Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Computer blijft piepen, na lekken van koelvloeistof
ja maar als ik poos aan laat staan XD die videokaart is voor de sier dat ik een wc vidoekaart heb want mijn onboard gpu is volgens mijn beter ik moes alleen effe weten of het kon bedankt.
XD maar this toch een een pc voor films kijken op tv niet echt voor game maar weet je misschien hoe je videokaaart uitzet in bios? heb een asrock fatility performance is een eufi bios dach ik
Voor zover ik weet kan je de gpu niet zomaar uitzetten zodat hij geen stroom meer verbruikt. (idle)
Als de kaart toch er alleen inzit voor de sier ... laat hem lekker los uit je pci-e slot, verbruikt hij idle ook geen stroom en heb je geen lelijke 6 pins voedingen aan te sluiten op je gpu
De mogelijkheid om de GPU uit te schakelen kan je alleen op moederborden vinden die zelf een GPU hebben of de gebruikte CPU heeft er een. Je schakelt dan wel de GPU van het moederbord uit en niet bijgeplaatste GPU