• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

WWWicked's Sw333t

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die slangklemmen die ik ga gebruiken zullen niet zichtbaar zijn ;). Hoe je ook in de behuizing zult kijken :p.

Dus gewoon de goedkoopste genomen waar ik toch wel op vertrouw.
 
Heb vandaag deze led strip ter test gemaakt:

ledstrip1.jpg


ledstrip2.jpg


ledstrip3.jpg


Bestaande uit:

1x LED strip print 24 LEDs,
8x Blauwe LED 180 graden 8mm,
16x Witte LED 180 graden 8mm,
8x Weerstandjes van 120 Ohm uit de E12-reeks,
1x Molex aansluit kabeltjes (van een oude molex to fan connector).
En wat soldeertin.

En deze vanavond geruild met Dark-Night tegen 6x van deze jongens:

product_image_3356.jpg


Dus toch maar gewoon slangklemmen gaan gebruiken :D.

Binnenkort maar weer nieuwe strips en leds aan laten rukken, ben heel erg tevreden over de looks van de strip.
 
##$#@$@#$. Het past niet :(.

Krijg de slangen niet mooi op het reservoir. De bochten worden dan te groot waardoor de slang zichzelf dichtknijpt. Toch maar kijken dan voor een andere oplossing.
 
Ik denk dat ze beter zullen passen op Masterkleer slangen, aangezien de buiten diameter van die slangen minder dik is tegenover Tygon of TFC slangen. probleem daarvan is dat masterkleer weer niet goed werkt op feser compressie fittingen, maar verder wel op alle andere fittingen.
 
Het moet gewoon passen, maar de ruimte om in te werken is natuurlijk ook een beetje klein ;). Dus makkelijk kan je er ook niet bij.
 
Fillport zit er strak in, past niet door de behuizing heen met de slang eromheen.

Moet alleen nog 4 45 graden fittingen aanschaffen, zodat ik rechter eronder kan komen.
Dan beetje inzepen en kijken of het dan wel gaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan