• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[CANCELLED] Diversen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stephan---pro

New member
0. Volledige naam van het product - Alienware closed loop waterkoeling zat op socket 1366. VERKOCHT
1. Welke datum heb jij het product gekocht? - een paar jaar geleden toen ik mijn Alienware kocht, weet niet meer precies waneer.
2. Hoelang heb jij het product in gebruik. - zolang als dat ik mijn pc heb en heb een jaar geleden een nieuwe geinstaleerd.
3. Waarom wil jij het verkopen? - ik ben in het bezit van een nieuwere set met een dikkere rad.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig? - niet aanwezig.
5. In welke staat verkeerd het verkochte product? - Alleen de set (rad, cpu block + mounting en de tubing die er standaart op zit alles wat je op de foto ziet).
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, Cd's etc.) - alleen de set.
7. Wat is je richtprijs? - kijk maar wat je wilt bieden maar hou wel rekening met verzendkosten want die zijn voor de koper.

de set is nog helemaal werkend en er zijn geen lekken of andere schade, wel zit er nog een randje tocht strip zodat er geen lucht ontsnapt tussen de fan door ( kan je er gewoon afhalen).
Ook moet je natuurlijk je eigen koelpasta erop doen.
en de plug op de kabel mischien vervangen voor een 3 a 4 pin waarschijnlijk, maar dat weet ik ook verder niet.

image10.jpg

image11.jpg

image12.jpg

image13.jpg

0. Volledige naam van het product - Alienware 875watt voeding 80 plus silver, iets hoger dan een normale voeding want hij zat in mijn Alienware aurora.
1. Welke datum heb jij het product gekocht? - een paar jaar geleden toen ik mijn Alienware kocht, weet niet meer precies waneer.
2. Hoelang heb jij het product in gebruik. - zolang als dat ik mijn pc heb en heb een jaar geleden een nieuwe geinstaleerd.
3. Waarom wil jij het verkopen? - ik ben in het bezit van een grotere voeding.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig? - niet aanwezig.
5. In welke staat verkeerd het verkochte product? - Alleen de voeding die verder helemaal goed werkt.
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, Cd's etc.) - alleen de voeding.
7. Wat is je richtprijs? - kijk maar wat je wilt bieden maar hou wel rekening met verzendkosten want die zijn voor de koper.

image14.jpg

image2.jpg

image3.jpg

image4.jpg

0. Volledige naam van het product - SilverStone FP33 fan controller
1. Welke datum heb jij het product gekocht? - een paar jaar geleden toen ik mijn Alienware kocht.
2. Hoelang heb jij het product in gebruik. - denk een paar maanden daarna kocht ik een extere fan controller.
3. Waarom wil jij het verkopen? - ik ben in het bezit van een externe controller.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig? - niet aanwezig.
5. In welke staat verkeerd het verkochte product? - helemaal compleet in de doos en zonder enige schade of problemen.
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, Cd's etc.) - alles wat er bij hoort te zitten
7. Wat is je richtprijs? - kijk maar wat je wilt bieden maar hou wel rekening met verzendkosten want die zijn voor de koper.

image20.jpg

image21.jpg

image22.jpg

0. Volledige naam van het product - Kingston HyperX fan koeler met blauwe led 3pin aansluiting. VERKOCHT
1. Welke datum heb jij het product gekocht? - een paar jaar geleden toen ik mijn Alienware kocht.
2. Hoelang heb jij het product in gebruik. - denk een jaar of 2.
3. Waarom wil jij het verkopen? - wou andere kleuren in mijn pc en blauw paste daar niet meer bij.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig? - niet aanwezig.
5. In welke staat verkeerd het verkochte product? - alleen de koeler die nog goed werkt.
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, Cd's etc.) - nee, alleen de koeler zelf.
7. Wat is je richtprijs? - kijk maar wat je wilt bieden maar hou wel rekening met verzendkosten want die zijn voor de koper.

image23.jpg

image24.jpg

0. Volledige naam van het product - Cross Fire bridge 2x
1. Welke datum heb jij het product gekocht? - een paar jaar geleden toen ik mijn Alienware kocht.
2. Hoelang heb jij het product in gebruik. - denk een jaar of 2
3. Waarom wil jij het verkopen? - ik ben in het bezit van een nvidia kaart, dus is niet meer van toepassing.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig? - niet aanwezig.
5. In welke staat verkeerd het verkochte product? - alleen de 2 bridges die helemaal goed zijn nog.
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, Cd's etc.) - nee zit niks verder bij.
7. Wat is je richtprijs? - kijk maar wat je wilt bieden maar hou wel rekening met verzendkosten want die zijn voor de koper.

image15.jpg

image16.jpg

Added after 18 minutes:

0. Volledige naam van het product - Sunbeam laser led als ik het goed heb, 3 fel blauwe leds.
1. Welke datum heb jij het product gekocht? - een paar jaar geleden toen ik mijn Alienware kocht.
2. Hoelang heb jij het product in gebruik. - denk een paar jaar
3. Waarom wil jij het verkopen? - pas niet meer in mijn kleuren die ik gebruik
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig? - niet aanwezig.
5. In welke staat verkeerd het verkochte product? - helemaal goed werkend.
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, Cd's etc.) - nee alleen het product zelf zoals op de foto.
7. Wat is je richtprijs? - kijk maar wat je wilt bieden maar hou wel rekening met verzendkosten want die zijn voor de koper.

image19.jpg

0. Volledige naam van het product - NZXT sleeved 24pin en 8 pins kabel. VERKOCHT
1. Welke datum heb jij het product gekocht? - een paar jaar geleden.
2. Hoelang heb jij het product in gebruik. - denk een paar maanden.
3. Waarom wil jij het verkopen? - ik heb een andere voeding met zwarte kabels en 24pin sleeve ik zelf.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig? - niet aanwezig.
5. In welke staat verkeerd het verkochte product? - goede staat niks op aan te merken.
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, Cd's etc.) - alleen de kabels zelf.
7. Wat is je richtprijs? - kijk maar wat je wilt bieden maar hou wel rekening met verzendkosten want die zijn voor de koper.

image17.jpg

0. Volledige naam van het product - Bitfenix sleeved kabels wit, 24pin en 6pin. VERKOCHT
1. Welke datum heb jij het product gekocht? - een paar jaar geleden.
2. Hoelang heb jij het product in gebruik. - denk een paar maanden.
3. Waarom wil jij het verkopen? - ik heb een andere voeding met zwarte kabels en 24pin sleeve ik zelf.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig? - niet aanwezig.
5. In welke staat verkeerd het verkochte product? - alleen de kabels maar er zitten wat zwarte vegen op vanwege wat zwarte kabel rubers uit mijn pc kast maar dat moet opzich wel schoon te krijgen zij.
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, Cd's etc.) - alleen de kabels zelf.
7. Wat is je richtprijs? - kijk maar wat je wilt bieden maar hou wel rekening met verzendkosten want die zijn voor de koper.

image18.jpg

0. Volledige naam van het product - Samsung ddr3 1333 6gb tri channel ram.
1. Welke datum heb jij het product gekocht? - een paar jaar geleden.
2. Hoelang heb jij het product in gebruik. - paar jaar.
3. Waarom wil jij het verkopen? - kan er niks mee want heb al andere ram in mijn pc
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig? - niet aanwezig.
5. In welke staat verkeerd het verkochte product? - werkt helemaal goed.
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, Cd's etc.) - alleen de ram zelf.
7. Wat is je richtprijs? - kijk maar wat je wilt bieden maar hou wel rekening met verzendkosten want die zijn voor de koper.

image25.jpg

image.jpg

image1.jpg
 
Laatst bewerkt:
De Kingston ram koeler is verkocht en verstuurd.
Zijn de heren met interesse in het ram en fan controller nog geintresseerd of niet meer ?
 
Excuses voor de late reactie.
Het wordt waarschijnlijk een nieuwe kast waar standaard een fancontroller in zit.

Doch bedankt voor de reactie met prijs!
 
Die voeding; heeft die de gewone stroomconnector voor het stopcontact of die "speciale" Dell aansluiting zoals op men XPS ?
 
Die voeding; heeft die de gewone stroomconnector voor het stopcontact of die "speciale" Dell aansluiting zoals op men XPS ?

ik zou niet weten wat er op een xps zit, maar dit is gewoon de standaart voedingskabel wat op bijna alle voedingen past en gewoon met 2 penetjes in het stopcontact kan.
 
ik zou niet weten wat er op een xps zit, maar dit is gewoon de standaart voedingskabel wat op bijna alle voedingen past en gewoon met 2 penetjes in het stopcontact kan.

Ow, das goed. Op een XPS zit een Dell propertiary stekker; iets dat ze zelf hebben uitgevonden. Hoort een speciale kabel bij, vandaar de vraag.
 
Ik was even aan het twijfelen deze als reserve te nemen, immers mijn XPS is intussen een jaartje of 6 oud al, maar ik denk dat deze niet zal passen wegens dat een XPS een niet standaard ATX indeling heeft ...
 
Ik was even aan het twijfelen deze als reserve te nemen, immers mijn XPS is intussen een jaartje of 6 oud al, maar ik denk dat deze niet zal passen wegens dat een XPS een niet standaard ATX indeling heeft ...

deze voeding is een stukie hoger dan een normale voeding dus past ook niet in alle willekeurige kasten die op de markt zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
JeanPaul [VERKOCHT/CANCELLED] TKA WC & Diversen Verkocht 39
E [CANCELLED] Gainward GTX670 Phantom Verkocht 12
l3p [CANCELLED] Bitspower fittingen! Verkocht 0
stigma [CANCELLED] Nvidia GTX680 SLI (cherry picked) (water gekoeld) asic89,8 Verkocht 9
Pharlap [CANCELLED] Aqua Computer AquaTube rev. 1.1 (Reservoir, Zilver) Verkocht 6
ProAce [CANCELLED] Ledstrip by ProAce Verkocht 8
Sw333t [CANCELLED] Opruiming Verkocht 9
stefan787 [CANCELLED] gtx760 sli Verkocht 13
Sw333t [CANCELLED] Corsair AF140 Quiet Edition Gevonden 1
Zwelgje [cancelled] gtx 690 Gevonden 10
Sw333t [CANCELLED] Asus P8-H77-I ITX moederbord (S1155) Verkocht 2
Sw333t [CANCELLED] Cooler Master Elite 120 Advanced White met diverse extra's Verkocht 8
P [CANCELLED] EK-RES X3 110 Tube Reservoir Verkocht 3
l3p [CANCELLED] ASUS Rex III + i7 960 + 6GB Corsair Dom GT + EK Plexi blocks Verkocht 6
l3p [CANCELLED] L3p Parvum case incl 7x UV green fans. Verkocht 2
l3p [CANCELLED] CM Storm Scout 2 Full Midnight Black (Nieuw!) Verkocht 2
Cygnitr0n [CANCELLED] Asus DCII GTX660Ti + EK-FC670 DCII + EK-FC670 Backplate Verkocht 3
arwin74 [CANCELLED] Cooler Master Seidon 120 XL Verkocht 5
arwin74 [CANCELLED] Silverstone TJ11 Verkocht 9
arwin74 [CANCELLED] radiator + stands Verkocht 5
D [CANCELLED] soundblaster z Verkocht 4
Sw333t [CANCELLED] OCZ Vertex 2 (zonder behuizing :sarc:) Verkocht 3
Sw333t [CANCELLED] Buildlog bannertje nodig, maar niet zo handig met Photoshop? Verkocht 4
gerjanlubbers [CANCELLED] Teruil case , voor andere case :) Verkocht 1
Sw333t [CANCELLED] 3x servo + servotester Verkocht 5
J [CANCELLED] [tka - cpu/ram] Verkocht 3
Cygnitr0n [CANCELLED] i5 2500K Verkocht 6
z999 [CANCELLED] Overcomplete LC kit incl videokaart (cheap!) Verkocht 5
DieHard [CANCELLED] Logitech S220 2.1 speakerset Verkocht 3
M [CANCELLED] Black ice 360 radiator te koop (ongebruikt) Verkocht 9
Sw333t [CANCELLED] Acer V193HQ 18,5" Widescreen Verkocht 3
Sw333t [CANCELLED] Ledstrips by WWWicked Verkocht 74
Luculenus [CANCELLED] Cooler Master 120MM Excalibur 2000RPM PWM Verkocht 1
Sw333t [CANCELLED] Goedkope 240mm radiator (mag lek / beschadigd zijn) Gevonden 1
Arniebomba [CANCELLED] Corsair Dominator 2133MHz 16GB Verkocht 17
Stephan---pro [CANCELLED] Alienware aurora case incl 875watt voeding ruilen Gevonden 1
O [CANCELLED] Point of View gtx460 ultra charged + Arctic Accelero Xtreme Plus Verkocht 1
boefmans [CANCELLED] m4n78-am Verkocht 4
DieHard [CANCELLED] Rond de 72 LED's in verschillende kleuren Verkocht 5
D [CANCELLED] 2x A.C. Ryan UV groen 120mm Verkocht 1
D [CANCELLED] hercules 15 inch Verkocht 3
k.3nny [CANCELLED][100INCL]Dangerden Tower21 Verkocht 20
Legendary1985 [CANCELLED] MEGA opruiming verschillende hardware's zie ad.] Verkocht 4
k.3nny [CANCELLED] Pink Phantom compleet/onderdelen Verkocht 5
arwin74 [CANCELLED] Cisco NSS4000 4-bay Gigabit Storage System Chassis Verkocht 14
Lqd [CANCELLED] 16GB Dominator (CMT8GX2M2A2000C9) Verkocht 8
Lqd [CANCELLED] Asus maximus IV Extreme Verkocht 14
sir serial [CANCELLED] Matrix 580 ruilen tegen mijn Revo x2 240 Gevonden 1
Sw333t [CANCELLED] Buitenhok voor een konijn Verkocht 6
D [CANCELLED] Bureau Erg groot eventueel met luxe stoel Bureau 60 euro stoel 45 Verkocht 7

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan