Gideon van der Veer
New member
Beste mede forumleden,ik ben een 38jarige Hardware enthousiasteling met de ambitie om een Ubersysteem te gaan bouwen met het/of soortgelijke cryo-tec koelsysteem zoals dit word toegepast in de DigitalStorm systemen...Site Map nieuwe Workstation zou er als volgend uit moeten gaan zien;
EVGA X79 Classified moederbord
i7 3770K
AMD Firepro v7900
AMD HD7990(als die er is
Mountainmods U2-UFO
Voeding is nog in overweging
SSD zal een PCI-E gaan worden....welke,de allerbeste/snelste!!
Mijn huidige setup is een MSI P55 CD-53,i5-750,Coolermaster V8,HD6950(6970mod bios0,Thermaltake 750w PSU,Antec Nine Hundred v2,Lite-on 524burner,Creative Soundblaster Platinum(de Audio versie).
Ik hoop dat jullie me kunnen gaan helpen met het realiseren van mijn droom PC.
Groetjes Gideon/llcoolveer
Hier de links van Digital Storm...
Cryo-TEC Cooling System - Digital Storm
Digital Storm Cryo-TEC
Ik hoop echt dat er hier wat mensen zijn die me kunnen helpen om dit de juiste richting op te sturen,ik ben iemand die hier de meest weloverwogen beslissingen in wil gaan maken....uiteraard zo vakkundig mogelijk,zonder ook maar enige concessie te doen aan het systeem,het moet een stabiele meerwaarde gaan worden zonder de veiligheid of stabiliteit teniet te gaan doen.
Hier nog een HWinfo Topic over dit gebeuren...Hardware.Info
Please help me out,alvast dank voor jullie te nemen moeite....
Groetjes,Gideon....
EVGA X79 Classified moederbord
i7 3770K
AMD Firepro v7900
AMD HD7990(als die er is
Mountainmods U2-UFO
Voeding is nog in overweging
SSD zal een PCI-E gaan worden....welke,de allerbeste/snelste!!
Mijn huidige setup is een MSI P55 CD-53,i5-750,Coolermaster V8,HD6950(6970mod bios0,Thermaltake 750w PSU,Antec Nine Hundred v2,Lite-on 524burner,Creative Soundblaster Platinum(de Audio versie).
Ik hoop dat jullie me kunnen gaan helpen met het realiseren van mijn droom PC.
Groetjes Gideon/llcoolveer
Hier de links van Digital Storm...
Cryo-TEC Cooling System - Digital Storm
Digital Storm Cryo-TEC
Ik hoop echt dat er hier wat mensen zijn die me kunnen helpen om dit de juiste richting op te sturen,ik ben iemand die hier de meest weloverwogen beslissingen in wil gaan maken....uiteraard zo vakkundig mogelijk,zonder ook maar enige concessie te doen aan het systeem,het moet een stabiele meerwaarde gaan worden zonder de veiligheid of stabiliteit teniet te gaan doen.
Hier nog een HWinfo Topic over dit gebeuren...Hardware.Info
Please help me out,alvast dank voor jullie te nemen moeite....
Groetjes,Gideon....