X-Tripiot
Hardware Master
Hi all,
Iets heel anders dan jullie van mij gewend zijn. Ik weet dat hier onder de modders een aantal DJ's zitten.
Vandaar dat ik dit forum eens open gooi. Leek me wel leuk om andere eens te horen, meningen te delen etc.
Laat ik zelf eens beginnen als voorbeeld.
Vroeger (in de gabbertijd) in belgie veel gedraait met de ouderwetse cd's en LP's
Nu moet ik zeggen dat LP's gewoon het mooiste blijf klinken.
Ondertussen naar digitaal overgestapt en de setups:
behinger dj3000 (nog in bezit als aandenken)
traktor kontrol s4 (ging stuk na 1,5 jaar)
Reloop Digital Jockey 2 Pro met traktor overlay (veel waar voor je geld)
Reloop terminal Mix 4
Launchpad
Mixprogramma's en mashup programma's
Mixpad v3.15
traktor 2 pro
dropsquad
Ableton Live
ACID
Fruityloops
Voor iedereen die een beetje draaien kan is er Soundcloud.
Daar kun je je recordings op zetten voor de hele wereld te beluisteren en te downloaden.
Dubbele identieke nummers (of veel op elkaar lijkende) worden niet toegelaten zodat je altijd een ander nummer heb of mix.
Mijn kanaal: MAHM's sounds on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
In de tijdlijn van de nummers kun je commentaar geven. Dus is wel lachen. Zelf nog niet zo lang actief op.
Nou ik zou zeggen wie volgt!
Iets heel anders dan jullie van mij gewend zijn. Ik weet dat hier onder de modders een aantal DJ's zitten.
Vandaar dat ik dit forum eens open gooi. Leek me wel leuk om andere eens te horen, meningen te delen etc.
Laat ik zelf eens beginnen als voorbeeld.
Vroeger (in de gabbertijd) in belgie veel gedraait met de ouderwetse cd's en LP's
Nu moet ik zeggen dat LP's gewoon het mooiste blijf klinken.
Ondertussen naar digitaal overgestapt en de setups:
behinger dj3000 (nog in bezit als aandenken)
traktor kontrol s4 (ging stuk na 1,5 jaar)
Reloop Digital Jockey 2 Pro met traktor overlay (veel waar voor je geld)
Reloop terminal Mix 4
Launchpad
Mixprogramma's en mashup programma's
Mixpad v3.15
traktor 2 pro
dropsquad
Ableton Live
ACID
Fruityloops
Voor iedereen die een beetje draaien kan is er Soundcloud.
Daar kun je je recordings op zetten voor de hele wereld te beluisteren en te downloaden.
Dubbele identieke nummers (of veel op elkaar lijkende) worden niet toegelaten zodat je altijd een ander nummer heb of mix.
Mijn kanaal: MAHM's sounds on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
In de tijdlijn van de nummers kun je commentaar geven. Dus is wel lachen. Zelf nog niet zo lang actief op.
Nou ik zou zeggen wie volgt!