aadje93
Member
Hallo freddy, shop crew.
ik heb bij jullie al 2x accelero extreme plus besteld en zat te kijken of er betere heatsinks waren voor de vrms.
toen zag ik ineens de ZM-RHS69 van Zalman.
Enkelle gegevens:
Dimensions 93.4(L) x 65(W) x 11.5(H) mm
Weight 40g
Base Material Anodized Aluminum
Compatibility AMD(ATI) Radeon HD6950/HD6970
foto's
als ze te koop zijn wil ik er hierbij graag 2 bestellen. en laten mee sturen met mijn order voor 2x accelero extreme plus II en enzotech setje (gister middag rond 15:30 besteld, als je wilt stuur ik order ID via pm).
website van zalman: ::: Zalman, leading the world of Quiet Computing Solutions :::
ik hoop dat ze te koop zijn, is stuk beter dan de allu heatsinkjes van artic cooling denk ik.
ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn, en de prijs.
aadje93/adriaan.
ik heb bij jullie al 2x accelero extreme plus besteld en zat te kijken of er betere heatsinks waren voor de vrms.
toen zag ik ineens de ZM-RHS69 van Zalman.
Enkelle gegevens:
Dimensions 93.4(L) x 65(W) x 11.5(H) mm
Weight 40g
Base Material Anodized Aluminum
Compatibility AMD(ATI) Radeon HD6950/HD6970
foto's
als ze te koop zijn wil ik er hierbij graag 2 bestellen. en laten mee sturen met mijn order voor 2x accelero extreme plus II en enzotech setje (gister middag rond 15:30 besteld, als je wilt stuur ik order ID via pm).
website van zalman: ::: Zalman, leading the world of Quiet Computing Solutions :::
ik hoop dat ze te koop zijn, is stuk beter dan de allu heatsinkjes van artic cooling denk ik.
ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn, en de prijs.
aadje93/adriaan.