• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

FuwaFuwa's drawing art

Fuwa Fuwa

New member
Hoihoi,,

Ik heb even wat gemaakt, graag hoor ik van jullie je meningen erover.

Rate, flame, troll or comment. :D

30rpbuf.png


Gr,

FuwaFuwa
 
Die moet ik ook nogeens aanschaffen :) welke is een beetje goed ?

Ik kan je niet echt tips geven uit mijn eigen ervaring, aangezien ik zelf maar tot nu toe 1 tablet heb gebruikt.

Maar ik heb wel erg veel research gedaan naar de wat 'duurdere' en 'profesionele' tablets, zoals je ook al waarschijnlijk weet zijn bamboo tablets meer voor de hobbisten en de basic users, en merken zoals Cintiq en Intuos gaan al veel meer naar de wat professionelere kant op.

Ik raad je aan om op deze site te kijken:

Wacom Europe GmbH - Producten

Daar staan al duidelijke omschrijving over de tablets, de plaatjes zijn ook erg mooi genomen, altijd leuk om te zien vind ik zelf, hoe een product eruit ziet met zijn strakke design. :)

Bij Media Markt verkopen ze ook drawing tablets, ik had toen de tablets van het merk Bamboo gezien, geen idee of er nog andere merken bij zaten.
 
Ziet er goed uit, ga zo door!
Je kan het nog gebruiken als muis ook :D haha
Persoonlijk vind ik met potlood en papier nog het mooiste ;)
Als ik de kans krijg om wat te kunnen scannen post ik het hier als je het goed vindt :)
 
Het ziet er nog een beetje ruw uit, maar verder vind ik m erg goed.

Ik denk dat als je nog een tijdje oefent, het er nog vloeiender uit gaat zien.

Ik ben het zeker met je eens, ik moet proberen wat netter af te ronden, maar gaat nog niet zo goed bij mij. :(

De oorzaak komt volgens mij, omdat ik met allerlei brushes werk, waardoor je dat effect krijg.

ik vind hem 5mooi :D!

Bedankt! :D

Ziet er goed uit, ga zo door!
Je kan het nog gebruiken als muis ook :D haha
Persoonlijk vind ik met potlood en papier nog het mooiste ;)
Als ik de kans krijg om wat te kunnen scannen post ik het hier als je het goed vindt :)

Yup is goed hoor, misschien dat ik dan ook wat van mijn werk met potlood en papier even in scan. :)
Btw. teken jij ook 'anime' characters?
 
Thread resurrection~!

Heb weer eens wat nieuws gemaakt, deze keer is met meer vector style. :)
8x1pb7.jpg


Brightness/Contrast veranderd.

34ru6wh.jpg


Curves adjustment veranderd.

5uh5sh.jpg


Brightness/Contrast + Curves adjustment allebei aan.

2cghtm0.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan