beste iedereen,
inmiddels heb ik de laatste ontbrekende onderdelen binnen gekregen en de loop afgemaakt zoals ik deze in mijn hoofd had. nu wordt de temperatuur van het water toch nog 36 graden, bij een kamertemp van 18 graden en denk dat ik in de zomer maanden ruim boven de 40 graden water temperatuur uit ga komen..
bij deze temps staan de fans al voluit @1350 rpm!
even mijn hardware setup wat ik onder water heb staan:
3770k @4.6 ghz, 60 graden full stress
moederbord asus formula V
3x HD7970 oc, met full cover swiftech Komodo, 40 grad p/s full stress
qua loop heb ik hem als volgt opgebouwd:
dubbele mcp35x met bijbehorende swiftech top en 250 bitpower res on top
XSPC RX240 res pull
3x HD7970
CPU block XSPC
RAD 140 push/pull
nexxus UT60 360 rad push/pull
formula V koelblok op mb
res
hebben jullie nog aanmerkingen waardoor ik er een beter koelpreformance uit kan halen?
wat zou het opleveren als ik buiten de kast een extra UT60 push/pull rad aanbreng, hoeveel graden zou dit schelen in het water?
ik heb nagedacht om er een double loop van te maken, maar ik zie hier echt geen plek voor in mijn kast.. dan komt alles zo kriskras door elkaar (vind ik)..
ik zie jullie reactie graag tegemoet, alvast bedankt!
gr. Robby
edit:
ik zat zelf te denken om dit er maar is bij te gaan zetten, extern dan..
onder het bureau ophangen met een push/pull config.
http://highflow.nl/index.php?dispat...id=6149&hash=de58683bac96ad7c02cb6e72fbac6966
inmiddels heb ik de laatste ontbrekende onderdelen binnen gekregen en de loop afgemaakt zoals ik deze in mijn hoofd had. nu wordt de temperatuur van het water toch nog 36 graden, bij een kamertemp van 18 graden en denk dat ik in de zomer maanden ruim boven de 40 graden water temperatuur uit ga komen..
bij deze temps staan de fans al voluit @1350 rpm!
even mijn hardware setup wat ik onder water heb staan:
3770k @4.6 ghz, 60 graden full stress
moederbord asus formula V
3x HD7970 oc, met full cover swiftech Komodo, 40 grad p/s full stress
qua loop heb ik hem als volgt opgebouwd:
dubbele mcp35x met bijbehorende swiftech top en 250 bitpower res on top
XSPC RX240 res pull
3x HD7970
CPU block XSPC
RAD 140 push/pull
nexxus UT60 360 rad push/pull
formula V koelblok op mb
res
hebben jullie nog aanmerkingen waardoor ik er een beter koelpreformance uit kan halen?
wat zou het opleveren als ik buiten de kast een extra UT60 push/pull rad aanbreng, hoeveel graden zou dit schelen in het water?
ik heb nagedacht om er een double loop van te maken, maar ik zie hier echt geen plek voor in mijn kast.. dan komt alles zo kriskras door elkaar (vind ik)..
ik zie jullie reactie graag tegemoet, alvast bedankt!
gr. Robby
edit:
ik zat zelf te denken om dit er maar is bij te gaan zetten, extern dan..
onder het bureau ophangen met een push/pull config.
http://highflow.nl/index.php?dispat...id=6149&hash=de58683bac96ad7c02cb6e72fbac6966