• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

4870x2 Dead On Arrival

Verdorie!!

In Call Of Duty 5 heb ik nog steeds een probleem..

Je ziet meteen wat er fout is
cod5foutxv6.jpg


atitoollp1.jpg

Geen artifacts..

Heb het probleem al opgelost ik vind het zelf gek en misschien dat iemand anders het weet.

Ik had bij dual video cards YES aangezet, daardoor kwam het.
Maar eigenlijk heb ik toch ook dual videok cards? Nja meer GPU's
 
Dat water in CoD5 in die scene is een bug. Driver of game dat weet ik niet, maar ik had net hetzelfde op dat moment. In de rest van het spel heb ik niks gemerkt als ik me goed herinner. Geen zorgen dus :)
 
Ik kom er net achter dat het wel degelijk een andere videokaart is. Want de serie nummer komt niet overeen! Echter heeft deze dezelfde problemen als die andere die ik opgestuurd had.

Ook maakt hij een enorm kabaal.

Kan gewoon bijna niet aan mijn overige hardware componenten liggen ofwel?

Antec Nine Hundred(Painted black)
Asus P5K premium
PoV GeForce 9800gtx EXO assassin's creed pack
Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3.70Ghz
Scythe Infinity/Mugen CPU cooler
Samsung T240
2.2TB HDD
700W CM RP 720W voeding
Windows Vista Ultimate (64bit)

Ik weet niet of hier mensen counter-strike:source spelen maar daar heb ik een probleem.

Als je een flash gooit en je gaat bewegen, naar paar seconde trekt die flash weg, maar omdat je aan het bewegen was shaked die hele witte gloed.

Normaal hoort dat gewoon 1 hele beweging te zijn.

En het is zeer irritant want nu kan ik niet tijdens het weg trekken van die flash niet spotten naar vijanden, wat normaal wel kan.
Zijn misschien kleine dingen waar ik me aan erger, maar iets wat je 430 euro kost verwacht je toch wel dat het werkt! Ik weet niet meer wat ik moet doen :S:S

Kijk ik net op AFUTURE site naar mn RMA overzicht. Staat er nog inbehandeling en klik ik op de artikelnummer van de graka(Word je dus doorgelinkt naar product) Staat er
Dit artikel is uit de webshop gehaald, en kan niet meer besteld worden.

Dan vraag ik mij af: Verdacht ofniet?!

Stom ben ik weer had ik maar 30 tientjes meer uitgegeven en em hier gehaald :S:S
 
Laatst bewerkt:
serieus, zij moeten jou een deugdelijk product leveren. Mijn 9800GTX die ik zelf gesloopt heb, ga ik geld van terug zien. ong 175 ~ 200,-

zij moeten de dagwaarde/nieuwprijs maar van de fabrikant terug zien te krijgen. Dat is hun probleem
 
Met het kabaal dat ie maakt bedoel je toch niet de fans ;)
Of is het weer zo geknetter of een gezoem. Zou wel erg toevallig zijn als je een 2de keer zo een kaart krijgt.

Ik weet trouwens niet echt hoe het zit met de driver support voor oudere games, maar heb je al eens met de grafische instellingen gespeeld in CS? Het kan altijd zijn dat een bepaalde instelling dat veroorzaakt... Zet eens alle extraatjes af en probeer het nog eens. Als het weer herzelfde is dan is er waarschijnlijk niet veel aan te doen.
Gebruik je trouwens een fan profile voor tijdens het gamen?
 
Nee, FAN is het niet. Maar ik ben het gewoon beu nu, ik ben al hele week bezig met dat gezeik met die kaart. Ik sla de 4870x2 lekker over vertrouw het helemaal niet meer namelijk.

Wat ik dus gedaan heb al volledige vista herinstallatie. Dat hielp niet. Driver her-installatie hielp niet. Css opnieuw installed hielp ook niet. Sorry maar dan houd het voor mij gewoon op..
 
Waar ga ik aan beginnen..

Ik ben echt altijd al zo'n malloot geweest :p haha

Ik ga nog 1x Vista installatie doen. Werkt het niet fack dan maar heel ATI ;)
Dit doe ik morgen onder het genot van een drankje en hapje
 
Ok net windows opnieuw geinstalleerd en de problemen blijven. Lijkt wel of het piepen steeds erger word..

Heb nu permanenet mn 9800gtx erin..

Ook nog geen reactie van Afuture :S
 
man ey, dit probleem zuigt echt hard!! ik koop tegenwoordig niet meer bij een bedrijf dat alleen maar verstuurd (buiten highflow, aangezien dat egt wel te vertrouwen is).
alternate doet opzich wel makkelijk over dat soort dingen, maarja kijk die prijzen ook:S
striker II extreem is daar bijna 100 euro duurder dan bij zercom.eu
toch ga ik dan liever bij zercom aangezien ik daar het product kan bekijken en vragen stellen als nodig is.
en geen verzendkosten als ik eventueel RMA zou moeten sture;)
maar het is altijd wat met die hardware:(
ik heb in mijn hele leven iets van 15pc's gebouwd (ben 19 jaar), volgens mij zelfs nog meer.... en er was altijd wel wat met die pokkedinge!! toch blijft het een uitdaging om ze zo hard mogelijk te laten lopen en zo goed mogelijk:D en voor het eerst in al die jaren heb ik een moederbord beschadigd:p

vrij knap vind k van mezelf
en rma nooit problemen mee gehad gelukkig, kheb medelijde met je johnny;)
 
Ik heb ook 1 keer een moederbord kapot gekregen, schroefje willen losdraaien en ik schoot heel lichtjes uit op het moederbord, een klein stipje moet voldoende geweest zijn om een circuit of zo geraakt te hebben al was het niet te zien en het ding wou niet meer booten :)
Nu ja we komen allemaal wel eens zoiets tegen.

Volgens mij Johnnyz heb je gewoon een andere kaart gekregen die ook eens in RMA geweest is en die ze zo proberen af te danken, zou niet de eerste keer zijn dat het gebeurt, je eens goed boos maken en zeggen dat ze nu moeten zorgen dat het piekfijn in orde is zou de oplossing moeten zijn.
 
Ik heb ook nog nooit zoiets meegemaakt. Ik baal echt enorm want ik had gehoopt te kunnen met prachtige graphics met hoge framerate. Nu ken dat ook wel met mijn 9800gtx, maar ik denk niet dat ik GTA 4 op zn hoogst ken draaien.

Maar het is gewoon vervelend op deze manier en dat geluid wat die produceert is zo ongelofelijk irritant.

Gister mailtje gestuurd en nog steeds niks terug..
Ik vind zoiezo het reageren etc. gewoon ontzettend traag gaan.

Ik hoop dat hij zo snel mogelijk reageert dan kaart opsturen + geld ontvangen en iets anders met mn geld doen, waarschijnlijk een 4870x2 kopen maar dan een ander merk bij andere winkel!!

OP dit moment twijfel ik nog steeds of ik mijn geld krijg, mijn part moet ik even bij meneer Jeroen langs komen op zn afleveradresje..
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
B Past EK ATI 4870x2 GPU waterblock op elke 4870x2 ? Waterkoeling 1
alain-s [VERKOCHT] Bitspower VG-A 4870X2 Verkocht 3
M Cooling voor mijn XFX 4870x2 Overige Koeling 9
Joren [IN-ACTIVE] 4870x2 Gevonden 0
wijthoef [VERKOCHT] Ati Radeon 4870x2 + WC blok Verkocht 14
E [INACTIVE] EK-FC 4870X2 CF - Plexiglas Gevonden 1
wijthoef Arctic Cooling Accelero Xtreme 4870X2 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
wijthoef Overstappen van WC naar Air, i7+4870x2 Overige Koeling 14
TeQ99 Wc setup advies am2+ en 4870x2 Advies Waterkoeling Setup 5
S Waterkoeling advies Silverstone Raven + 4870X2 Advies Waterkoeling Setup 1
jerome2710 4870x2's waterkoelen Advies Waterkoeling Setup 13
S Watercooling 4870x2 Waterkoeling 2
V 4870X2 werkt niet naar behoren Hardware & Software 27
X [Waterkoeling setup] rond de €900, i7 920, evga classified volledig, 4870x2. Advies Waterkoeling Setup 11
R msi 4870x2 watergekoeld mem te heet ? Waterkoeling 18
E Vraag 4870X2 en E8400 Waterkoeling 5
Caveman 4870x2 ek wc blok montage ok? Waterkoeling 12
Caveman [Waterkoeling] €800 euro, E8600, 4870x2 Waterkoeling 40
S 4870x2 in cross 1 fan niet in te stellen Hardware & Software 14
D swiftech 4870x2 caldera heatsink leverbaar? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
nootje Zalman LQ1000 voor 4870X2 CF + i7 940 Waterkoeling 12
Johnny Watergekoelde 4870x2 Hardware & Software 14
damunk EK 4870X2 Waterblock Waterkoeling 19
Johnny 4870x2 + voeding Hardware & Software 17
D DD FC 4870x2 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Johnny 4870x2 Hardware & Software 20
D Mcw60-r 4870x2 Waterkoeling 26
N Advies waterkoeling 2x 4870X2 CFx Advies Waterkoeling Setup 45
Freddy [2015] Ash vs Evil Dead (serie) Films / Movies 2
K Aerocool Dead Silence 12cm Blue HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
volcom Aerocool DS Dead Silence Fan 120mm Red HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
caesar WANTED dead or alive Cases en Modding 25
Das Experiment [2013] Evil Dead Films / Movies 1
T IandH Dead-Water....? Waterkoeling 1
J Razer: PC gaming is NOT dead! Gaming 28
D Gedestileerd water + iandh dead-water - nog iets anders nodig? Waterkoeling 3
Vissa Dead Island 2011 - Official Trailer Gaming 2
Johnny [Serie-2010] The Walking Dead Films / Movies 3
Freddy IandH Dead-Water Copper Sulfate Biocidal PC Coolant Additive HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
G Left 4 Dead Gaming 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan