• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Zal zeker meer bestellingen doen

Logis

New member
Ik heb al een paar keer bij deze shop besteld. Altijd zeer tevreden geweest
Alles mooi verpakt met een leuk snoepje erbij (vind mijn zusje prachtig):040:
Ben nu aan het wachten voor wat temp sensors en wat 3/8 tubing.
Zeer goede service , zal zeker de shop aanraden bij vrienden.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
D Welke rad zal ik nemen? Waterkoeling 26
C Zal Mezelf & Hotline even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
C Zal ik deze halen? AMD / ATI 2
MauriceDW Tja wat zal ik eens zeggen :P Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
R Welke (merk) 3/8 slang zal ik nemen? Waterkoeling 3
Stephan---pro Welke koptelefoon zal ik kopen? Algemene Discussies 29
cederieck Wel geheugen op ASUS Maximus IV Extreme? zal dit werken ? Hardware & Software 11
NielsKorell Zal me dan ook maar eens voorstellen! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
M5rvii Cosmos S, welke kleuren zal ik spuiten? Cases en Modding 15
K Zal mijn huidige pomp nog voldoende zijn ? (mpc350) Waterkoeling 2
l3p Corsair Dominator geheugen, welke zal ik nemen? Hardware & Software 30
Johnny Welke superzoom camera zal ik nemen? Fotografie, Film en Video 21
M5rvii zal mij ook maar even voor stellen :) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
HighSpeed^ Welke studie zal ik kiezen? Algemene Discussies 14
B welke proc zal ik nemen Hardware & Software 3
m.d.koning Welk CPU blok zal ik gebruiken? Waterkoeling 20
K vlotte afhandeling van mijn eerste bestelling (maar bijgevolg dus zeker niet laatste) HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Bas9466 ik wil deze winkel zeer zeker op de goede manier nog 1x bedanken HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
MaartenvdE 1e bestelling bij Highflow, en zeker niet de laatste HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
T Pomp kapot? Hoe weet ik het zeker? Waterkoeling 4
Bl4ckj4ck666 Meer watergekoelde delen Waterkoeling 12
Freddy Brook Console Converters (PS3 naar PS4, XBOX naar PS etc.), Fighting Board en meer HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Freddy [VERKOCHT] Heleboel hardware, laptop, behuizingen en meer Verkocht 5
FactoryDefaults [TKA Diversen] Bitspower fittingen | waterblocks| res | en meer! Verkocht 4
D Waarom kan ik niet meer dan 1 meter bestellen? HighFlow Webshop 1
N Eerste waterkoeling set gekocht maar wat heb ik nog meer nodig? Waterkoeling 4
Freddy Nieuwe Alphacool pompjes en meer :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
M Meer druk nodig, dubbele d5 of andere. Waterkoeling 4
T montage handschoenen meer maten? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
X Pc start niet meer op Hardware & Software 2
Sw333t Skype iconen werken niet meer, zie link HighFlow Forum 5
AQuAKiNG ondertiteling popcorn time werkt niet meer Problemen & Oplossingen 3
E Zwarte fittingen niet meer zwart Waterkoeling 3
Michel Swiftech MCP35X maakt meer geluid Waterkoeling 8
A bitspower watertank z-multi 150 lekt niet meer gelukkig....... Waterkoeling 1
Tath Nu Bitspower 16 mm tubing nu in lengtes van 1000 mm "Meer Flow" HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D3T0X [TKA Waterkoeling set compleet] zie post voor meer info Verkocht 5
l3p Geen email notificaties meer op abonnementen na email verandering. HighFlow Forum 14
Freddy Opruiming! OP = OP, behuizingen, accessoires, waterblokken en meer! HighFlow Computer Cooling Shop 0
Homienator Meer HDD's Problemen & Oplossingen 9
M [REFUSED] Complete Waterkoelingset + meer wegens beindigen van hobby Verkocht 11
M 2 (of meer) PSU voor een case Hardware & Software 18
coolfris MIPS niet meer Nieuws en Sport 5
k.3nny IN DE SHOP! TFC-VA Tubes (13mm (3/8) Smartcoil / anti-knikveer) + meer! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Kadett [VERKOCHT] TFC 360, MCP350, XSPC Reservoir, EK Supreme HF, HD5850, Silvercoil en meer Verkocht 13
R Pc boot niet meer Problemen & Oplossingen 0
DieHard [GEVONDEN] HDD met 1 TB of meer. (eventueel ruilen 500GB + bijbetaling) Gevonden 7
arwin74 BSOD, daarna geen beeld meer, ook niet de BIOS Problemen & Oplossingen 7
sir serial PC start (soms) niet meer op, voeding defect? Raar probleem :S Problemen & Oplossingen 7
l3p [VERKOCHT] Raspberry Pi + ModMyPi + 4GB Sandisk class6 SD + Veel meer! Verkocht 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan