Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nouja, als je er maar van leert Freddy is het allemaal niet zo'n ramp. En zoals je zelf al zegt, het houd je bezig . Bij mijn build zit er ook weer een hoop tegen, maargoed de aanhouder wint!
Frustratie!!! 1 SSD was al een tijd geleden kapot, die had ik vandaag eruit gehaald om RMA te sturen.
Dat was een flinke klus, want zat helemaal achter in waterbox!
Blijkt dat Windows daarop de MBR had gezet :S (was de E schijf, stond verder niks op).
Kon dus niet meer opstarten, heletijd verrekte foutmelding:
Windows 7 Boot Error - Status: 0xc000000e Info: The boot selection failed
Van alles geprobeerd na veel googlen natuurlijk, niets hielp.
Dus heel Windows + alle shit weer opnieuw installeren :'(
Als de MBR kapot is of ontbreekt kan je de computer opstarten door in de bios de dvd als 1st bootdevice in te stellen maar tijdens het opstarten dan niet van DVD op te starten als daarom gevraagt wordt. Dan start windows wel op.
Ik had de kapotte schijf erin gelaten en de goede C: schijf eruit gehaald
(zijn twee identieke OCZ schijven, lijken dus op elkaar )
Zat dus heletijd te werken met de kapotte schijf, herinstallatie etc. etc. kreeg heletijd foutmeldingen ook.
Toen dacht ik van, nee toch.. kan toch niet dat ik verkeerde heb uitgehaald?...
Ik heb zojuist de HDD's verwisseld en nog een paar keer van MBR proberen te fixen en bij laatste keer (Windows standaard reperatie uit laten voeren) startte Windows opeens door?!?! Woohooo!
Gelukkig maar, want nu heb ik al mijn bestanden ook nog lol