Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Persoonlijk gezien vind ik het blauwe niet mooi aangezien het de rode accenten niet mooi uit laten komen. Wat ik in mijn ogen wel mooi zou vinden is warm-wit of wit.
Persoonlijk gezien vind ik het blauwe niet mooi aangezien het de rode accenten niet mooi uit laten komen. Wat ik in mijn ogen wel mooi zou vinden is warm-wit of wit.
Het is jammer dat de foto's met het blauwe licht de werkelijkheid niet laten zien want de rode accenten lichten op als een soort uv en om eerlijk te zijn gaat mijn voorkeur nu ook uit naar blauw.
Ook vandaag weert bezig geweest en ik heb het raamwerk voor de ruit plus de ruit gemonteerd.Eerst heb ik in het raamwerk rubber geplaatst voor de demping van de ruit.
Meteen ook maar de monitor op het frame gemonteerd en de geluidskaart op het mobo geplaatst en de afdekplaat voor de voeding zit er ook op.
De foto's van hoe het er nu bijstaat.
Het einde komt in zicht maar tot die tijd gaan we vrolijk verder.
Holy shit, even niet gevolgd en wat een updates opeens Ziet er echt vet uit!
Zaterdag was je snel weer weg of niet? Na de compo waar ik mee bezig was zag ik je niet meer.
Jammer dat ik je niet langer heb gesproken, volgende keer maar weer
Holy shit, even niet gevolgd en wat een updates opeens Ziet er echt vet uit!
Zaterdag was je snel weer weg of niet? Na de compo waar ik mee bezig was zag ik je niet meer.
Jammer dat ik je niet langer heb gesproken, volgende keer maar weer
Dank je en ja ik wist niet hoelang die combo nog ging duren en we hadden niet de hele dag de tijd vandaar ik je niet meer gesproken heb.Natuurlijk een volgende keer.
ik weet niet. die van l3p is nog steeds alluminium. en deze is al gecoat. deze is ook rustiger dan die van l3p. het is maar net wat je mooier vind. vind ze beide erg mooi en ben er erg jaloers op
de updates blijven maar komen....
ehm ik zei dat ik ik wit licht het mooiste vond, maar toen had je deze blauwe nog niet gepost....
voor mij valt rood nu echt af, wit en blauw zijn de shiat voor mij, en blauw heeft een kleinstreepje voor.
crackho je maakt hem met de update mooier, keep up the good work!
de updates blijven maar komen....
ehm ik zei dat ik ik wit licht het mooiste vond, maar toen had je deze blauwe nog niet gepost....
voor mij valt rood nu echt af, wit en blauw zijn de shiat voor mij, en blauw heeft een kleinstreepje voor.
crackho je maakt hem met de update mooier, keep up the good work!
Vind het er echt geweldig uitzien !
En voor diegenen die graag mogen vergelijken..
Deze "Desk's" zijn op zoveel punten niet te vergelijken.
We hebben beide een veel andere doelstelling met dit bureau en andere hardware.
Uiteraard had ik het nooit zo mooi kunnen afwerken, dat is natuurlijk ook die jarenlange ervaring van Crackho.
Als ik de ervaring en kunde van Crackho had maakte ik er mijn werk van