Mijn huidige AIO is aan vervanging toe en daar ik al flink heb geinvesteerd in een stil systeem, wilde ik bij deze ook direct mijn gpu stiller maken d.m.v. waterkoeling. Het betreft een systeem met een 8600k en een MSI RTX2080 Gaming Trio. Ik ben mij ervan bewust dat ik op deze GFX kaart weinig verbetering anders dan OC stabiliteit en stilte teweeg ga brengen vanwege de powerlimit. Dat gezegd te hebben leek het mij een leuk idee om de onderstaande onderdelen te gebruiken om een dubbele AIO te implementeren.
De vraag is nu echter of deze setup gangbaar is, of dat ik voor de ~370 euro (vertical mount achterwegen gelaten) dat deze setup kost beter voor een full custom loop kan gaan? Daarnaast vroeg ik me af of iemand hier weet wat de diameter van de VRAM chips op de 2080 is?
De vraag is nu echter of deze setup gangbaar is, of dat ik voor de ~370 euro (vertical mount achterwegen gelaten) dat deze setup kost beter voor een full custom loop kan gaan? Daarnaast vroeg ik me af of iemand hier weet wat de diameter van de VRAM chips op de 2080 is?