Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
heel de gold serie is super
1200w bevalt ook erg goed.
Blijft een mooi build en 800w past er denk perfect bij.
compliment voor mooi pic's blijft genieten z'n build.
Vandaag mijn ruit voor de desk met succes afgerond.
Om de scherpe kanten te breken heb ik een carborundum vijl gebruikt.
Na het verwijderen van de scherpe kanten was het tijd om de gaten te boren.Afplakken met schilders tape en vervolgens aftekenen.De boor koelen met kraanwater.
Klaar met boren en nu de boutjes met moertjes en nylon ringen voor de ruit even passen voor de looks
De ruit is klaar.
Meteen nog wat fancovers bijgemaakt.
En tot slot het chroom nikkel lichtbakje voor achter de tekst Desk Art.
Hahahha ja geen nies actie deze keer. :icon_razz: Morgen ga ik even passen met de mobo tray en de tray voor het reservoir voor de positie van de gaten voor de fillplugs etc.Ook maak ik even de tekening af voor de afdekplaat van de achterzijde waar de power en reset button in komt en nog wat meer zaken.
Vandaag heb ik de achterwand vastgezet.Zoals jullie nu wel weten wordt alles in de desk geschroefd vanwege het makkelijk te kunnen vervangen van onderdelen met een toekomstige hardware update.
Het tappen van de achterwand heb ik gedaan met een accuboormachine.
Toen de gaten in de bak geboord voor de achterwand en meteen vastgezet met boutjes.
Ik heb bewust 1,5mm tussen de koker en de achterwand gehouden voor een verbindingsstrip.
De strip afgetekend en aan beide kanten gaten geboord die overeen komen met de achterwand.Ook heb ik gaten geboord in de koker en getapt.
Kwijl..... *10min later* Kwijlt nog steeds... hehe.
Mooi man! En ik kan niet vaak genoeg zeggen 'vakwerk', zeker als je kijkt naar hoe mooi alles op zijn plek valt!
Kwijl..... *10min later* Kwijlt nog steeds... hehe.
Mooi man! En ik kan niet vaak genoeg zeggen 'vakwerk', zeker als je kijkt naar hoe mooi alles op zijn plek valt!
Ja zo krijg je een indruk hoe het eruit komt te zien.Ik ben alleen nog lang niet klaar maar het einde komt steeds dichterbij.
Fijn om te horen dat de tap nog heel is.:016: