Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gelijk nog een vraagje mbt waterblocks Ik vind zo'n fullcoverblock voor je graka ontzettend mooi, maar zou je bij een 4890 Enzotech BCC9 RAM heatsinks (8 stuks) in combinatie met GPU-200 (Vid/MB) [no nozzles] - Water cooling systems, pc liquid cooling kit, cpu, video card, hard drive kunnen gebruiken? Ik heb ergens gelezen dat die ramchipjes op de 4980 erg heet worden, dus ik vraag me af of die enzotech heatsinks wel genoeg koelvermogen hebben. Ik heb zo'n mooi pci-extender ding van sunbeam liggen hier, waarmee ik eventueel nog een grote fan zou kunnen laten blazen op die heatsinks. Maar liever niet though
Die enzotech is goed voor de chipjes, maar je hebt dan nog wel een beetje airflow erover heen nodig.
Met zo'n PCI rack van Sunbeam kan je idd een fan erop laten blazen, dat helpt zeker weten.
Ik heb nog eens goed geïnformeerd voordat ik mijn precious graka's ga waterkoelen en ik ben er achtergekomen dat je naast ramheatsinks en een gpu block NIET ZONDER EEN VRM SINK KAN!!!!!!! VRM schijnt zo heet te worden dat je graka gewoon overlijdt zonder koeler. Dit block kwam ik tegen: ZM-RHS90
Ik kan zo 1 2 3 geen sinks vinden van andere fabrikanten dan zalman.