Sw333t
I Love my NUC
0. Volledige naam van het product:
- 3x Modelcraft Micro-servo MC1811 (4,8 - 6V)
- 3x Servotesters (stand van de servo instellen met een potmeter) (voeding moet tussen 4,8 en 6 Volt DC zijn). Kan dus ook gevoed worden door een pc voeding (via de 5V lijn).
De servotesters zijn reeds gesoldeerd en getest, eentje ervan heeft een testkabel eraan zitten die zijn stroom krijgt via usb (=5V). Alle testers zijn ook in zwart gespoten (eentje is na het solderen gespoten, vandaar dat die iets afwijkt).
1. Op welke datum heb jij het product gekocht:
01-09-2012 besteld bij Conrad.nl
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad:
Enkel wat zaken getest voor 1 van de vele variantie op mijn Elite 120 Advanced build.
3. Waarom wil jij het verkopen:
Overbodig.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig:
Die is aanwezig, maar aangezien de servotesters in kleur gespoten zijn en dit een bouwpakket betreft zit daar geen garantie op. Garantie geldt nog wel voor de servo's.
5. In welke staat verkeert het product:
Servo's zijn zo goed als niet, ze zijn enkel uit de verpakking geweest om de werking te testen.
6. Zijn de accessoires nog aanwezig:
Ja, een blisterverpakking met daarin een zakje met opzetstukjes.
7. Wat kost het om het nieuw te kopen:
Servo's: 6 euro per stuk
Testers: 5 euro per stuk (wel zelf nog te solderen)
Totaal, exclusief solderen: 33 euro.
8. Wat is je richtprijs:
Bieden exclusief verzenden. Past niet in een bubbelenvelop overigens. Ik verkoop ze als totaal, niet los.
9. Foto's en filmpje:
- 3x Modelcraft Micro-servo MC1811 (4,8 - 6V)
- 3x Servotesters (stand van de servo instellen met een potmeter) (voeding moet tussen 4,8 en 6 Volt DC zijn). Kan dus ook gevoed worden door een pc voeding (via de 5V lijn).
De servotesters zijn reeds gesoldeerd en getest, eentje ervan heeft een testkabel eraan zitten die zijn stroom krijgt via usb (=5V). Alle testers zijn ook in zwart gespoten (eentje is na het solderen gespoten, vandaar dat die iets afwijkt).
1. Op welke datum heb jij het product gekocht:
01-09-2012 besteld bij Conrad.nl
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad:
Enkel wat zaken getest voor 1 van de vele variantie op mijn Elite 120 Advanced build.
3. Waarom wil jij het verkopen:
Overbodig.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig:
Die is aanwezig, maar aangezien de servotesters in kleur gespoten zijn en dit een bouwpakket betreft zit daar geen garantie op. Garantie geldt nog wel voor de servo's.
5. In welke staat verkeert het product:
Servo's zijn zo goed als niet, ze zijn enkel uit de verpakking geweest om de werking te testen.
6. Zijn de accessoires nog aanwezig:
Ja, een blisterverpakking met daarin een zakje met opzetstukjes.
7. Wat kost het om het nieuw te kopen:
Servo's: 6 euro per stuk
Testers: 5 euro per stuk (wel zelf nog te solderen)
Totaal, exclusief solderen: 33 euro.
8. Wat is je richtprijs:
Bieden exclusief verzenden. Past niet in een bubbelenvelop overigens. Ik verkoop ze als totaal, niet los.
9. Foto's en filmpje: