• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Geluidsboxen. 5.1 Z-5500 goede keus?

2e hands z-5500 kopen en de coupon verkopen voor 50 euro ofzo :D

Z-5500 ownt nog steeds en is ook nog mooier dan de z-906.

Edit: Atm lekker hardbass draaien over me z-5500 =) Stereox2 modus ftw.. ook lekker geluid als ik achter in me kamer lig te leren :)
 
Zoals aangegeven in m'n eerste post. Ik heb een 50% kortings coupon voor de logitech shop. ik heb dus de keuze uit:
Z-5500 voor 250,- (nieuw)
Z906 voor 175,- (nieuw)

Dus kan ik niet beter voor dat geld een Z906 nemen?
 
argumenten zullen lastig worden aangezien geluid persoonlijk is.

De Subwoofer van de Z-5500 is een stuk krachtiger dan die van de Z-906 waardoor je bij films veel krachtiger geluid kunt produceren.
Echter voor muziek moet je zelf een goede balans samenstellen op je equalizer afhankelijk van hoeveel bass je in je muziek wilt.

Het grote voordeel van de 906 set is dat die meer aansluit mogelijkheden heeft, echter heb ik de Z-5500 set op de pc achter de tv en in de auto gebruikt ben nooit aansluit mogelijkheden tekort gekomen.

Vandaar mijn voorkeur voor de Z-5500, als je echter een wel overwogen beslissing wilt maken zul je naar een winkel moeten gaan en beide beluisteren.
 
Ik waardeer je Let me Google that for you suggestie, echter was ik al zo slim geweest eerst de nodige info via Google in te winnen. Echter is het probleem dat ik daar gemengde verhalen hoor..
 
ik denk dat je gewoon alle voor en nadelen moet afwegen tov elkaar buiten dan het feit dat de Z5500 EOL is...
ik heb indertijd bij een vriend de Z5500 gehoord en vond toen toch de bass veel te overstemmend dus als de bass van de z906 iets minder is zou het mij (en de buren/ouders) storen :)
Greetz B0B0
 
Dat word inderdaad heel vaak aangegeven maar dit is natuurlijk heel makkelijk op te lossen door even met je equalizer te spelen, ik heb ook verschillende equalizer profielen bij films hou ik wel van een lekker bas als de shit ontploft wil ik dat voelen:D bij muziek heb ik de bass vele malen lager gezet (meestal (A))

Maar vandaar dat ik ook aangaf dat ie moest googlen als je de set achter je tv wilt hangen lijkt hij mij uitermate geschikt achter de pc voor games ook voor muziek moet je (tenzij je van veel bass houd) wel even met de equalizer spelen, in mijn ogen dan..

Audiofiel zal die niet zijn dan ga je waarschijnlijk toch al naar andere setjes kijken en voor de gemiddelde gebruiker zullen beide prima voldoen, welke dan beter is licht aan wat jij fijn vind te horen dus dan rest je om te gaan luisteren;)

(betreft Z-5500)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
J aankoop logitech z-5500 Hardware & Software 11
HighFlow Op zoek naar een cadeau voor Vaderdag 2023 en een goede deal? HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy Geen verzendingen a.s. vrijdag en maandag i.v.m. Goede Vrijdag en Pasen en... TP17 :) HighFlow Computer Cooling Shop 0
S Goede community en uitgebreide keuze! HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
U Goede en/of Slechte ervaringen met DPD? HighFlow Testimonials / Shopreviews 15
T Goede 140mm LED fans voor Radiator Advies Waterkoeling Setup 0
Bas9466 ik wil deze winkel zeer zeker op de goede manier nog 1x bedanken HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Freddy Welke goede all-in-one LASER printer voor thuis? Hardware & Software 6
Grav3D1gger Goede service HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
D Goede router ? Hardware & Software 24
paco Heb ik een goede 4670k of een zeer goede??????????? Overclocking 8
R s2011 ... goede/beste blokken voor dual proc Waterkoeling 0
Freddy Goede vrijdag en Pasen, geen verzendingen. Ontmoet ons tijdens TP12 HighFlow Computer Cooling Shop 0
canonchiel [IN-ACTIVE] gezocht Full hd Monitor in goede staat Gevonden 0
G Goede setup Advies Waterkoeling Setup 8
stigma Is het een goede pomp/pres combo? Waterkoeling 2
Adam Vandervorst is dit een goede loop ? Waterkoeling 5
G Goede ervaring Highflow slechte ervaring bezorgen HighFlow Testimonials / Shopreviews 12
S Slipstream; Goede avond allemaal, Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
L Goede communicatie HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Cygnitr0n Altijd goede service! HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
H Mijn eerste build, ben ik op de goede weg? Waterkoeling 0
T op zoek naar een goede WC setup Advies Waterkoeling Setup 27
P Is dit een goede pomp of me huidige houden? Advies Waterkoeling Setup 4
P Goede UV verlichting Cases en Modding 19
D-foX wel of geen goede koelvloeistof? Waterkoeling 7
J [IN-ACTIVE] Laptops voor het goede doel Gevonden 14
Robin Goede ouden tijd Build Logs Gallery & Build Logs 6
Freddy Keuze hulp: Goede HD Video Camera! Fotografie, Film en Video 30
D is dit een goede flowmeter ?? Waterkoeling 17
aadje93 Stille (goede) koeler voor asus EAH 5870 V2 (zie pics van PCB) Overige Koeling 26
aadje93 max voltage/temps (als ik de goede lees :P) van phenom x6 1090t. Overclocking 11
Dustyrick Goede horror/Thriller Films / Movies 8
C goede cpu koeler Overige Koeling 9
Thierry Goede muismat Hardware & Software 20
R Goede zware games Gaming 17
Dustyrick goede,sterke,stille pomp?? Waterkoeling 28
Johnny Goede hulp voor leken HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
88Gamer88 Extreem goede service bij HF :D. HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
K0G3L Goede (Wireless)Router Hardware & Software 65
M hele goede ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
A Gezocht: goede reparateur omgeving R'dam Waterkoeling 6
Calimero Beginner zoek hulp / duwtje in de goede richting Waterkoeling 23
A Goede Batch i7? Hardware & Software 9
Don_Holio Reservoir, hoe modden voor goede werking? Waterkoeling 3
J [Goede prijs/performance] Q6600, 680i, 2x8800GTX Advies Waterkoeling Setup 4
U Goede prijs/prestatie waterkoeling setup advies gevraagd. Advies Waterkoeling Setup 13
Mobomonster Uitsluitend goede ervaring! HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
I goede setup ? en wat mis ik Advies Waterkoeling Setup 12
L Goede budget CPU cooler Overige Koeling 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan