• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Goede zware games

Robbertje2010

New member
Hallo

Ik ben opzoek naar goede zware games voor een systeem met windows 7 ultimate x64

Games zoals crysis heb ik gehad

Games waarbij ik kan rondlopen in een grote stad met auto,s kan scheuren en zo zijn leuke games die ik graag die en die ik ook zoek

Race games mogen ook


Games zoals counter strike kan ook


Nou ik hoor de goede game titels wel :pray
 
Misschien niet your cup of tea maar de meeste laatste RTS games zijn vrij high-end. Anno 1404, Settlers 7, ... die doen je PC wel zweten in hoge resoluties ;) Ook de eerste Supreme Commander krijgt gegarandeerd je PC op zen kniëen, das zowat de Crysis van de RTS games. Bijna niet te draaien in uber detail. Deze game is vooral een aanslag op je CPU omdat het traject en impact van elk afgevuurd projectiel realtime berekend wordt. Vuur met een 50 tal eenheden elks een raket af en je CPU wordt gek :D :D

In de FPS range denk ik dan weer meteen aan FEAR en FEAR 2, alsook het hierboven reeds genoemde Jericho die een aanslag op je systeem plegen, maar das dan weer omdat het niet echt efficient ontworpen 3D engines zijn.

Wat ook een monstersysteem vereist zijn de heruitgaves van de Serious Sam reeksen, genaamd "Serious Sam HD". Dat zijn de oude games die voorzien zijn van de nieuwste Serious Engine 3.0 en als je die zijn grafische registers open trekt, dan land je wel ff met je voetjes terug op aarde :D De grafische instellingen zijn dan ook ongezien, zoveel instellingen heeft geen enkele andere game. Croteam (de ontwikkelaar) gaat er prat op dat hun engines de meeste mogelijkheden bieden kwa grafische opties en dat is in hun menu er duidelijk aan te zien !

En anders is het even wachten op titels zoals Rage (en misschien ook Brink). Dan wordt het huilen met de pet op indien je nog met een Fermi of HD5000 reeks speelt :D Maar dan zijn we alweer bij een compleet nieuwe generatie games terechtgekomen en daartegen spreekt men al van de opvolgers van de huidige 3D kaarten.

In de nabije toekomst zal in het FPS genre de nieuwe Medal of Honour de plak gaan zwaaien wat betreft graphics. Een vriend van me speelt momenteel de beta en die beelden zijn echt prachtig !
En in het RTS genre uiteraard de op 27 juli verwachte StarCraft II wat naar verluidt een extreem efficiente motor meekrijgt die zelfs op mid-end systeem prachtige plaatjes tevoorschijn tovert. We zullen zien.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
HighFlow Op zoek naar een cadeau voor Vaderdag 2023 en een goede deal? HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy Geen verzendingen a.s. vrijdag en maandag i.v.m. Goede Vrijdag en Pasen en... TP17 :) HighFlow Computer Cooling Shop 0
S Goede community en uitgebreide keuze! HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
U Goede en/of Slechte ervaringen met DPD? HighFlow Testimonials / Shopreviews 15
T Goede 140mm LED fans voor Radiator Advies Waterkoeling Setup 0
Bas9466 ik wil deze winkel zeer zeker op de goede manier nog 1x bedanken HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Freddy Welke goede all-in-one LASER printer voor thuis? Hardware & Software 6
Grav3D1gger Goede service HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
D Goede router ? Hardware & Software 24
paco Heb ik een goede 4670k of een zeer goede??????????? Overclocking 8
R s2011 ... goede/beste blokken voor dual proc Waterkoeling 0
Freddy Goede vrijdag en Pasen, geen verzendingen. Ontmoet ons tijdens TP12 HighFlow Computer Cooling Shop 0
canonchiel [IN-ACTIVE] gezocht Full hd Monitor in goede staat Gevonden 0
G Goede setup Advies Waterkoeling Setup 8
stigma Is het een goede pomp/pres combo? Waterkoeling 2
Adam Vandervorst is dit een goede loop ? Waterkoeling 5
G Goede ervaring Highflow slechte ervaring bezorgen HighFlow Testimonials / Shopreviews 12
S Slipstream; Goede avond allemaal, Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
L Goede communicatie HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Cygnitr0n Altijd goede service! HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
H Mijn eerste build, ben ik op de goede weg? Waterkoeling 0
T op zoek naar een goede WC setup Advies Waterkoeling Setup 27
P Is dit een goede pomp of me huidige houden? Advies Waterkoeling Setup 4
P Goede UV verlichting Cases en Modding 19
D Geluidsboxen. 5.1 Z-5500 goede keus? Hardware & Software 55
D-foX wel of geen goede koelvloeistof? Waterkoeling 7
J [IN-ACTIVE] Laptops voor het goede doel Gevonden 14
Robin Goede ouden tijd Build Logs Gallery & Build Logs 6
Freddy Keuze hulp: Goede HD Video Camera! Fotografie, Film en Video 30
D is dit een goede flowmeter ?? Waterkoeling 17
aadje93 Stille (goede) koeler voor asus EAH 5870 V2 (zie pics van PCB) Overige Koeling 26
aadje93 max voltage/temps (als ik de goede lees :P) van phenom x6 1090t. Overclocking 11
Dustyrick Goede horror/Thriller Films / Movies 8
C goede cpu koeler Overige Koeling 9
Thierry Goede muismat Hardware & Software 20
Dustyrick goede,sterke,stille pomp?? Waterkoeling 28
Johnny Goede hulp voor leken HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
88Gamer88 Extreem goede service bij HF :D. HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
K0G3L Goede (Wireless)Router Hardware & Software 65
M hele goede ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
A Gezocht: goede reparateur omgeving R'dam Waterkoeling 6
Calimero Beginner zoek hulp / duwtje in de goede richting Waterkoeling 23
A Goede Batch i7? Hardware & Software 9
Don_Holio Reservoir, hoe modden voor goede werking? Waterkoeling 3
J [Goede prijs/performance] Q6600, 680i, 2x8800GTX Advies Waterkoeling Setup 4
U Goede prijs/prestatie waterkoeling setup advies gevraagd. Advies Waterkoeling Setup 13
Mobomonster Uitsluitend goede ervaring! HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
I goede setup ? en wat mis ik Advies Waterkoeling Setup 12
L Goede budget CPU cooler Overige Koeling 3
S Veel te zware (fysiek) videokaart! Cases en Modding 10

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan