Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoe zwaar is de game voor je PC? Kun je hem een beetje maxed out draaien?
Hoop daar met mijn veelvoudige GTX580's straks geen last van te hebben, hihi! Ik wacht mooi tot hij echt officieel uit is. Zoiets moet je niet buggy spelen, zonde gewoon!
Das Experiment, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:
1. Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te wijzigen, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
2. Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.
Ik zag dat er al 2 topics waren over dit spel, heb ze even samengevoegd .
Kwam net een trailer tegen van hoogstwaarschijnlijk dezelfde gelekte versie als dat ik en meerdere hebben gespeeld.
In die trailer is alles perfect.. geen rare strepen in het beeld, geen vage geluiden als je schiet en noem maar op. Die problemen heb ik in ieder geval wel.
Hebben jullie ook van die rare bugs of draait hij 100% goed?
Trailer:
Edit:
Valt me nu pas op dat het een console recording is :')
Of wel een recording van een PC, maar hij speelt met een controller.
Vragen..Vragen..