CPU Block erop zetten met de Direct Die cooling kit van
EKWB
Ideetje om het
reservoir te plaatsen
Eerste buis klaar
Ik kwam erachter dat ik veel meer buizen nodig heb dan verwacht, gelukkig heb ik samen met mijn goede vriend Fred in The UK en E22 (Nate George) een mooie deal kunnen sluiten
Heb zo'n 8-10 meter gekregen en een bending cord van 9.5mm (veel beter dan die van Monsoon (die bij de 13mm kit zit), in ruil hiervoor ontwerp ik voor Fred een 3D model en renders voor zijn volgende project/casemod
Laatste
fittings, vulfles en kabel extensies zijn binnen
De extensies (had geen tijd om het deze keer zelf te sleeven)
De nieuwe
fittings 2x Fillport
fitting, 2x mini male to male G1/4 connections, 2x 90* degree G1/4
fitting, 1x 90 degree enhance
fitting, 1x 500mm extension voor de fill port en een
Bitspower badge waar ik nog niet mee weet wat ik ga doen
Geprobeerd alle
fittingen bij elkaar te zoeken voor een foto, helaas missen er hier nog een stuk of 4
Twee gaten geboord in de bovenkant van de HDD cage,
reservoir opgehangen aan de fillports en male to male connectoren, ik heb het zelf nog nooit zo gezien en vond het er wel goed uitzien
De PSU cover/midplate is hier nog lang niet en ik wil mijn pc wel alvast kunnen gebruiken dus heb ik tijdelijk de
pomp op de onderste plaat gemonteerd (Met een stuk rubber tussen de
pomp en bodem)
De moeilijkste buis ging in een keer goed
Past perfect, ik moet alleen wel een plastic plaatje ertussen leggen zodat de sticker niet beschadigd (En de sticker raakte alsnog beschadigd omdat ik het vergeten was -_-)
Moet ook nog wachten op de LED's maar wilde wel zien hoe het eruitziet dus even een rgb led erbij gepakt (de LED's hiervoor worden 2x 5mm white LED)
Weer in elkaar gezet met alle buizen
Ik heb na het maken van deze foto nog wat gewijzigd, de buis loopt nu via de voorste poort van het
reservoir zodat de lucht niet blijft circuleren
Gevuld met
Mayhems Pure H2O om even te spoelen,paar dagen de pc gebruikt en de temperatuur is veelste hoog, ik denk dat er vuil in de
Liquid Ultra zat en het contact slecht is, ik zal het tijdelijk even vervangen totdat er nieuwe
Liquid ultra binnen komt
Ziet er al toppie uit maar de met
Mayhems X1 Blood Red zal het er nog beter uit zien
Alles is nu wel doorgespoeld dus alle buizen schoonmaken, de slechte
Liquid Ultra vervangen (er zaten klontjes in -_-) met AS5 totdat de nieuwe
Liquid ultra binnenkomt, alles weer aansluiten en vullen met Bloed...Rode
coolant
*Foto's zijn gemaakt vlak na het vullen dus er zit nog veelste veel lucht in de
vloeistof
Plastic folie eraf halen en dan zijn die krasjes ook weer weg
Lucht uit de
radiator halen
Een paar Semi-proffesionele foto's
Begonnen met editing
Dit is alles totdat de PSU cover/Midplate, LED's en nog wat andere kleine dingetjes binnenkomen