• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Plaatjes upload websites, boycot Imageshack?

Freddy

Administrator
Forumleiding
Welke websites gebruiken jullie om plaatjes/foto's te uploaden?

Ik zie nog veel mensen imageshack gebruiken, die hebben echt irritante popups en laden gaat vaak traag.

Ik zelf gebruik veelal www.tinypic.com.
Die zijn redelijk snel en geen popups!
 
google.pages.nl en op de server van een vriend van me via ftp ;).

Al die andere gratis plaatjes hosts zijn:
- traag
- je moet de link bewaren of je bent je plaatje kwijt
- uploaden duurt lang
- pop-ups

Ik bekijk vaak casemod logs op internet, de mods met plaatjes op imageshack etc. sla ik om bovenstaande redenen meestal over.
 
jawel, maar kost weer dataverkeer waar ik waarschijnlijk al dik overheen zit :p
Kan ook wel op mijn eigen webserver, maar dat is omslachtiger dan even uploaden naar tinypic.

Namelijk:
- ftp openen
- bestand zoeken
- uploaden
- link typen

En uploapen naar tinypic:
- naar tinypic.com
- bestand zoeken
- uploaden
- link kopieren
Dit gaat wat sneller.
Vooral de laatste stap scheelt veel tijd :p
 
Het is niet echt een bug, maar voor mij wel vervelend. Ik hoop dat anderen zich er ook aan ergeren. Als ik plaatjes van Imageshack open, dan krijg je een scherm met de grote versie (aangestuurd door highflow) en een scherm door het linkje van Imageshack. Met een beetje mazzel ook nog een popup, maar dat laten we er nu maar even buiten ;) Als je dan een aantal foto's wilt bekijken dan ben je de hele tijd nieuwe schermen aan het wegklikken. Is daar niet iets voor te bedenken? Imagshack blocken zoals tweakers is al een begin, maar hier geen oplossing voor ;)
 
Het is tegenwoordig zelfs al zo erg met Imageshack dat ik op een aantal sites al ben tegengekomen dat de plaatjes ervan verbieden en gewoon niet in posts weergegeven worden (Hardware.info is er een van).
De klachten waren dat de grote leiders van Imageshack hun zielen verkocht hadden aan de add-duivels en teveel mensen met goedkope en/of gehackte virus scanners en incompetente breinen allemaal rotzooi op hun computer kregen via Imageshack via HWI (mooie zin weer al zeg ik het zelf :p).
 
Freddy, leuk dat je m'n post verplaatst hebt :p Volgens mij heb ik me in m'n vorige post een beetje verkeerd verwoord, want dubbele popups komen ook voor bij andere sites. Een boycot van Imageshack ben ik echter altijd voor.

Eigen host van provider, nadeel: 25MB webruimte :(

Ben van plan Flickr te gaan gebruiken.

Foto's hosten bij de provider heb ik ook geprobeerd, maar bij het wisselen van provider (wat regelmatig gebeurt) kun je niks meer uploaden. Meestal blijven de foto's wel staan, maar je weet nooit voor hoe lang.

Ik heb al jaren m'n eigen website voor 25 euro per jaar. Dan heb je 3000MB ruimte en 60GB dataverkeer, en geen vage limitaties die elke andere host heeft.
 
Ik zelf gebruik sinds begin dit jaar Photobucket.
Werkt erg fijn en kan het iedereen aanraden.

Je kan een gehele album uploaden en vervolgens aangeven dat hij van alle foto's een
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan