dopestuff Moderator Forumleiding 9 januari 2009 #21 je kan ook altijd nog cold cathodes plaatsen als het je om het licht gaat...
wijthoef All Round Computer Addict 9 januari 2009 #22 true, maar heb paar kasten op het oog waar je de fans ziet, aan de voorkant en een beetje licht daar is wel mooi
true, maar heb paar kasten op het oog waar je de fans ziet, aan de voorkant en een beetje licht daar is wel mooi
Strict Member 9 januari 2009 #23 wijthoef zei: nog ff een vraagie, ik ken eigenlijk geen nocta's vinden met neon/led hoe lossen jullie dit op? *zalman heb wel dat soort fans Klik om te vergroten... noctua heeft geen fans met leds ze hebben maar 1 kleur hoe lelijk die kleuren ook zijn de fans worden er niet minder om.
wijthoef zei: nog ff een vraagie, ik ken eigenlijk geen nocta's vinden met neon/led hoe lossen jullie dit op? *zalman heb wel dat soort fans Klik om te vergroten... noctua heeft geen fans met leds ze hebben maar 1 kleur hoe lelijk die kleuren ook zijn de fans worden er niet minder om.
dopestuff Moderator Forumleiding 9 januari 2009 #24 wijthoef zei: true, maar heb paar kasten op het oog waar je de fans ziet, aan de voorkant en een beetje licht daar is wel mooi Klik om te vergroten... dan zou ik echt voor de yate's gaan of de zalman's..
wijthoef zei: true, maar heb paar kasten op het oog waar je de fans ziet, aan de voorkant en een beetje licht daar is wel mooi Klik om te vergroten... dan zou ik echt voor de yate's gaan of de zalman's..
G grimmins New member 10 januari 2009 #26 wijthoef zei: nog ff een vraagie, ik ken eigenlijk geen nocta's vinden met neon/led hoe lossen jullie dit op? *zalman heb wel dat soort fans Klik om te vergroten... wat heeft het voor meerwaarde?
wijthoef zei: nog ff een vraagie, ik ken eigenlijk geen nocta's vinden met neon/led hoe lossen jullie dit op? *zalman heb wel dat soort fans Klik om te vergroten... wat heeft het voor meerwaarde?
wijthoef All Round Computer Addict 10 januari 2009 #27 grimmins zei: wat heeft het voor meerwaarde? Klik om te vergroten... dat je IPV stock (lelijke fans) wat licht ziet het oog wil ook wat
grimmins zei: wat heeft het voor meerwaarde? Klik om te vergroten... dat je IPV stock (lelijke fans) wat licht ziet het oog wil ook wat
G grimmins New member 10 januari 2009 #28 TJa,ik kijk alleen maar naar mijn beelscherm als ik met mijn computer bezig ben ,maar oke..
dopestuff Moderator Forumleiding 10 januari 2009 #29 grimmins zei: TJa,ik kijk alleen maar naar mijn beelscherm als ik met mijn computer bezig ben ,maar oke.. Klik om te vergroten... dus alles waar je niet constant als je het gebruikt naar kijkt mag maar "lelijk" zijn?? ok iedereen heeft recht op zijn eigen mening maar ik heb graag een mooie computer/huis/auto
grimmins zei: TJa,ik kijk alleen maar naar mijn beelscherm als ik met mijn computer bezig ben ,maar oke.. Klik om te vergroten... dus alles waar je niet constant als je het gebruikt naar kijkt mag maar "lelijk" zijn?? ok iedereen heeft recht op zijn eigen mening maar ik heb graag een mooie computer/huis/auto