Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als je een plastic/abs kastje pakt kan je er schroefdraad in tappen als je er dan een fitting in draait kan je er heel mooi draden in en uit laten lopen .
plexi behuizingen zijn erg lastig om netjes te krijgen maar dat zal bij jou wel lukken denk ik .
Gebruiken die gozers van het MurderMod design die dingen ook niet?
Heb ze echt al heel vaak op XS langs zien komen en het is een net wat elegantere oplossing dan het elektrodoosje van Vincent (die heeft alleen wel alvast gaten derin zitten)
Volgensmij zijn die van plastic, maar al die dingen zien er hetzelfde uit. heb vroeger bij een bedrijf gewerkt wat ze die ook verkochten . Het enige verschil zit 'm meestal in de maat.
Geen vorderingen helaas, kan nu niet veel doen tot ik een beetje hardware binnen heb.
Kan de draadjes van de fans en pomp wel gaan sleeven, dat doe ik van de week een keer als ik er tijd voor heb
Ondertussen heb ik bij Conrad verschillende doosjes besteld (plastic).
Ben benieuwd hoe die eruit zien en of het gaat werken bij mee.
Had gelijk een dremel 400i mee besteld (toch die met display, leek mij misschien wel handig ).
Ik zit te denken om een Asus Rampage Gene II in dit systeem te zetten.
Lekker compact.
En ik wilde een HD5970 erin zetten, maar die is te breed voor mijn kast :'(
Hoi freddy,
om nog even terug te komen op het antistatische spul, ik heb het gevonden hoor!
Dit is het spul wat bv DangerDen gebruikt om het zo mooi bij jou thuis af te leveren, hier een link naar de duitse fabrikant: kunstoff pfleger
en het is in nederland te koop (voor bedrijven) bij ebri kunstoffen bestelnummer 9076 750
ik meen dat het 17.50 per flesje is, ik weet het het is duur, maaaar dit spul tast dus niet het kunststof aan zoals met de meeste producten wel gebeurt (kleine haarscheuren e.d)
Doe er je voordeel mee zou ik zo zeggen...
Thanks voor de tip, ik zal er naar kijken.
Zal wel gelijk kijken of er korting kan worden gegeven bij meerdere flesjes, dan zet ik het in de shop voor andere geïnteresseerden
Morgen (vandaag) komt als het goed is mijn Zalman voeding binnen
Dan kan ik weer een beetje verder.
Ik ga volgend jaar rond Februari pas mobo/mem/gpu aanschaffen (als ik kan volhouden met wachten ).
Tegen die tijd zie ik dan weer
Vandaag helaas Zalman voeding niet binnen gekomen
Wel Conrad, met mijn dremel en heleboel zwarte doosjes.
Had van elk mogelijk geschikte formaat 5 stuks besteld, koste me een fortuin maar heb zo iig wel een bij zitten die moet passen
Als iemand nog interesse hebt in een van die doosjes, stuur me maar PM.
Of ik start daar wel topic voor.
Ga morgen er weer verder mee aan de slag als het lukt, dan komen er foto's ervan