Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kan er niet van 'Thank for this Post' --> 'Like this Post' gemaakt worden?
Ben je gelijk van het hele gezeur af. Ben dus meer een fan van de Thanks/Dislike optie dat die nieuwe 'like' optie.
Er is alleen 1 dien dat mij nu nog een beetje irriteerd, en dat is dat je een melding krijgt voor elke thanks die je krijgt.. elke keer denk je dat je een PM hebt gekregen blijkt het weer een "thanks" te zijn... Niet dat de thanks niet goed zijn...dat vind ik juist wel leuk, alleen die melding die je nu krijgt is wat onhandig naar mijn mening.
Kan er niet van 'Thank for this Post' --> 'Like this Post' gemaakt worden?
Ben je gelijk van het hele gezeur af. Ben dus meer een fan van de Thanks/Dislike optie dat die nieuwe 'like' optie.
sorry maar vind thanks en like echt dubbel op.en teveel van het goede.een van de 2 alsjeblieft mij betreft.en dan gaat mij voor keur gewoon uit naar de thanks.
sorry dat ik het zeg maomanna ,na dat er een like is geplaatst op een form word ie een stuk groter ,als de tekst niet groter was dan je info links van je post.
dus die enters worden door de script zelf gezet in plaats van de poster
sorry dat ik het zeg maomanna ,na dat er een like is geplaatst op een form word ie een stuk groter ,als de tekst niet groter was dan je info links van je post.
dus die enters worden door de script zelf gezet in plaats van de poster