Source
Mr. Grillmeister
Is er een mogelijkheid om naast 'Te koop' en 'Gezocht' ook een 'Te huur' sub-forum te maken?
Ik heb bijvoorbeeld de Datacolor Spyder3 die ik wil uitlenen tegen een minimale vergoeding, maar er kunnen best meer mensen zijn die dingen willen verhuren, zij het in hardware/software dan wel in arbeidsuren.
Denk bijvoorbeeld aan het 'verhuren' van je service:
Het volgende verhaal is puur fictie, doch kan het voor sommige mensen als schokkend worden ervaren:
Van alles is mogelijk lijkt me?
Ik heb bijvoorbeeld de Datacolor Spyder3 die ik wil uitlenen tegen een minimale vergoeding, maar er kunnen best meer mensen zijn die dingen willen verhuren, zij het in hardware/software dan wel in arbeidsuren.
Denk bijvoorbeeld aan het 'verhuren' van je service:
Het volgende verhaal is puur fictie, doch kan het voor sommige mensen als schokkend worden ervaren:
En dingen als het lappen van een CPU (mits niet tegen de regels omdat Highflow dit ook aanbiedt), Voltmodden, custom firmware loaden op VGA/Mobo, zijpaneel bewerken/modden, kast bewerken/modden, etc.Piet wil heel graag zijn voeding sleeven:
![]()
Echter is hij bang dat hij zijn kabels en dus zijn voeding beschadigd bij het sleeven en hij heeft er eigenlijk ook geen tijd voor om zich er in te verdiepen..:012:
Gelukkig heeft Sint een topic op Highflow staan waar hij zijn 'service verhuurd.'
Sint biedt namelijk aan om voedingen, kabels, fans etc. te sleeven tegen een vriendelijke vergoeding.
Piet stuurt na Hartstochtig PM-contact zijn voeding op naar Sint en maakt het afgesproken bedrag, zij het met of zonder materialen inclusief, over naar Sint.
Sint sleeved heel Piet zijn voeding en Piet ontvangt zijn voeding binnen de kortste keren weer terug.
![]()
Sint en Piet laten bij elkaar allebei Feedback achter.
Sint heeft zojuist een leuk zakcentje verdient en Piet is dolblij met zijn netjes gesleevede voeding en bespaarde tijd.
En Sint leefde nog lang en gelukkig.
Piet niet, hij werd helaas afgelopen jaar overreden door een schimmel, op 5december.
Van alles is mogelijk lijkt me?
Laatst bewerkt: