• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

4870x2

Johnny

Moderator
Forumleiding
Hallo allemaal!

Ik ga waarschijnlijk Deze 4870x2 aanschaffen voor 360 euro incl. verzendkosten.

Maar nu het volgende gaat mijn huidige systeem dit trekken en dan vooral mijn voeding?

Antec Nine Hundred(Painted black)
Asus P5K premium
PoV GeForce 9800gtx EXO assassin's creed pack
Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3.70Ghz
Scythe Infinity/Mugen CPU cooler
1.2TB HDD
620W voeding
Windows Vista Ultimate (64bit)

Ik hoorde ook iets over errors omdat ik van Nvidia naar ATI ga? Is dit bij sommige ook bekend?

Hoor het wel,

Johnny
 
Wat voor merk is jouw voeding?

Als je van een goed merk hebt zoals Zalman, Corsair, Coolermaster etc. moet het wel voldoende zijn om alles op stock te draaien.
Ik niet zeker weet of het jouw overclock kan trekken.

Eerst proberen zou ik doen, je kan de voeding altijd nog upgraden.
 
uiterlijk doet me niet en trots ook niet want ik voel me niet echt belg meer in mn eigen land :)

ik kan enkel club3d aanraden voor ATi kaarten :)
 
Trouwens over verschil tussen Asus en Club3D - er is geen enig verschil tussen deze twee. Dat zijn hetzelfde reference kaarten me ander stikertje erop.
AMD/ATI werkt nu op hetzelfde manier (met snelste/duurste kaarten) zoals nVidia, dus produceert/bestelt zelf bij ODM fabriek en laat anderen stikers plakken. Soms mogen ze nog koeling veranderen.

En ja, waar kan ik dat kaart voor 360 halen ???
 
Laatst bewerkt:
@virus

Er word ook alleen vermeld dat de service beter is in zijn ervaring, dat alle kaarten hetzelfde zijn als de referentiekaarten weet men hier denk ik al wel :)

@ Freddy
Nog nooit gehad of gezien :p misschien toch de verkeerde kaart gekocht (XFX).
 
Ik had vorig jaar nog de 8800Ultra van XFX gekocht.
Bij mijn eerste kreeg ik "Lost Planet" erbij (leuk spel btw!)
En bij mijn tweede "Ghost Recon" (nog niet geïnstalleerd/gespeeld).

Misschien had je pech, of heeft een winkelmedewerker het spelletje stiekem eruit gehaald :p
 
die spelletjes ben je toch niks mee? Je kan nu tegenwoordig alles op het net vinden ...

club3d is de beste in service dat is meermaals bewezen.
 
ik weet wel hoe freemannetje het voor 360 kan kopen.

ik heb ook 170 euro betaald voor 1 of andere noname ati 4870 1 gig versie betaald (1 of andere club3d merk, lelijk kaart werk wel goed.).
met uiteraard garantie, via diegene of via fabriek (heb al getjek)
ik kon eerde ook een forge 3d (schijn helegoede merk te zijn, aldus volgens veel review shite zoals tom's hardware en die 3dgame gast van youtube) ati 4870x2 voor 380 euro krijgen (bijna 1 maand terug).

ook kon ik bij release van de gigabyte 4870x2 hem krijgen voor 390 euro exclusief verzend kosten.(bij release van de ati 4870x2)

al die aanbieding = met garantie en bon. dus niet van de vrachtwagen gevallen of er viel perongeluk een gpu in mijn tast geval.

zoek maar op tweakers via google, miss zie je wel een ads van mij daar voor goedkoop een ati verkopen inc verzend kosten.

driver verwijderen kun je drivercleaner gebruiken om de oude gpu of verscheidene driver te uninstallen.

of clean instal doen.
 
Laatst bewerkt:
Ik zit nu eigenlijk ook wel een beetje te twijfelen, bij bv. azerty heb je wel service en dat is die extra 60 euro eigenlijk wel waard..

Misschien beter om te kopen gewoon bij een winkel, alhoewel het natuurlijk geen geld is (360, incl. verzendkosten).

Ik heb wel alle gegevens van die gozer, hij heeft een eigen winkel, heb zn KvK, mob nummer, email en zn adres.
 
ja, het probleem van die service is.

gpu gaat bijna niet onder normale omstandigheden kapot.
tenzij je er aan zit te kloten, zodra dat gebeurt. bam geen garantie meer.

kijk maar naar mijn mobo, heb bij azrty gekocht, gpu kill mijn mobo en zichtzelf, geen garantie op mobo.

en nu, heb ik wat aan die service?
is zelf 1 keertje rma geweigerd gekregen bij naarsalland omdat een pin is gebogen van de scythe karma bay. en ik had niet alles mee gegeven (betreffend de temp kabel, had 3 gegeven ipv 5 ).
had hem terug gekregen, en de pin terug gebogen. en voila hij deed het weer.

dus service is er wel in de zin van hulp op afstand, maar rma is altijd moeilijk met zulke internet winkel.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
B Past EK ATI 4870x2 GPU waterblock op elke 4870x2 ? Waterkoeling 1
alain-s [VERKOCHT] Bitspower VG-A 4870X2 Verkocht 3
M Cooling voor mijn XFX 4870x2 Overige Koeling 9
Joren [IN-ACTIVE] 4870x2 Gevonden 0
wijthoef [VERKOCHT] Ati Radeon 4870x2 + WC blok Verkocht 14
E [INACTIVE] EK-FC 4870X2 CF - Plexiglas Gevonden 1
wijthoef Arctic Cooling Accelero Xtreme 4870X2 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
wijthoef Overstappen van WC naar Air, i7+4870x2 Overige Koeling 14
TeQ99 Wc setup advies am2+ en 4870x2 Advies Waterkoeling Setup 5
S Waterkoeling advies Silverstone Raven + 4870X2 Advies Waterkoeling Setup 1
jerome2710 4870x2's waterkoelen Advies Waterkoeling Setup 13
S Watercooling 4870x2 Waterkoeling 2
V 4870X2 werkt niet naar behoren Hardware & Software 27
X [Waterkoeling setup] rond de €900, i7 920, evga classified volledig, 4870x2. Advies Waterkoeling Setup 11
R msi 4870x2 watergekoeld mem te heet ? Waterkoeling 18
E Vraag 4870X2 en E8400 Waterkoeling 5
Caveman 4870x2 ek wc blok montage ok? Waterkoeling 12
Caveman [Waterkoeling] €800 euro, E8600, 4870x2 Waterkoeling 40
S 4870x2 in cross 1 fan niet in te stellen Hardware & Software 14
D swiftech 4870x2 caldera heatsink leverbaar? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
nootje Zalman LQ1000 voor 4870X2 CF + i7 940 Waterkoeling 12
Johnny Watergekoelde 4870x2 Hardware & Software 14
damunk EK 4870X2 Waterblock Waterkoeling 19
Johnny 4870x2 Dead On Arrival Hardware & Software 74
Johnny 4870x2 + voeding Hardware & Software 17
D DD FC 4870x2 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
D Mcw60-r 4870x2 Waterkoeling 26
N Advies waterkoeling 2x 4870X2 CFx Advies Waterkoeling Setup 45

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan