder voor laptops maar ik zal vragen of normale pcs ook goed zijn
m.v.g. joey
 
ik heb contact op genomen en ze denken er over na en dit is een van de opties die ik heb 1 van de 5 opties ik dacht dat julie me wel wilde helpen maar ik vergiste me blijkbaar

mmmmmm ik heb zelf niet eens geld voor een laptop :S

Arwin
 
ik heb contact op genomen en ze denken er over na en dit is een van de opties die ik heb 1 van de 5 opties ik dacht dat julie me wel wilde helpen maar ik vergiste me blijkbaar
Dit is de zoveelste keer dat je iets raars zegt
Denk dat je maar beter je topic kan sluiten want je zorgt zelf voor veel negativiteit met je reactie.
Ik waardeer heel erg dat je zo iets op zet.
En zeker als je het emotioneel raakt snap ik ook.
Maar als een echte ambassadeur voor je stichting kom je niet over Joey.
Sorry maar jammer voor jou en de stichting zou je het kunnen vergeten.
Had hier mooi geweest z'n stichting maar je hebt het zelf verknald naar me mening.
Ik haak af ik wens je succes maar dan wel ergens anders.
Of met een positievere en hartverwarmende in steek dan je hier laat zien
 
Slot gaat erop, wat Zwelgje zegt klopt (helaas) helemaal.
Een andere vertegenwoordiger van de stichting kan contact met ons opnemen om de topic weer te openen.
Mits hij/zij zich wel op een "positievere en hartverwarmende" manier de stichting kan toelichten en vragen kan beantwoorden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
D Vertical GPU mount die geschikt voor waterkoeling met active backplate Overige Koeling 1
Jason Watercool HEATKILLER V EBC - Active Backplate for RTX 3080/3090 EVGA FTW3 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Alphacool Eisblock Aurora GPX-N Acryl Active Backplate 3090/3080 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D 2 GPU's met active backplate koppelen HighFlow Forum 7
Jason EK-Quantum Vector XC3 RTX 3080/3090 Active Backplate Acetal & D-RGB Plexi HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason EK-Quantum Vector RE RTX 3080/3090 Active Backplate Acetal & D-RGB Plexi HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Pharlap [IN-ACTIVE] 240mm Radiator van H100 + 2x G1/4 fitting Verkocht 2
lemonade [IN-ACTIVE] GPU Waterblock EK-FC7970 Nickel EN Acetal CSQ Verkocht 2
stefan787 [IN-ACTIVE] Corsair Dominator CMD8GX3M4A1333C7 Verkocht 6
F Kryoconnect for active back plates Waterkoeling 1
G [IN-ACTIVE] Computer, watergekoeld Verkocht 6
H [IN-ACTIVE] EK-Supreme LT UNI Nickel Plexi Verkocht 0
gerjanlubbers [IN-ACTIVE] 2 EK en 8 Feser fittingen. Verkocht 0
F kryoconnect kit for kryographics with active back plates, Waterkoeling 2
D [IN-ACTIVE] Asus Maximus VI Formula Verkocht 1
nicvdv [IN-ACTIVE] ipad Mini Verkocht 3
nicvdv [IN-ACTIVE] medion case Verkocht 1
nicvdv [IN-ACTIVE] 17" Dell 1707FPc DVI LCD Monitor w/USB Hub Verkocht 3
k.3nny [IN-ACTIVE] EK Acetal/nickel maximus 4 gene-z Verkocht 1
k.3nny [IN-ACTIVE] EK universeel blokje 30incl Verkocht 8
S [IN-ACTIVE] Swiftech Komodo 7970 Koelblokken Verkocht 6
S [IN-ACTIVE] EK-Multioption X2 RES 250 (Advanced) Verkocht 2
S [IN-ACTIVE] Diverse Bitspower Fittingen aangeboden! Verkocht 1
XenoMorpH [IN-ACTIVE] EK Water Blocks EK-FC7970 DCII - Acetal+EN (Nickel) Verkocht 5
nicvdv [IN-ACTIVE] Dell DHS Te koop Verkocht 10
L [IN-ACTIVE] Phobya G-Changer 280 + 2x 140mm Sharkoon system fan (Power) Verkocht 0
stefan787 [IN-ACTIVE] 10MM (3/8 ID - 1/2 OD) Feser Verkocht 6
Traxtorm [IN-ACTIVE] 2x ASUS Mars II Verkocht 14
Traxtorm [IN-ACTIVE] Bitspower Black Freezer EIX58NSC Kit (EVGA X58 Classified) Verkocht 0
Traxtorm [IN-ACTIVE] 2x EVGA X58 Classified (759) DEFECT Verkocht 0
Traxtorm [IN-ACTIVE] SLI Bruggen, Crossfire brug. Verkocht 0
Traxtorm [IN-ACTIVE] Evga ecp Verkocht 0
Traxtorm [IN-ACTIVE] Bitspower BLACK FREEZER Asus Rampage III Extreme Verkocht 0
Traxtorm [IN-ACTIVE] 2x EVGA GTX275 FTW's Verkocht 0
D [IN-ACTIVE] Asus rampage 3 extreme waterblok (EK-FB RE3 - Nickel) Verkocht 0
tomasvanderpijl [IN-ACTIVE] EK Waterblocks EK-D5 X-TOP CSQ - Acetal Verkocht 5
S [IN-ACTIVE] Diverse Bitspower fittingen Verkocht 0
S [IN-ACTIVE] Diverse Bitspower fittingen Verkocht 0
S [IN-ACTIVE] Diverse Bitspower fittingen Verkocht 2
R [IN-ACTIVE] Corsair 800D Verkocht 3
P [IN-ACTIVE] 10x 13MM (1/2) Feser Schroeffitting - G1/4 Verkocht 4
D [IN-ACTIVE] RESERVOIR BITSPOWER (Bitspower Water Tank Z-Multi 250 - POM - Ice Red) Verkocht 0
arwin74 [IN-ACTIVE] Cooler Master Eisberg 120L Prestige Verkocht 4
Stephan---pro [IN-ACTIVE] antec veris premier Verkocht 5
Stephan---pro [IN-ACTIVE] Alienware waterset cpu Verkocht 3
Dave-V [IN-ACTIVE] 9x Highflow Fitting Verkocht 0
l3p [IN-ACTIVE] 14 x G1/4" Black Sparkle Compression Fitting CC2 For ID 3/8" OD 1/2" Verkocht 8
P [IN-ACTIVE] xspc ex240 & xspc ex120 Verkocht 9
TeQ99 [IN-ACTIVE] Diversen Fittingen 8mm Verkocht 1
JeanPaul [IN-ACTIVE] Cooler Master CM Storm SF-19 USB 2.0 Verkocht 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan