• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[CANCELLED] Ledstrips by WWWicked

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aanbieding voor de maand: Augustus:

Blue-White special

...

Foto's:

01.jpg

04.jpg

Deze teststrip mag weg voor 17,50 exclusief verzendkosten. Let wel: Het heeft exact dezelfde specificaties zoals omschreven en er wordt ook 6 maanden garantie op gegeven (is reeds verkocht).

Enkele testfoto's gemaakt in de Cooler Master Storm Enforcer: http://www.wickleds.nl/ledstrips/bluewhite_special/enforcer/
 
Laatst bewerkt:
Sponsoring verhaal ietwat aangepast:

Sponsoring:
Aangezien ik geen bedrijf ben en het geld niet op mijn rug groeit, kan ik hier niet in grote getallen aan doen (full sponsoring is dan ook niet bespreekbaar).

Verzoeken dienen gestuurd te worden naar aanvragen@icked.nl. Verzoeken die niet voorzien zijn van foto's, schetsen van de build waar ze in komen, links naar eerdere build(s) en een goed verhaal zullen per definitie niet in behandeling genomen worden.
 
Ik wil ook wwwicked **** in men case!
Mag ik van jou 2 blauw witte halve ledstripjes? Heel past niet.
Graag max 14 cm aan strip en een draadje van 10 cm die samen in een 4 pin molex gaan?
Met folie en zwart gesleeved graag.
Hoeveel ben ik dan kwijt en is verzending in bubbleenvelop ook mogelijk?
 
Ik kan 11,5 cm of 15,2 cm maken. Precies 14cm lukt niet (kan per 3 leds inkorten).

En bedoel je een combinatie strip met blauwe en witte ledjes of een strip met de fel witte leds die een blauwige gloed hebben?

Verder graag bestellingen en prijsaanvragen via PM of e-mail.
 
Aangezien ik bijna jarig ben, gooi ik er een speciale aanbieding in:

Bij bestelling van 2 ledstrips van 1 kleur, de derde gratis!

Dit houdt dus in dat je voor 3 blauwe ledstrips geen 75 euro exclusief verzendkosten betaald, maar slechts 50 euro exclusief verzendkosten.

De aanbieding geldt tot en met 5 oktober 2011 (wat dus ook mijn verjaardag is). De aanbieding geldt niet voor sleeving en combinatie strips.

Deze actie geldt niet voor lopende bestellingen.
 
Laatst bewerkt:
Tevens de melding dat de Carbon folie op is en dat ik dit niet meer aan ga bieden als extra aangezien het veel te prijzig is momenteel.
 
Leukere mailtjes dan onderstaande kan ik me niet wensen:

Dag Mark,

Ze zijn gisteren toegekomen en ik heb ze deze middag geinstalleerd.
Ze doen je naam inderdaad eer aan, ze zijn gewoon van een heel ander niveau dan de strips die ik in de shop gekocht had
Wens je dat ik ergens mijn mening/ervaring achterlaat? Ik kan er helaas wel geen foto's bijplaatsen.

Groetjes,

W.
 
En weer een bestelling aan het plaatsen bij wwwicked omdat ik erg te spreken ben over zijn LEDSTRIPS. Dit maal ROOD, omdat het winter word en het blauw zo koud is. :)

Ik ben weer benieuwd! :D
 
Laatst bewerkt:
Ik zoek nog steeds kopers!

Heb inmiddels een flinke partij molex to fanadapters binnengekregen voor de stroomvoorziening van de ledstrips:

CIMG4455.JPG


Kan er weer flink tegenaan dus.
 
Laatst bewerkt:
Lol:

Hallo wwwicked,

Ik zag dat jij ledstrips maakte en dat je ook wel aan sponsoring wilt doen. Ik wil graag 4x blauw, 2x groen en 2x wit.

Aangezien je niet aan full sponsoring kunt doen, ben ik bereid om je hier 20 euro voor te geven (dit zou voldoende moeten zijn qua arbeid lijkt mij).

Mvrgr, Jeroen.


:S

Wel apart, die aanvragen komen altijd rond of op de helft van de maand.

Edit: Zoals jullie wel begrijpen kan ik niets met dergelijke aanvragen. Ik sta open voor sponsoring, maar niet met zo'n mail met zo'n enorme kortingsvraag (en zonder bijlagen).
 
Laatst bewerkt:
Per strip prima prijs haha

Ik zal Freddy ook effe en winkelwagen sturen. 50 euro lijkt me en prima prijs voor het inpakken xd
 
Het ging dus om de totaalprijs ;). 20 euro totaal... pfff... heb hem teruggestuurd dat ik voor dat geld geeneens mijn soldeerstation aan slinger.
 
Gezien de felheid van de strips, wil de "gesponsorde" Jeroen volgens mij het hele huis verlichten met die 8 strips. :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Sw333t [CANCELLED] Ledstrips by WWWicked Verkocht 74
E [CANCELLED] Gainward GTX670 Phantom Verkocht 12
l3p [CANCELLED] Bitspower fittingen! Verkocht 0
stigma [CANCELLED] Nvidia GTX680 SLI (cherry picked) (water gekoeld) asic89,8 Verkocht 9
Pharlap [CANCELLED] Aqua Computer AquaTube rev. 1.1 (Reservoir, Zilver) Verkocht 6
ProAce [CANCELLED] Ledstrip by ProAce Verkocht 8
Stephan---pro [CANCELLED] Diversen Verkocht 19
Sw333t [CANCELLED] Opruiming Verkocht 9
stefan787 [CANCELLED] gtx760 sli Verkocht 13
Sw333t [CANCELLED] Corsair AF140 Quiet Edition Gevonden 1
Zwelgje [cancelled] gtx 690 Gevonden 10
Sw333t [CANCELLED] Asus P8-H77-I ITX moederbord (S1155) Verkocht 2
Sw333t [CANCELLED] Cooler Master Elite 120 Advanced White met diverse extra's Verkocht 8
P [CANCELLED] EK-RES X3 110 Tube Reservoir Verkocht 3
l3p [CANCELLED] ASUS Rex III + i7 960 + 6GB Corsair Dom GT + EK Plexi blocks Verkocht 6
l3p [CANCELLED] L3p Parvum case incl 7x UV green fans. Verkocht 2
l3p [CANCELLED] CM Storm Scout 2 Full Midnight Black (Nieuw!) Verkocht 2
Cygnitr0n [CANCELLED] Asus DCII GTX660Ti + EK-FC670 DCII + EK-FC670 Backplate Verkocht 3
arwin74 [CANCELLED] Cooler Master Seidon 120 XL Verkocht 5
arwin74 [CANCELLED] Silverstone TJ11 Verkocht 9
arwin74 [CANCELLED] radiator + stands Verkocht 5
D [CANCELLED] soundblaster z Verkocht 4
Sw333t [CANCELLED] OCZ Vertex 2 (zonder behuizing :sarc:) Verkocht 3
Sw333t [CANCELLED] Buildlog bannertje nodig, maar niet zo handig met Photoshop? Verkocht 4
gerjanlubbers [CANCELLED] Teruil case , voor andere case :) Verkocht 1
Sw333t [CANCELLED] 3x servo + servotester Verkocht 5
J [CANCELLED] [tka - cpu/ram] Verkocht 3
Cygnitr0n [CANCELLED] i5 2500K Verkocht 6
z999 [CANCELLED] Overcomplete LC kit incl videokaart (cheap!) Verkocht 5
DieHard [CANCELLED] Logitech S220 2.1 speakerset Verkocht 3
M [CANCELLED] Black ice 360 radiator te koop (ongebruikt) Verkocht 9
Sw333t [CANCELLED] Acer V193HQ 18,5" Widescreen Verkocht 3
Luculenus [CANCELLED] Cooler Master 120MM Excalibur 2000RPM PWM Verkocht 1
Sw333t [CANCELLED] Goedkope 240mm radiator (mag lek / beschadigd zijn) Gevonden 1
Arniebomba [CANCELLED] Corsair Dominator 2133MHz 16GB Verkocht 17
Stephan---pro [CANCELLED] Alienware aurora case incl 875watt voeding ruilen Gevonden 1
O [CANCELLED] Point of View gtx460 ultra charged + Arctic Accelero Xtreme Plus Verkocht 1
boefmans [CANCELLED] m4n78-am Verkocht 4
DieHard [CANCELLED] Rond de 72 LED's in verschillende kleuren Verkocht 5
D [CANCELLED] 2x A.C. Ryan UV groen 120mm Verkocht 1
D [CANCELLED] hercules 15 inch Verkocht 3
k.3nny [CANCELLED][100INCL]Dangerden Tower21 Verkocht 20
Legendary1985 [CANCELLED] MEGA opruiming verschillende hardware's zie ad.] Verkocht 4
k.3nny [CANCELLED] Pink Phantom compleet/onderdelen Verkocht 5
arwin74 [CANCELLED] Cisco NSS4000 4-bay Gigabit Storage System Chassis Verkocht 14
Lqd [CANCELLED] 16GB Dominator (CMT8GX2M2A2000C9) Verkocht 8
Lqd [CANCELLED] Asus maximus IV Extreme Verkocht 14
sir serial [CANCELLED] Matrix 580 ruilen tegen mijn Revo x2 240 Gevonden 1
Sw333t [CANCELLED] Buitenhok voor een konijn Verkocht 6
D [CANCELLED] Bureau Erg groot eventueel met luxe stoel Bureau 60 euro stoel 45 Verkocht 7

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan