• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Desk Art

l3p, zeg je dat nou alleen maar omdat jouw vorige post gedisliked werd? (die heb ik gelezen ;)) vorige post vergeleek je ze nog. en ik vind dat je ze prima kunt vergelijken. beide doelstellingen waren om een desk te maken. alleen is anders uitgepakt. anders zou je een volkswagen auto ook niet kunnen vergelijken met een mercedes bijvoorbeeld :p


---

ik neig trouwens ook naar blauw. maar dat zal wel komen omdat ik blauw heel mooi vind :p
 
Vind het er echt geweldig uitzien !
En voor diegenen die graag mogen vergelijken..
Deze "Desk's" zijn op zoveel punten niet te vergelijken.
We hebben beide een veel andere doelstelling met dit bureau en andere hardware.

Uiteraard had ik het nooit zo mooi kunnen afwerken, dat is natuurlijk ook die jarenlange ervaring van Crackho.

Als ik de ervaring en kunde van Crackho had maakte ik er mijn werk van :)

:038: :038: :038:

l3p, jou built is ook uber, in mijn ogen is het geen wedstrijd tussen jullie, voor ons(of voor mij in ieder geval) is het volop genieten.
jij met je dik in de prijzen gevallen built met een uber mooie wc opstelling en kleur!
bij crackho zie je inderdaad dat er veel ervaring aanwezig is (hij heeft veel gereedschap en vakkennis) en daar kan ik als mede vakgenoot van genieten, mooi strak en netjes afgewerkt top top top!
als jou desk straks weer terug komt van de coater en je heb hem weer in elkaar gezet, dan mag dit forum super trots zijn dat er hier 2 mooie desks zijn gebouwd.

greetz dio. (ik hoop dat ik niemand tegen het zere been schop)
 
l3p, zeg je dat nou alleen maar omdat jouw vorige post gedisliked werd? (die heb ik gelezen ;)) vorige post vergeleek je ze nog. en ik vind dat je ze prima kunt vergelijken. beide doelstellingen waren om een desk te maken. alleen is anders uitgepakt. anders zou je een volkswagen auto ook niet kunnen vergelijken met een mercedes bijvoorbeeld :p

Die post zei ik dus dat ik het bureau wel mooi moest vinden omdat het op elkaar leek qua build .... een computer in een bureau.
Ik heb natuurlijk het idee van zijn eerste build gebruikt, Pascal heeft meegelezen met mijn buildlog en daar wat dingetjes uitgehaald.
Op deze manier wordt het "Computer in een bureau" idee steeds beter.
Misschien dat ik het toen ook beter uit had moeten leggen.

Laat ik het zo zeggen, ik ga meer voor het gebruiksgemak qua veranderen van hardware, overclocken en stilte.
Pascal is echt voor de details, afwerking en de looks gegaan, en dat is hem zeer zeker gelukt.

En zoals ik al zei, als ik ooit de kunde en ervaring van Pascal zou hebben ging ik gelijk voor desk v3 :)


l3p, jou built is ook uber, in mijn ogen is het geen wedstrijd tussen jullie, voor ons(of voor mij in ieder geval) is het volop genieten.
jij met je dik in de prijzen gevallen built met een uber mooie wc opstelling en kleur!
bij crackho zie je inderdaad dat er veel ervaring aanwezig is (hij heeft veel gereedschap en vakkennis) en daar kan ik als mede vakgenoot van genieten, mooi strak en netjes afgewerkt top top top!
als jou desk straks weer terug komt van de coater en je heb hem weer in elkaar gezet, dan mag dit forum super trots zijn dat er hier 2 mooie desks zijn gebouwd.

greetz dio. (ik hoop dat ik niemand tegen het zere been schop)


Dank je dio !
Ik heb in dit buildlog ook weer veel slim uitgedachte dingen gezien.
(Welke ik dus niet vergeet :p )
Dit soort buildlogs kan ik dus echt van genieten na een dag hard werken.

Ik moet ook maar oppassen op welke manier ik niemand tegen het zere been schop, maar niets zeggen kan ik niet want ik vind het nou eenmaal een geweldige build.
 
l3p (en de rest) dit is niet om jullie tegen een zere been te trappen maar:

Smaken verschillen en dat blijf je houden. De een vind die van l3p mooier en de ander die van crackho.. Daar kan je gewoon niet onderuit komen. En jullie kunnen van beide leren, sterker nog.. Ik denk dat jullie twee het niet eens erg vind dat de een bijvoorbeeld iets heeft bedacht en maakt en dat de ander het min of meer overneemt maar dan op een ander manier verwerkt.

Bijvoorbeeld: Crackho heeft dit bedacht en uiteindelijk ook een beetje bij l3p gekeken hoe of wat..

En zoals l3p zegt kan Crackho zijn vakkennis etc toepassen en dus kan hij het net iets verfijnder maken.

Maar misschien komt Crackho keertje met een idee waarbij l3p dus weer het kan verfijnen..

Dus uiteindelijk kunnen jullie ook leren van elkaar..

Of nou de desk van Crackho nou mooier is voor de een of die van l3p voor de ander dat maakt niet uit..

Beide geven jullie altijd een uitmuntende Update (waar ik natuurlijk blij mee ben) en ik bijna zou mogen zeggen dat er vele anderen dat zouden vinden.

Een ding is zeker: ga vooral zo door (beide) en laat ons zien wat jullie beide kunnen.

@L3p: misschien als je een idee hebt kan je crackho (vind ie vast niet erg?) even vragen om even mee te denken om het te verfijnen..

Het idee komt dan van jouw en de vakkennis van Crackho.. En daarmee kan je ook veel bereiken.

@Crackho: mooie update weer! ben benieuwd naar de volgende.
 
Een ieder geval is het vergelijken uitgelopen op een discussie ATI vs. NVIDIA, AMD vs. INTEL, Silverstone vs Lian Li, Crackho vs. L3p (mooii rijtje zo toch) dit is dus een discussie die je gewoon niet kunt eindigen maar om zo'n discussie te creëren zegt al meer als genoeg.
Mensen liggen snachts wakker van deze 2 builds en of de 1 het nu mooier uitwerkt en de ander het handiger/praktischer who cares.

Ze zijn UBERSWEET!

Als 1 van jullie ervan af moet zet maar bij mij op de achterstraat neer ik zou jullie eeuwig dankbaar zijn :p

PS. nu maar weer topic het topic laten ?? en dan bedoel ik de buildlog
 
Ik ga geen kilometer lang verhaal schrijven dus hier in het kort hoe ik erover denk.Om eerlijk te zijn maakt het me niet uit wie welke desk mooier vindt want iedereen weet over smaak valt niet te twisten en daarom heb je ook zoveel verschillende smaken.Wat betreft de hardware klopt ik ben geen benchmark man en nummers doen me dan ook niets maar ieder zijn ding.Zoals al gezegd ik ga puur voor kwaliteit,uiterlijk en de afwerking.Voor ik het vergeet wil ik iedereen nogmaals bedanken voor de complimenten en nu weer on topic en ik ga weer vrolijk verder. :D
 
Voor zover ik weet gaat het casemodden / builden om het bouwen van iets wat de smaakpapillen prikkelt van de eigenaar cq modder/builder en niet die van ons ;). Daarbij vind ik het zeer triest wanneer er vergeleken gaat worden met builds van anderen.. iedere mod/build heeft zijn eigen unieke kenmerken die perfect aansluiten bij degene die al die wijze foto's deelt met anderen.

Ik zou zeggen: Ga zo door, mijn smaakpapillen worden hier ook mee geprikkeld en ik heb honger naar meer (foto's).
 
Voor zover ik weet gaat het casemodden / builden om het bouwen van iets wat de smaakpapillen prikkelt van de eigenaar cq modder/builder en niet die van ons ;). Daarbij vind ik het zeer triest wanneer er vergeleken gaat worden met builds van anderen.. iedere mod/build heeft zijn eigen unieke kenmerken die perfect aansluiten bij degene die al die wijze foto's deelt met anderen.

Ik zou zeggen: Ga zo door, mijn smaakpapillen worden hier ook mee geprikkeld en ik heb honger naar meer (foto's).

i agreeeeeez
lolcats-funny-picture-lalalalala.jpg
 
Een hele kleine update.

Ik heb het nogal druk gehad dus ik heb weinig kunnen doen.Vandaag had ik dus eindelijk tijd om mijn pomp aan te sluiten ja pomp want in plaats van 2 loops heb ik voor 1 loop gekozen en daarbij gebruik ik 1 swiftech mcp655 pomp.Ik heb het systeem een paar uur geleden gevuld en ik ben nu aan het lektesten.Tot nu toe nog geen lek ontdekt.Ook heb ik even gespeeld met het licht en nu moet ik zeggen dat het witte licht toch echt mooier is icm de rode vloeistof.

Ik zal zo spoedig mogelijk wat foto's plaatsen maar voor nu nog even lektesten. :D
 
De laatste update.

Als allereerste wil ik mijn sponsors bedanken voor het sponsoren van mijn project.

Thank you very much for sponsoring my project.

header.png


Coolermasterbanner.jpg


Bitspowerlogo2.jpg


FractalBanner.jpg


Hier dan de final foto's van mijn desk het was heel veel werk maar zeker de moeite waard.

final1.jpg


final2.jpg


final3.jpg


final4.jpg


final5.jpg


final6.jpg


final7.jpg


final8.jpg


final9.jpg


final10.jpg


final11.jpg


final12.jpg


Dit was het dan en ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn build.

Bij deze wil ik iedereen bedanken voor hun complimenten en reacties en wellicht tot een volgende keer. :D
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Quint0sz Quint0sz - Quint - Flat desk PC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
J Build log my own dekstop desk Cases en Modding 31
Maarten/Pine Project Cu - a watercooled PC desk Gallery & Build Logs 52
Dave-V 2 pc desk build, audio ruis. Problemen & Oplossingen 13
Vannos Vannos: Pc and desk gallary Gallery & Build Logs 2
Dirk Kramer Red Carbon desk build Gallery & Build Logs 15
P Desk-case advies Cases en Modding 2
M Bringing back the desk in desk mods Cases en Modding 8
O Hoe maak je het makkelijkst een Desk? Cases en Modding 28
S Project ICE - (custom PC Desk Build) Gallery & Build Logs 4
JaPeMo JP[D]: Ikea Jerker PC Desk.... Gallery & Build Logs 22
B Desk XXL Gallery & Build Logs 7
B Desk icm tube res Waterkoeling 7
S Hulp desk mod Cases en Modding 11
Freddy GEVONDEN: Modwerk aan voet platen van mijn Cross Desk Gevonden 3
Freddy Vector Desk / Bureau behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 21
N Cross Desk, glas sterk genoeg voor Eyefinity monitor set (45kg)? Cases en Modding 6
Hightower the desk by Hightower Gallery & Build Logs 535
P [Buildlog in-progress] Cross Desk Gallery & Build Logs 41
Freddy Freddy's Cross Desk :) Gallery & Build Logs 373
B Desk pc design eerst in karton maken. Cases en Modding 1
B Bouli - Patrick Boelhouwer - Bouli's PC / Bouli's Desk Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
Freddy Red Harbinger Cross Desk - Ultimate Liquid Cooling Ready HighFlow Product Suggesties en Nieuws 45
Anthares Even een introductie. Anthares, Michiel, desk-based computer Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
CDA441 The Desk Rev 2.0 Gallery & Build Logs 106
jev09 The Desk "Red Dragon" Gallery & Build Logs 52
H Even voorstellen, Haraldje - ROG DESK - Harald de Vries Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
U [CCIP] An unexpected Desk Gallery & Build Logs 70
CDA441 Project: The Desk Gallery & Build Logs 178
R Nieuwe Build: JeMi Desk Gallery & Build Logs 11
L Liahkim - Youri - Thermaltake GT10 en binnekort Cross desk van RH! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 20
CDA441 Build Log: D Desk Gallery & Build Logs 13
Fuwa Fuwa Fan Art~ Algemene Discussies 6
Fuwa Fuwa FuwaFuwa's drawing art Algemene Discussies 28

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan