Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dank je en ja ik ga het blad beitsen. Idd ik ben er blij mee dat ik een sleutel heb van het bedrijf waar ik werk en dat ik de werkplaats mag gebruiken wanneer ik wil.Maar je kan nog zoveel tools hebben als je niet weet hoe je ze moet gebruiken heb je er weinig aan.Ik heb dan al wel 22 jaar mogen oefenen.
Dit weekend ben ik verder gegaan met het eiken blad.Ik moest het gat van de kolom er nog uitzagen en dan het hele blad schuren en vervolgens aflakken.
Het gat aftekenen.
Vervolgens uitgezaagd met de decoupeerzaag en toen het gat gevijld en geschuurd.
Het blad even passen.
Het past netjes dus heb ik het blad helemaal geschuurd en ontvet.
Het blad lak ik af met bootslak deze lak heeft de eigenschap dat hij kras en slijtvast is.
De eerste laag erop gezet.Deze is na 4 uur stofdroog en na 24 uur overschilderbaar.
Ik wil 3 lagen bootslak per kant dus dat gaat nog wel even duren.Vandaar ik verder ben gegaan met het tekenen van de onderdelen die nog in de binnenkant van de desk komen.
Die eerste desk is nog steeds een van men favoriets mods die ik op GoT zag voorbij komen, kom ik hier ineens deze thread tegen.
Echt fantastisch werk, dit blijf ik zeker volgen!
Die eerste desk is nog steeds een van men favoriets mods die ik op GoT zag voorbij komen, kom ik hier ineens deze thread tegen.
Echt fantastisch werk, dit blijf ik zeker volgen!
Hahaha je stelde de vraag dan ook wel vreemd "Hoe heb je dat gat zo mooi in het midden gekregen? ".Het gat heb ik uitgezaagd met een decoupeerzaag en idd eerst een gat boren dat net iets breder is dan het zaagblad van de decoupeerzaag.