Colossus [HF] 12 januari 2010 #121 DaGreatRV zei: 2x asus 5870 volgende week binnen? Je bent wel een optimist Freddy. :046: Klik om te vergroten... Freddy denkt gewoon positief Maar ziet er goed uit Freddy Laatst bewerkt: 14 januari 2010
DaGreatRV zei: 2x asus 5870 volgende week binnen? Je bent wel een optimist Freddy. :046: Klik om te vergroten... Freddy denkt gewoon positief Maar ziet er goed uit Freddy
Eddie Junior Member 12 januari 2010 #122 mooie hardware Freddy Gaat een zeer geslaagd systeem worden Veel succes nog met de verdere build
Betrayedcover low buget OCer 12 januari 2010 #123 mooie hardwere freddy, is het erg dat ik je idee steel van die kabels in zo'n zwart kasje
Alex Bezig met houten pc... 12 januari 2010 #124 Volgens mij had hij er zelfs nog een paar te koop staan in het verkoop forum .
Betrayedcover low buget OCer 12 januari 2010 #125 echt? ik heb er een nodig om de 4 punt molex > 3 punt fan kable voor mijn 6X 200 mm fans weg te werken...and dat is perfect
echt? ik heb er een nodig om de 4 punt molex > 3 punt fan kable voor mijn 6X 200 mm fans weg te werken...and dat is perfect
Alex Bezig met houten pc... 12 januari 2010 #126 http://www.highflow.nl/forum/f43/zw...aken-met-gezonken-schroeven-meegeleverd-4795/
Freddy Administrator Forumleiding 14 januari 2010 #127 Donderdag 14-01-10 mini update Mijn SSD schijfjes uitgepakt Super mooie Blue Ray Speler + DVD Speler/Brander van Samsung! Intel i7 - 920 Die gaan we lappen Nu wachten op de rest van hardware...
Donderdag 14-01-10 mini update Mijn SSD schijfjes uitgepakt Super mooie Blue Ray Speler + DVD Speler/Brander van Samsung! Intel i7 - 920 Die gaan we lappen Nu wachten op de rest van hardware...
Flipmode Blck TJ07 14 januari 2010 #128 Top man... ik weet gelijk welke Drive er in mijn pc komt Godver wat issie mooi en betaalbaar!
Colossus [HF] 14 januari 2010 #129 Freddy zei: Klik om te vergroten... hé een Apple 920 , netjes gelapped (misschien zelf ook maar doen op de 965).
Freddy zei: Klik om te vergroten... hé een Apple 920 , netjes gelapped (misschien zelf ook maar doen op de 965).
N Necrosys Junior Member 15 januari 2010 #130 Leuke Hardware! Die ocz ssd's vind ik gewoon top (voorlopig niet in raid), hopelijk heb je ze niet te duur betaald :112: De blue ray drive zie ik mezelf ook nog kopen. Grtz
Leuke Hardware! Die ocz ssd's vind ik gewoon top (voorlopig niet in raid), hopelijk heb je ze niet te duur betaald :112: De blue ray drive zie ik mezelf ook nog kopen. Grtz
Calimero Banned 15 januari 2010 #131 Flipmode zei: Top man... ik weet gelijk welke Drive er in mijn pc komt Godver wat issie mooi en betaalbaar! Klik om te vergroten... Alleen een beetje jammer dat er Samsung op staat in mijn beleving ... Ik heb met het merk op HDD's na alleen maar zeer slechte ervaringen helaas :S
Flipmode zei: Top man... ik weet gelijk welke Drive er in mijn pc komt Godver wat issie mooi en betaalbaar! Klik om te vergroten... Alleen een beetje jammer dat er Samsung op staat in mijn beleving ... Ik heb met het merk op HDD's na alleen maar zeer slechte ervaringen helaas :S
Freddy Administrator Forumleiding 16 januari 2010 #133 Maandag/Dinsdag weer update, als het goed is dan mijn mobo binnen. En zijn de Burnus anti-statische reiniger flessen ook binnen. Ik ga eerst het plexi daarmee goed poetsen, voordat ik alle hardware erin ga zetten
Maandag/Dinsdag weer update, als het goed is dan mijn mobo binnen. En zijn de Burnus anti-statische reiniger flessen ook binnen. Ik ga eerst het plexi daarmee goed poetsen, voordat ik alle hardware erin ga zetten
Vannos upgrading....... 16 januari 2010 #134 gaat er goed uitzien op de lan is grondig bekijken hahaah
Freddy Administrator Forumleiding 17 januari 2010 #135 Lian Li Multimedia Panel BZ-U02B (Black) Voor: Na:
Mobomonster Member 17 januari 2010 #138 welke maar sleeving is dat, freddy? wil 'm ook sleeven in m'n nieuwe kast
Freddy Administrator Forumleiding 17 januari 2010 #139 Merkloze zwarte 6mm sleeving. Deze had ik erg lang geleden een sample rol van gekregen. De 6mm zwarte sleeving die we nu verkopen via de shop is van veel beter kwaliteit
Merkloze zwarte 6mm sleeving. Deze had ik erg lang geleden een sample rol van gekregen. De 6mm zwarte sleeving die we nu verkopen via de shop is van veel beter kwaliteit