• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Flash player op 64-bit OS?

Fuwa Fuwa

New member
Hey;

Ik heb een probleem met het installeren van de flash player.

Ik draai nu een 64 bit OS maar op het internet zeggen ze dat er nog geen flash player compatibel is met een 64-bit OS systeem, een oplossing is dus een 32 bit browser te draaien op een 64-bit OS systeem.

Mijn vraag is, is dit echt nodig? Zijn er mensen die ook een 64-bit OS hebben en die het wel gewoon konden installeren zonder enig probleem?

Owja, als ik flash player op de site van adobe op downloaden klik gebeurd er niks, de pagina refresht dan alleen..


YH
 
Laatst bewerkt:
Ok het probleem is dat als ik klik op download er niks gebeurt, normaal gesproken hoort er dan een melding te komen of ik het wil downloaden en installeren, maar bij mij laad hij de pagina gewoon opnieuw.

Op deze site:
Adobe - Adobe Flash Player

Dus dat gele bar dat normaal gesproken hoort te komen, komt bij mij niet.

Iemand hier enige suggesties voor??
 
Laatst bewerkt:
Hij doet het!!

Het probleem is dat mijn anti-virus (G-DATA) het blokkeerde..

Die pleur ik er dus nu meteen vanaf, crap antivirus...

(kon nod32 niet installeren (is 32-bit) dus had geen keus en had ik G-Data moeten installeren.. ) maar die gaat per direct er meteen vanaf.

Heeft me 2 dagen stress gekost.. pff
 
het klopt wel dat flash player niet 64bit compatible is.

Chrome, firefox zijn beiden 32bit en daarin draait flash player gewoon. En op vista x64 (voor 7 geld hetzelfde volgens mij) heb je een 64bit internet explorer en een 32bit. Hangt er beetje vanaf welke je gebruikt dus.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan