Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het duurde een paar dagen voordat ik de mogelijkheid had representatieve foto's te maken, ipv van foto's met een goedkope k*tcamera, dus alsnog het resultaat van Marks geweldige werk!
Eerste foto is overigens wel met de kleine camera gemaakt.
Nee, die zie ik pas als ik op die gele balk erboven klik. Een tijd terug was dat dacht ik max 800x600 en nu dus resizen naar full res. Maar het inladen van de pagina gaat wel wat langzamer zo.
Meestal blijft hij eerst een tijdje op full resolution staan, ook al is hij klaar met laden. Pas na een tijdje veranderd hij naar een kleiner overzicht met gele balk.
ByTheWay: mooi gezicht zo! Is dit nu het effect van slechts 1 wwwicked-stick?
....En niet per ongeluk je case voor het raam zetten
Gelijk ook ff een paar foto`s geschoten en let ook even op de 2 zakjes wat ie erbij heeft gedaan, en dit is gelijk ook wat reclame voor l3p`s boutjes en moertjes aktie
Ik moet nog even kijken waar en hoe lang die strips moeten zijn voor in mijn RV02-E om mijn uv ccfl's te vervangen maar mijn order kan je binnenkort ook verwachten