• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Computer voor gaming

KoekieMonster

New member
Hallo allemaal, ik zoek computer voor gaming (voornamelijk BF3).

Budget rond 1600 euro, wel moet er dan alles bij zitten (tv, toetsenbord, muis, gamepad (als dat mogelijk is), speakers, headset).

Heb nu een Dell GX260 voor internet en een PS3 voor BF3, maar wil wel graag over naar computer gaming.

Liefst een behuizing die op een bureau kan staan (ivm honden die wel eens de poot op willen tillen).

Ik ben een totale leek op het gebied van computers, weet nog net hoe je de kabels achterop aan moet sluiten. Het is voor mij dan ook wenselijk dat een computer winkel het voor mij doet assembleren, ik begreep van L3p uit de shoutbox dat dit zo rond de 50 euro zou gaan kosten.
 
Laatst bewerkt:
Beste,

Wanneer je een computer wilt laten samenstellen in een reguliere winkel weet ik dat je kwa onderdelen vaak duurder uit bent.
Je zou iemand die bij je in de buurt woont het kunnen vragen of een online winkel kiezen ;-).
Wat extra informatie zou makkelijk zijn.

- Buiten het gamen om wat ben je van plan om verder met je PC te gaan doen? (Bijv: foto's bewerken, een film kijken)
- Hoe groot moet het scherm zijn?
- Met 'tv' bedoel je daarmee tv kijken via je PC?
- Wil je alles luchtgekoeld hebben?
- Is een dvd of bluray speler noodzakelijk?
- Wil je eventueel een cardreader?
- Hoeveel opslag denk je ongeveer nodig te zijn? (Persoonlijk zou ik sowieso een 120GB solid state drive kiezen voor windows en programma's).
- Welk besturingssysteem wil je gaan draaien? (Denk hierbij aan: Windows XP, Windows Vista, Windows 7 (Persoonlijk vind ik dit het best systeem voor gaming ;-), Of Windows 8?

Weet dat er nog steeds mensen zijn die Windows XP boven alles verkiezen ;-)
 
De antwoorden op je vragen:

- Het gaat puur om het gamen, verder beetje internetten.