• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Crysis

Freddy

Administrator
Forumleiding
Topic voor Crysis.

Zijn toch heel wat mensen die dit spel spelen :D

Ik heb het vorige week eindelijk uitgespeeld!
Zat een tijdje vast in die berg zonder zwaartekracht.
Kon geen uitweg meer vinden.

Toen paar weken niet gespeeld en vorige week weer geprobeerd.
Vond ik in een keer de uitweg :S

Daarna gelijk doorgespeeld en uitgespeeld.
Stomme einde :(

Tenzij er een goed vervolg komt :D
 
Crysis warhead?
of de eerste?
CryEngine 3 - Crysis is aangegekondigd :)

Speel je ook crysis wars? Nu ik een 920 en gtx295 heb ga ik het zkr weer installeren
 
Gewoon de eerste.

Ik had dat spel 2 jaar geleden gekocht, maar nooit gespeeld omdat ik de settings niet op high kon zetten :p
Ik speel het dus paar maanden geleden terug, toen ik mijn PC af had haha.
 
ik speel het ook (very high zonder aa met 4850 en e8500 op 4.25gHz) ong 20fps, heel raar, speel het met trainers om de saaiheid weg te halen, lekker alles kapotschieten met rocketlaunchers
 
Kan je nu alles op high? Als je het kan moet je us crysis warhead spelen is stabielere cryengine 2 beter dan 1.

vooral crysis wars (online gedeelte) is erg gaaf morgen meteen installeren naar frisse installatie ik zou us wat foto's maken
 
Ik heb Crysis meerdere keren op zo'n beetje alle moeilijkheidsgraden uitgespeeld, vind het echt een topspel! Alleen de multiplayer zuigt echt. Warhead, Wars en dat soort dingen sla ik denk ik maar over. Ik wacht op Crysis 2 :D:s-minigun:
 
Gisteren Crysis geïnstalleerd op de PC.

Echter toen ik wou starten met de x64 toepassing kreeg ik een zwart scherm. PC liep vast. Maar afgesloten, vanavond verder.

Iemand die dit nog heeft gehad? MOet ik nog iets installeren ofzo?
 
Crysis en Crysis Warhead waren voor mij een van de grootste redenen dat ik een GTX 295 kocht en mijn Core i7 :D
Echt ontzettend coole shooters, ik kan ook haast niet wachten op de nieuwe release met de CryEngine 3!!
 
k vind het ook dom einde, op 1 week uitgespeeld, laatste wapen is ook zowat het meest krachtige en leukste.
Samen met de rail gun.

Wat je man kan, power, speed, stealth enz leuk, maar t is te snel gedaan het spel.
Heb het ondertussen ook al verkocht
 
ben ook weer Crysis aan het spelen... ik wilde kijken hoe veel verschil het zou maken met sli...moet zeggen dat het nu veel beter te spelen is... heb de resolutie nu op 1680x1025 staan met de helft op high en de rest op very high en 4x AA... +/- 35 frames... met 1 kaart was het met deze instelling helemaal niet speelbaar....

toch een mooi spel... heerlijk hoe je met de suitpowers kan spelen.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan