:023::023::023::023::023::023::023::023:
Fall3n bartklaasse 9 mei 2011 #442 Dammn Echt nice !! vind alleen de kleur van je muis niet echt mooi maar dat is mijn mening... en slim hoe je het hebt opgelost met die speakertjes!
Dammn Echt nice !! vind alleen de kleur van je muis niet echt mooi maar dat is mijn mening... en slim hoe je het hebt opgelost met die speakertjes!
PasLis New member 9 mei 2011 #443 MdemiC zei: Ik zie de Desk Art v2 al komen (A) Klik om te vergroten... Ik nog lang niet. k.3nny zei: Toppie! ziet er echt netjes uit pascal! Klik om te vergroten... Dank je Kenneth. Zwelgje zei: Dit is zo Jum Jum Jum. Mooi resultaat daar mag je trots op zijn. Klik om te vergroten... Dank je en ik ben er zeker trots op. CrizCroz zei: das een mooie build ook leuk gedaan met je speakers.. Klik om te vergroten... Dank je en ja dat leek me de beste oplossing voor de speakers. vincent zei: :023::023::023::023::023::023::023::023: Klik om te vergroten... Fall3n zei: Dammn Echt nice !! vind alleen de kleur van je muis niet echt mooi maar dat is mijn mening... en slim hoe je het hebt opgelost met die speakertjes! Klik om te vergroten... Dank je en ja smaken verschillen.
MdemiC zei: Ik zie de Desk Art v2 al komen (A) Klik om te vergroten... Ik nog lang niet. k.3nny zei: Toppie! ziet er echt netjes uit pascal! Klik om te vergroten... Dank je Kenneth. Zwelgje zei: Dit is zo Jum Jum Jum. Mooi resultaat daar mag je trots op zijn. Klik om te vergroten... Dank je en ik ben er zeker trots op. CrizCroz zei: das een mooie build ook leuk gedaan met je speakers.. Klik om te vergroten... Dank je en ja dat leek me de beste oplossing voor de speakers. vincent zei: :023::023::023::023::023::023::023::023: Klik om te vergroten... Fall3n zei: Dammn Echt nice !! vind alleen de kleur van je muis niet echt mooi maar dat is mijn mening... en slim hoe je het hebt opgelost met die speakertjes! Klik om te vergroten... Dank je en ja smaken verschillen.
L lord4163 New member 9 mei 2011 #444 Vette desk hoor! Alleen is draadloos mooier voor de foto's natuurlijk (toetsenbord/muis)
l3p Moderator Forumleiding 9 mei 2011 #445 Ziet er geweldig uit Pascal ! grappig dat we op dezelfde dag klaar zijn MdemiC zei: Ik zie de Desk Art v2 al komen (A) Klik om te vergroten... CrackHo zei: Ik nog lang niet. Klik om te vergroten... Zo denk ik er ook over haha
Ziet er geweldig uit Pascal ! grappig dat we op dezelfde dag klaar zijn MdemiC zei: Ik zie de Desk Art v2 al komen (A) Klik om te vergroten... CrackHo zei: Ik nog lang niet. Klik om te vergroten... Zo denk ik er ook over haha
PasLis New member 9 mei 2011 #446 lord4163 zei: Vette desk hoor! Alleen is draadloos mooier voor de foto's natuurlijk (toetsenbord/muis) Klik om te vergroten... Dank je en ik ben het met je eens maar om nu een draadloos setje aan te schaffen voor de foto's gaat me net iets te ver. l3p zei: Ziet er geweldig uit Pascal ! grappig dat we op dezelfde dag klaar zijn Zo denk ik er ook over haha Klik om te vergroten... Ja wie had dat gedacht.
lord4163 zei: Vette desk hoor! Alleen is draadloos mooier voor de foto's natuurlijk (toetsenbord/muis) Klik om te vergroten... Dank je en ik ben het met je eens maar om nu een draadloos setje aan te schaffen voor de foto's gaat me net iets te ver. l3p zei: Ziet er geweldig uit Pascal ! grappig dat we op dezelfde dag klaar zijn Zo denk ik er ook over haha Klik om te vergroten... Ja wie had dat gedacht.
dio New member 9 mei 2011 #447 het is een heel mooi resultaat crackho! en ik ben blij dat je wit licht hebt genomen, tenminste als ik het goed gezien heb greetz dio.
het is een heel mooi resultaat crackho! en ik ben blij dat je wit licht hebt genomen, tenminste als ik het goed gezien heb greetz dio.
PasLis New member 9 mei 2011 #448 dio zei: het is een heel mooi resultaat crackho! en ik ben blij dat je wit licht hebt genomen, tenminste als ik het goed gezien heb greetz dio. Klik om te vergroten... Dank je dio en het is toch echt blauw licht maar ik kan zoals je weet switchen.
dio zei: het is een heel mooi resultaat crackho! en ik ben blij dat je wit licht hebt genomen, tenminste als ik het goed gezien heb greetz dio. Klik om te vergroten... Dank je dio en het is toch echt blauw licht maar ik kan zoals je weet switchen.
PasLis New member 9 mei 2011 #450 stn zei: VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHT! meer woorden kan je er niet aan vuil maken ! Klik om te vergroten... Dank je.
stn zei: VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHT! meer woorden kan je er niet aan vuil maken ! Klik om te vergroten... Dank je.
JeanPaul Bros Family 9 mei 2011 #451 Wooow ! het is rood en awesome . Ziet er super strak uit erg clean . I LOVE IT !
U UgotHeinzzd Guest 9 mei 2011 #452 Een zeer geslaagd eind resultaat en dan ben ik nog bescheiden ,P) Goed gedaan kerel!
PasLis New member 9 mei 2011 #454 JeanPaul zei: Wooow ! het is rood en awesome . Ziet er super strak uit erg clean . I LOVE IT ! Klik om te vergroten... Dank je. UgotHeinzzd zei: Een zeer geslaagd eind resultaat en dan ben ik nog bescheiden ,P) Goed gedaan kerel! Klik om te vergroten... Bedankt kerel. The_Saviour# zei: Strakke zooi. Erg geslaagde build. Klik om te vergroten... Dank je.
JeanPaul zei: Wooow ! het is rood en awesome . Ziet er super strak uit erg clean . I LOVE IT ! Klik om te vergroten... Dank je. UgotHeinzzd zei: Een zeer geslaagd eind resultaat en dan ben ik nog bescheiden ,P) Goed gedaan kerel! Klik om te vergroten... Bedankt kerel. The_Saviour# zei: Strakke zooi. Erg geslaagde build. Klik om te vergroten... Dank je.
dio New member 9 mei 2011 #455 CrackHo zei: Dank je dio en het is toch echt blauw licht maar ik kan zoals je weet switchen. Klik om te vergroten... ja dat weet ik ja, volgende keer moet ook even beter kijken, sorry... even een vraagje, ga je de tekening nog te koop aan bieden?
CrackHo zei: Dank je dio en het is toch echt blauw licht maar ik kan zoals je weet switchen. Klik om te vergroten... ja dat weet ik ja, volgende keer moet ook even beter kijken, sorry... even een vraagje, ga je de tekening nog te koop aan bieden?
PasLis New member 9 mei 2011 #456 dio zei: ja dat weet ik ja, volgende keer moet ook even beter kijken, sorry... even een vraagje, ga je de tekening nog te koop aan bieden? Klik om te vergroten... Nee ik ga de tekeningen niet te koop aanbieden een desk bestellen bij ons kan natuurlijk wel.
dio zei: ja dat weet ik ja, volgende keer moet ook even beter kijken, sorry... even een vraagje, ga je de tekening nog te koop aan bieden? Klik om te vergroten... Nee ik ga de tekeningen niet te koop aanbieden een desk bestellen bij ons kan natuurlijk wel.
alain-s Junior Member 9 mei 2011 #457 Mhe ik kan gewoon niet op mijn woorden komen met dit eind resultaat tis gewoon fucking nice!!!!!!!:eusa_clap::eusa_clap::eusa_clap: Wel spijtig dat deze desk ook aan zijn eind is Nu moet er wel iemand anders aan een desk beginnen who is up for the challenge ^^
Mhe ik kan gewoon niet op mijn woorden komen met dit eind resultaat tis gewoon fucking nice!!!!!!!:eusa_clap::eusa_clap::eusa_clap: Wel spijtig dat deze desk ook aan zijn eind is Nu moet er wel iemand anders aan een desk beginnen who is up for the challenge ^^
k.3nny Oldscool. 10 mei 2011 #460 Nu moet er wel iemand anders aan een desk beginnen who is up for the challenge ^^ Klik om te vergroten... Bureau is al besteld Maar daar komt natuurlijk een apart topic over
Nu moet er wel iemand anders aan een desk beginnen who is up for the challenge ^^ Klik om te vergroten... Bureau is al besteld Maar daar komt natuurlijk een apart topic over