• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Desk Art

Gisteren heb ik een pakket van Fractal Design ontvangen met 120mm casefans.

FractalBanner.jpg


News - Fractal Design

Silent Series 120mm.

frac1.jpg


frac2.jpg


frac3.jpg


Thank you Fractal Design for sponsoring my project and specially Adriana.
 
Ik heb eerst even gespeeld met rode leds voor de casefans maar dat gaf toch niet het resultaat waar ik naar zocht.Meteen de fans uit elkaar gehaald en de bladen rood gespoten.

frac4.jpg


Ook heb ik vandaag de afdekplaat van de achterkant getekend en een beugel voor de voeding en de plaat die tussen de 2 trays komt.Die ga ik komende week snijden.

Als het een beetje meezit gaat de bak met alle onderdelen over 2 weken naar de poeder coater en dan is het inbouw tijd. :D
 
Update.

Vandaag heb ik een aanpassing gedaan aan het frame.Mijn monitor komt vast aan het frame te hangen.Hoe en wat volgt als ik alles in elkaar ga zetten.

De onderdelen.

aanp1.jpg


Boren,tappen,opspannen en lassen.

aanp2.jpg


aanp3.jpg


aanp4.jpg


Afwerken en klaar voor de coater.

aanp5.jpg


aanp6.jpg


aanp7.jpg


Het is de bedoeling dat de gehele desk met alle onderdelen in de loop van volgende week naar de poeder coater gaan.Ik moet nog 4 onderdelen snijden en nog wat onderdelen afwerken.

Morgen dus verder met het afwerken van wat onderdelen.
 
ziet er weer mooi uit:041:

ik ben zwaaaaar jaloers op je lastafel!! :098: ik hoop dat ik er in de toekomst ooit een kan kopen, dat zou me zeer veel deugd doen.

greetz dio.
 
ziet er weer mooi uit:041:

ik ben zwaaaaar jaloers op je lastafel!! :098: ik hoop dat ik er in de toekomst ooit een kan kopen, dat zou me zeer veel deugd doen.

greetz dio.

Dank je.:D Ik werk al jaren met span/lastafels en ik moet zeggen het maakt het leven een stuk makkelijker.Dus ja het zal je zeker veel deugd doen.
 
Vandaag bezig geweest met het afwerken van alles en ik heb de gaten in de bak geboord om de trays te bevestigen.

Dit is wat er op het moment klaar ligt voor de poeder coater.Er zitten nog een paar dingen bij die wat nagewerkt moeten worden en ik moet nog 4 onderdelen snijden.

poeder1.jpg


poeder2.jpg


Ook heb ik de beugel voor de monitor klaar plus de plaat om uit te vullen en het licht bakje voor Desk Art is ook klaar.

poeder3.jpg


poeder4.jpg


poeder5.jpg


poeder6.jpg


Voor de mensen die een TIG lasapparaat nog nooit in actie hebben gezien heb ik een filmpje gemaakt.
Twee stukken aluminium geknipt en gelast.


Door de weerspiegeling kreeg ik de las niet echt scherp gesteld.

Dat was het weer voor vandaag.
 
Laatst bewerkt:
nice crackho,
kleine tip, houd een lasruitje 13 voor de cameralens dat scheelt al een hele hoop ;)
ik zal eens kijken volgens mij heb ik ook ergens filmjes staan, (ik beloof niets)

greetz dio
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Quint0sz Quint0sz - Quint - Flat desk PC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
J Build log my own dekstop desk Cases en Modding 31
Maarten/Pine Project Cu - a watercooled PC desk Gallery & Build Logs 52
Dave-V 2 pc desk build, audio ruis. Problemen & Oplossingen 13
Vannos Vannos: Pc and desk gallary Gallery & Build Logs 2
Dirk Kramer Red Carbon desk build Gallery & Build Logs 15
P Desk-case advies Cases en Modding 2
M Bringing back the desk in desk mods Cases en Modding 8
O Hoe maak je het makkelijkst een Desk? Cases en Modding 28
S Project ICE - (custom PC Desk Build) Gallery & Build Logs 4
JaPeMo JP[D]: Ikea Jerker PC Desk.... Gallery & Build Logs 22
B Desk XXL Gallery & Build Logs 7
B Desk icm tube res Waterkoeling 7
S Hulp desk mod Cases en Modding 11
Freddy GEVONDEN: Modwerk aan voet platen van mijn Cross Desk Gevonden 3
Freddy Vector Desk / Bureau behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 21
N Cross Desk, glas sterk genoeg voor Eyefinity monitor set (45kg)? Cases en Modding 6
Hightower the desk by Hightower Gallery & Build Logs 535
P [Buildlog in-progress] Cross Desk Gallery & Build Logs 41
Freddy Freddy's Cross Desk :) Gallery & Build Logs 373
B Desk pc design eerst in karton maken. Cases en Modding 1
B Bouli - Patrick Boelhouwer - Bouli's PC / Bouli's Desk Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
Freddy Red Harbinger Cross Desk - Ultimate Liquid Cooling Ready HighFlow Product Suggesties en Nieuws 45
Anthares Even een introductie. Anthares, Michiel, desk-based computer Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
CDA441 The Desk Rev 2.0 Gallery & Build Logs 106
jev09 The Desk "Red Dragon" Gallery & Build Logs 52
H Even voorstellen, Haraldje - ROG DESK - Harald de Vries Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
U [CCIP] An unexpected Desk Gallery & Build Logs 70
CDA441 Project: The Desk Gallery & Build Logs 178
R Nieuwe Build: JeMi Desk Gallery & Build Logs 11
L Liahkim - Youri - Thermaltake GT10 en binnekort Cross desk van RH! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 20
CDA441 Build Log: D Desk Gallery & Build Logs 13
Fuwa Fuwa Fan Art~ Algemene Discussies 6
Fuwa Fuwa FuwaFuwa's drawing art Algemene Discussies 28

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan