Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vanwege overbelaste knieen heb ik niet veel kunnen doen aan mijn desk maar na wat fisio vandaag toch maar weer eens een poging gewaagd.
Ik heb de lijsten voor de rgb ledstrips in de bak gemaakt en er de strips ingeplakt ook heb ik de waterblokken op het mobo gemonteerd en ben ik aan de slag gegaan met de fittingen.
Een kleine preview.
Ook heb ik vandaag een cover gemaakt voor mijn geluidskaart ik heb bewust alles strak gehouden want ik wil niet gaan overdrijven met allerlei tierlantijnen.
De bedoeling is dat de desk voor 16 mei klaar is want dan begint het stemmen bij de Cooler Master casemod competitie maar dan is de desk al lang klaar.
ziet er echt mooi uit, die bocht van dat ram block naar de cpu toe is echt vet
btw ik zat ff te kijken, misschien kan je over die kap van je geluidskaart nog wat streepjes trekken, zodat t n beetje in de stijl van je temp sensors is?
ziet er echt mooi uit, die bocht van dat ram block naar de cpu toe is echt vet
btw ik zat ff te kijken, misschien kan je over die kap van je geluidskaart nog wat streepjes trekken, zodat t n beetje in de stijl van je temp sensors is?