• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Crysis 2 multi-player

Nu vandaag ff een tijdje gespeeld met een goede versie.. geen vage strepen of beelden erin.. Alleeen wel framedrops als er iets in de buurt is wat je op kan pakken (wapen, ammo en dingen die je kan gooien) dat is wel lastig van 62fps naar 15 fps ... en ALT+TAP houd het spel ook niet zo van

Het is hier nu ook weer beter geworden sinds sli uit is gezet.. Alleen in de tunnel bij het einde als je tegen 2 van die pantserwagens moet vechten wordt het echt laggy

Nvidia heeft nog geen SLI profiel voor Crysis 2 natuurlijk. Zal daarom wel problemen geven. Ik wacht even op officiële drivers en de officiële game! :D Kijken hoe de 580's het uithouden op zijn max! :p

Dat vroeg ik mij dus ook af. Ze geven +- 60 uur aan om in de top van deze opties te komen. Iemand die een week later zijn Crysis 2 koopt, hoe moet hij dan opboksen tegen al die gasten die er al 60+ uur op hebben zitten? Want ja, die zijn er genoeg. :p

Neem aan dat je ook een berg met punten krijgt als je iemand killt die tientallen levels boven je zit. Hoe en wat weten we op 1 Maart! Multiplayer demooooooo!

LOL! Ik geloof eerlijk gezegt maar weinig van die benchmark lijst. Met een simpele 8800GT zou je Crysis 2 maxed out op 1680X1050 nog aardig kunnen spelen?

Dan moeten ze de Engine wel erg geoptimaliseerd hebben. Ik ga straks eens kijken wat ik met 1, 2 en 3 580's haal qua FPS. :)

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
E crysis 2 nat type : strict. hoe op te lossen Problemen & Oplossingen 9
J Crysis 3 Gaming 2
Z Videokaart advies (Crysis 2 op high kunnen spelen) Hardware & Software 19
Slader Voor alle MechWarrior fans: Crysis MOD / Living Legends Gaming 6
Freddy Crysis Gaming 22
Slader Singularity Computers Multi-Node ARGB+Fan? Waterkoeling 3
M Bitspower VGA Multi-Link Bridge For 2 Slots Application (POM) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
R Bitspower G1/4" True Brass Advanced Multi-Link For OD 16MM (4PCS) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
HighFlow Bitspower Advanced Multi-Link Hard Tube fittings HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
M nieuwe pomp koppelen aan Bitspower Water Tank Z-Multi 150 reservoir Advies Waterkoeling Setup 3
Tath Bitspower NEW Water Tank Z-Multi 150\200\300 (Limited Brass Edition - True Brass) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
B Gpu-x multi link parallel? Waterkoeling 4
Tath Bitspower Water TanK Z-Multi Ultra 50/100/150/200/250 (POM Version) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Tath Bitspower Water Tank Z-Multi Compact 150/200/250/300 (Black Acrylic Version) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Slader Water Tank Z-Multi 150 (Acrylic Version) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
A bitspower watertank z-multi 150 lekt niet meer gelukkig....... Waterkoeling 1
A bitspower watertank z-multi 150 lekt met en zonder rubber ring Waterkoeling 5
W bitspower water tank z-multi 250 Waterkoeling 2
N Multi display vraag Hardware & Software 2
D [IN-ACTIVE] RESERVOIR BITSPOWER (Bitspower Water Tank Z-Multi 250 - POM - Ice Red) Verkocht 0
P [Gezocht] Bitspower Water Tank Z-Multi 250 - Full Clear Acrylic Version BP Gevonden 0
Thieutje Multi GPU setup waterkoeling : Serial or Parallel waterflow Waterkoeling 11
T Hoe een Bitspower X-Station Multi PSU Module aansluiten? Handleidingen en Installatie Tips 6
N [VERKOCHT] Bitspower Z-Multi 250 Verkocht 3
R Bitspower Crystal (multi) Link ervaring Waterkoeling 6
arwin74 [VERKOCHT] Bitspower Water Tank Z-Multi 80 - POM BP-WTZM80P-BK Verkocht 3
Sanders Multi screen wallpapers Algemene Discussies 7
J Single MegaRad Single Loop vs Multi Rad Single Loop vs Single Rad Multi Loop Waterkoeling 7
coolfris Bitspower C47 Multi-Link Adapter HighFlow Product Suggesties en Nieuws 26
Sw333t [INACTIVE] WD TV HD Media Player Verkocht 5
Source Western Digital TV HD Live Media Player HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Fuwa Fuwa Flash player op 64-bit OS? Algemene Discussies 19
Johnny [Oplossing] Windows media player bug Hardware & Software 6
Edtje Popcornhour Media Player Hardware & Software 38

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan