+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 11 van de 11

Onderwerp: Websites en forum zijn verhuisd naar een nieuwe server, probleempjes? Meldt het hier

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.048
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126

Websites en forum zijn verhuisd naar een nieuwe server, probleempjes? Meldt het hier

Onze oude webserver dateerde nog van 2010 Zie topic daarover hier:
    https://forum.highflow.nl/f2/highflo...ebserver-7794/
    Die begon al wat kuren te krijgen en laadtijden werden steeds groter.
    Een eigen dedicated server is ook niet meer van deze tijd, want er zijn nu veel betere oplossingen.
    Wij zijn daarom overgestapt naar 'cloud hosting', dat geeft meer betrouwbaarheid en het is sneller!

De afgelopen twee weken zijn we bezig geweest met het verhuizen van onze websites en forum naar de nieuwe hosting platform.
    De webshops waren al verplaatst en vandaag is ook ons forum over geplaatst.

De snelheid winst moet je als het goed is al merken

Puntjes moeten nog op de i gezet worden, het kan daarom zijn dat we af en toe uit de lucht zijn, websites traag zijn of dat je een foutmelding krijgt, laat het dan hier a.u.b. weten!

chef prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    16.730
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    44
    Hoi freddy.

Kreeg net een melding dat de foto te groot was?via thumbnail.
    Maar met imgur ging het wel.
    Dus snel een foto plaatsen kan dat niet meer via dat knopje?
    chef prutsert

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.048
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Daar moet naar gekeken worden!

Junior Member anub1s18 will become famous soon enough anub1s18's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 10-Apr-10
    Credits
    1.309
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10
    wou net even een update op me build log geven en me viel op dat me vorige foto's niet meer laden.

deze lijken wel nog geupload (krijg wel geen preview bij de attachments managen) maar laden niet. bij het proberen nieuwe zelf verkleinde versies te uploaden lijken deze niet geupload te worden (komt geen attachment link bij, komt ook niet bij de attachments te staan).

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    8.127
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52
    Klopt, zie ook mijn oude post waar de foto's zijn verdwenen.
    . .

"Would you expect a chair to suddenly become a table?"

uber-prutser the_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud of the_cyberspace's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 15-Jun-11
    Credits
    3.127
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    22
    Als ik klik op "Wat is er nieuw?" krijg ik de melding: "Sorry, er zijn geen nieuwe berichten te bekijken." maar er zijn dan dus wel een nieuw of nieuwe bericht(en)

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    8.127
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52
    He de shoutbox is weg?
    . .

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.048
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    We zijn aan het troubleshooten. Foto's moeten het nu weer doen. Maar nog wat probleempjes met "nieuwe berichten" en meldingen.
    Shoutbox komt z.s.m. weer terug als oorzaak van de problemen is gevonden.

Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    8.127
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52
    Oke, shoutbox is terug, maar als ik in het TP17 topic kijk, zie ik eigenlijk alleen foto's die Freddy heeft gepost of aangepast.

Edit: oh nee toch niet. Maar toch zie ik bv bij de laatste post in dat topic mijn foto's niet meer.
    . .

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.048
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    In de laatste post zijn de foto's zichtbaar:

Misschien moet je ff CTRL+F5 doen, cookies en cache kunnen nog verward zijn door de aanpassingen.

uber-prutser the_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud of the_cyberspace's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 15-Jun-11
    Credits
    3.127
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    22
    Ik krijg in ieder geval geen melding meer dat er geen nieuwe berichten zijn bij "Wat is er nieuw?", er waren er 2 nieuw en weet nie of dat ook zo is als er maar 1 nieuw bericht is.

En ik krijg die foto`s ook te zien van de post van Gio.

edit: zodra er maar 1 nieuw bericht is krijg ik de melding dat er geen nieuwe berichten zijn via "Wat is er nieuw?" dus er gaat ergens nog iets niet goed.
    Laatst gewijzigd door the_cyberspace; 22-07-19 om 19:36.

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten