Sw333t
I Love my NUC
Volledige naam van het product:
4x custom plexiglas casefeet, gemaakt door Graveco.
Ze zijn voorzien van een 4mm gat ter montage aan de case (op de foto heb ik M3 gebruikt aangezien M4 op is hier), verder 4x 5mm gaten voor leds zodat de doorzichtige rand verlicht kan worden.
De afmetingen staan in de foto's.
Op welke datum heb jij het product gekocht:
Juni 2013.
Hoelang heb jij het product in gebruik gehad:
Niet in gebruik gehad, enkel gebruikt om aan te passen voor een casemod.
Waarom wil jij het verkopen:
Casemod is al een tijd beeindigd, ze liggen hier alleen maar te verstoffen wat zonde is.
Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig:
Nee.
In welke staat verkeert het product:
In een voetje zijn geultjes gedremeld voor de kabeltjes van de leds (was vergeten daar rekening mee te houden tijdens het ontwerpen van de voetjes, oeps). De andere 3 hebben deze geultjes niet. De geultjes zijn niet te zien wanneer de voetjes gemonteerd zijn (tenzij je een doorzichtige case hebt).
Zijn de accessoires nog aanwezig (Boekjes, cd's etc.):
Boutjes (M3) lever ik mee, de rest moet je zelf nog maken (er moet onder andere ook nog iets van vilt onder ter extra demping). Leds dien je zelf voor te zorgen.
Wat is je richtprijs:
Tegen elk aannemelijk bod exclusief verzendkosten (ik verzend deze enkel als pakket).
Foto's:
4x custom plexiglas casefeet, gemaakt door Graveco.
Ze zijn voorzien van een 4mm gat ter montage aan de case (op de foto heb ik M3 gebruikt aangezien M4 op is hier), verder 4x 5mm gaten voor leds zodat de doorzichtige rand verlicht kan worden.
De afmetingen staan in de foto's.
Op welke datum heb jij het product gekocht:
Juni 2013.
Hoelang heb jij het product in gebruik gehad:
Niet in gebruik gehad, enkel gebruikt om aan te passen voor een casemod.
Waarom wil jij het verkopen:
Casemod is al een tijd beeindigd, ze liggen hier alleen maar te verstoffen wat zonde is.
Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig:
Nee.
In welke staat verkeert het product:
In een voetje zijn geultjes gedremeld voor de kabeltjes van de leds (was vergeten daar rekening mee te houden tijdens het ontwerpen van de voetjes, oeps). De andere 3 hebben deze geultjes niet. De geultjes zijn niet te zien wanneer de voetjes gemonteerd zijn (tenzij je een doorzichtige case hebt).
Zijn de accessoires nog aanwezig (Boekjes, cd's etc.):
Boutjes (M3) lever ik mee, de rest moet je zelf nog maken (er moet onder andere ook nog iets van vilt onder ter extra demping). Leds dien je zelf voor te zorgen.
Wat is je richtprijs:
Tegen elk aannemelijk bod exclusief verzendkosten (ik verzend deze enkel als pakket).
Foto's:

Laatst bewerkt: