Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb eerst even gespeeld met rode leds voor de casefans maar dat gaf toch niet het resultaat waar ik naar zocht.Meteen de fans uit elkaar gehaald en de bladen rood gespoten.
Ook heb ik vandaag de afdekplaat van de achterkant getekend en een beugel voor de voeding en de plaat die tussen de 2 trays komt.Die ga ik komende week snijden.
Als het een beetje meezit gaat de bak met alle onderdelen over 2 weken naar de poeder coater en dan is het inbouw tijd.
Vandaag heb ik een aanpassing gedaan aan het frame.Mijn monitor komt vast aan het frame te hangen.Hoe en wat volgt als ik alles in elkaar ga zetten.
De onderdelen.
Boren,tappen,opspannen en lassen.
Afwerken en klaar voor de coater.
Het is de bedoeling dat de gehele desk met alle onderdelen in de loop van volgende week naar de poeder coater gaan.Ik moet nog 4 onderdelen snijden en nog wat onderdelen afwerken.
Morgen dus verder met het afwerken van wat onderdelen.
Vandaag bezig geweest met het afwerken van alles en ik heb de gaten in de bak geboord om de trays te bevestigen.
Dit is wat er op het moment klaar ligt voor de poeder coater.Er zitten nog een paar dingen bij die wat nagewerkt moeten worden en ik moet nog 4 onderdelen snijden.
Ook heb ik de beugel voor de monitor klaar plus de plaat om uit te vullen en het licht bakje voor Desk Art is ook klaar.
Voor de mensen die een TIG lasapparaat nog nooit in actie hebben gezien heb ik een filmpje gemaakt.
Twee stukken aluminium geknipt en gelast.
Door de weerspiegeling kreeg ik de las niet echt scherp gesteld.
nice crackho,
kleine tip, houd een lasruitje 13 voor de cameralens dat scheelt al een hele hoop
ik zal eens kijken volgens mij heb ik ook ergens filmjes staan, (ik beloof niets)
nice crackho,
kleine tip, houd een lasruitje 13 voor de cameralens dat scheelt al een hele hoop
ik zal eens kijken volgens mij heb ik ook ergens filmjes staan, (ik beloof niets)